Harry'nin odasına gittim.Bana kıyafet çıkarıyordu.Elinden sertçe çektim.Üstümü giyinip tekrar Zayn'in odasına gittim.Uyuyordu.Üst dudağı alt dudağının üzerine çıkmıştı.Çok masum gözüküyordu.Yanına uzandım."Özür dilerim"diye fısıldadı.Kafamı omzuna yatırdı.Ekimi beline sardım.Kokusunu içime çektim.Sigarayla nane birleşince böyle baş döndürücü olacağını tahmin etmezdim.Kendimi onun kollarında huzurlu bir uykuya bıraktım ve hayal dünyama geçiş yaptim
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Karanlık depo gibi yerdeydim."Madison buraya gel" diye Zayn bana seslendi.
"Zayn neredesin" diye bağırdı.Gözüme hafif bir ışık sızıntısı çarptı oraya gittim.
"Manzaradan memnun musun Madison" diye güldü Zayn.Annem babam ve kardeşimi sandalyeye bağlamıştı."Uyuşturucu kullanmasaydın olmazdı bunlar" dedi ve yanlarına gitti.Elindeki silahla hepsini vurdu.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~~•~•~•~•~•~
Çığlık atarak uyandım.Zayn'de benimle birlikte yataktan fırladı.Zayn"Madison iyi misin" diye sordu.Ben telaşla"Zayn bir daha kokain kullanmayacağım söz ama lütfen onları öldürme.Yemin ediyorum bi daha elimu sürmeyeceğim.Yalvarırım onları öldürme."dedim.Hıçkırıklarımın sesi odayı dolduruyordu.Ben yere dizlerinin üzerinde çöktüm."Zayn.Lütfen onları öldürme"diye fısıldadım.Yanıma geldi."Rüyaydı bitanem.Kimseyi öldürmeyeceğim korkma" dedi sakinleştirici bir ses tonuyla.Kocaman kollarıyla beni sardı.Çok aşırı derecede güven vericiydi.Gözyaşlarım tişörtünü ıslatıyordu."Zayn.Beni evime bırakır mısın?" diye sorduğumda kafasını salladı."Hadi götüreyim seni" dedi.Ben ayağa kalkıp merdivenlerden indim.Harry bize şaşkın gözlerle bakıyordu."Noldu Harry" diye sitem ettim."Hiiiç" deyip Zayn'e göz kırptı.Ben Zayn'e baktım.Zayn bana bakmadan kapıya doğru ilerledi.Bende arkasından gittim.Arabaya bindi bende arka koltuğa bindim."Neden arkaya geçtin?" dedi."Bilmem"dedim.Aynadan (o önde cama yapışıli ayna adıni bilmiyorum yorumda belirtin) bana bakıp sırıttı.Ben kafamı öne eğdim.10 dakika sonra eve geldik ben arabadan indim.Zayn arabadan inip yanıma geldi."Kokain almak yok" dedi.Gülümseyerek "tamam" dedim.Eve doğru yürüdüm.Arkama baktığımda Zayn bana el salladı.Bende ona el sallayıp kapıyı açtım ve içeri girdim.İçeri girmemle soru yağmuruna tutuldum."Neredeydin Madison.Neden eve seni bir erkek bıraktı.Hala bakire misin" diye annem merakla sordu."Sizene siz kimsiniz o benim sevgilim.Hala bakire değilim." diye bağırdım.Babam" Madison biz bir karar verdik.Sen muhasebe okuyup şirketin başına geçeceksin" dedi.Evet bir şirketimiz var." Benim kararlarımı siz veremezsiniz.Bunu o göt beyninize sokun." diye bağırdım.Annem" Üzgünüm kızım seni o okula yazdırdık bile." diye tısladı.Ben "Size lanet olsun" diye bağırıp odama çıktım.Benim haberim olmadan beni okula yazdırmışlardı.Telefondan Zayn'i aradım
"Alo Zayn
" Bir şey mi oldu tatlım
" Ya ben şey diyecektim.
" Ağzında lafı geveleme Mad.
" Ya ben kendime bir ev bulana kadar sizde kalabilir miyim?
" Tabiki Mad sorman hata.
" Çok teşekkür ederim Zayn.
deyip telefonu kapattım.Büyük bir valize sadece ihtiyacım olanları koydum.Odamın bahçeye çıkan kapısından çıktım.Bahçeden diğer çıkış kapısına doğru yürüdüm. Arkamı dönüp eve baktım.Artık bu eve bir daha geri gelmeyecektim.Kapıdan çıktım ve taksi aramaya başladım.Biraz yürüdüm.İleride uyuşturucu satıyorlardı.Adam benim onlara baktığımı görünce yanıma geldi."Birşeyler almak ister misin"diye sordu.Aklıma rüyam geldi.Zayn'i arayıp beni almasını söyledim.Yanındaki adam iğneyle alıyordu."Sende ister misin güzelim" diye mırıldandı.Kafamı hayır anlamında salladım.
~•~•~•~•~ZAYN'İN AĞZINDAN~•~•~•~•~
Madison'un evinin önüne geldiğinde bi tane adam onu duvara yaslamıştı.Ben arabadan inip yanına gittim.Baygındı.Adama yumruğumu geçirip Madison'u kucağıma aldım ve arabaya bindirdim.Kolunda kocaman bir morluk vardı.Direksiyona yumruk attım ve arabayı hızla sürmeye başladım.Eve geldiğimde ani bir fren yaptım.Lastik kokusu burnumu doldurmuştu.Ben arabadan inip Madison'u kucağıma aldım.Harry camdan bakıyordu.Dışarı çıkıp onu kucağından aldı.Koltuğa yatırdı."Yine ne oldu?" diye merakla sordu."Birisi ona uyuşturucu vermiş.İğneyle" diye tısladım.Kafasını salladı.Ben yukarı çıkıp üzerimi değiştirdim.Yatağa yüzüstü uzandım.Hayır kim neden Madison'a böyle bir şey yapsın ki? Ya da Madison bunu yaptıracak kadar ne yaptı?Kendisi almaz.Ya alır ama kokain alır.Damardan almaz.Yani galiba.Onu uyarmıştım.Eğer uyuşturucu almış olsa neden beni arasın ki.Ben sinirle yandaki sürahiyi yere firlattım.Yüzlerce parçaya ayrıldı.Ben aşağı indim.Madison daha uyanmamıştı.Saçlarını yüzünden çektim.Tanrım çok ateşi vardı.Kucağıma. alıp küvetin içine oturturdum.Soğuk suyu açtım.Hemen aşağı inip dolabın içine baktım.Ateş düşürücü hap alıp yukarı çıktım.Hapı Madison'a yutturdum."Z-zaynn.Yemin ediyorum kendim almadım" diye kulağıma fısıldadı.Ben saçlarına öpücük kondurdum.Kendi bornozumu ona giydirdim.Yatağın üzerine bıraktım.Cenin pozisyonunda yattı.Derin nefesler alıp veriyordu.Ben üzerine pikeyi örttüm.Bende yanına yattım.Elimi beline attım.Saçları harika kokuyordu.Ben saçlarıyla oynamaya başladım.Harry aşağıdan beni çağırdı.Yataktan kalkıp aşağı indim."Ne var Harry" diye çemkirdim."Madison'a uyuşturucu verenleri buldum"diye sırıttı."Neredeler" diye merakla sordum.Aşağı depoya doğru indi.Bende peşinden arkasından indim.Bizim evin aşağısında depo gibi bir yer vardı.Adamları orada sandalyeye bağlamıştı. Ben yanlarına gittim.Suratlarına yumruk geçirdim."Bir daha bu kıza böyle birşey yaparsanız hem sizi sikerim hem de öldürürüm.Ben adamlara tekrar vurmaya başladım.Harry dur diye bağırıyodu.Ama ben durmadan vuruyordum.Harry kollarımdan tutup geri çekti."Harry bırak" diye bağırıp kollarının arasından sıyrılıp yukarı çıktım.Madison uyanmış telefonuyla uğraşıyordu."Melek sana bir şey göstermem lazım" dedim gülümseyerek."Ne göstereceksin" diye sordu.Ben elinden tutup depoya indirdim."Z-zayn lütfen onlara bir şey yapmadığını söyle." dedi ağlamaklı bir sesle."Bir şey yapmadım melek yaşıyolar.Ama sen onlar için neden bu kadar endişelendin.Sonuçta onlar sana zarar verdi."dedim."Zayn onlar benim annemle babam" dedi ve ağlamaya başladı."Ne annesi ne babası Mad.Aşağıda olanlar sana uyuşturucu veren adamlar"dedim.Bana baktı şaşkınca.Gözlerindeki yaşları silip boynuma atladı."Annemlere bir şey yaptın sandım." dedi.Kocaman kahkaha attım.Boynunu bıraktı.Deponun kapısını açıp içeri yürüdüm.Madison arkamdan geliyordu.Ben adamların olduğu yere geldim.Yüzleri kan içindeydi.Madison onları görünce çığlığı kopardı."Bunlar dimi sana uyuşturucu veren şerefsizler bunlar" dedim.Kafasını salladı.Ben yanlarına gidip yumruğumu yüzüne indirdim.Madison çığlık atıp yanıma geldi."Zayn yapma yeter bırak gitsinler" dedi.Elimden tuttu.Beni yukarı doğru çekiştirdi.Ben inatlaşmayıp onunla birlikte gittim."Şey Zayn.Ben acıktım." dedi.Yanakları kızarmıştı.Ben mutfağa gidip birşeyler hazırladım.Tepsiye koyup kucağına bıraktım.Hepsini yeyip bitirdi."Kaç gündür yemiyorsun melek" diye kıkırdadım."2" diye cevapladı."Tanrım gerçekten mi" diye şaşkınlıkla yüzüne baktım.Sanırsam beni duymamıştı.Elindekileri yeme derdindeydi.Ben kendi kendime güldüm.Mutfağa gidip cebindeki sigaradan ağzıma sıkıştırıp ucunu yaktım.
Madison masum bir kızdı.Hiç kimseye zarar veremiyordu.Bu yüzden hep kendisi zarar görüyordu.Öksürük sesini duyunca ona doğru baktım.Öksürmekten gözleri kızarmıştı."Noldu melek" diye sordum telaşla."A-astımım var i-ilacım valizin içinde." diyebildi zorlukla.Ben koşarak yukarı gittim.Valizinin içini karıştırdım.Rn altta kalmış ilacı çıkarıp aşağı koştum.Hala öksürüyordu.Ben ilacı eline verdim.Ağzının içine sokup 3 kere sıktı.Öksürükleri dinmişti ama nefes alışverişleri hırıltılıydı.Ben yanına oturdum.Gözünden yaşlar dökülüyordu.Ben baş parmaklarımla gözyaşlarını sildim.Bana sarılınca bende ona sarıldım."Şttt geçti ağlama artık" diye teselli verdim."Zayn sen olmasan ne yapardım ben" diye tısladı."Burada olduğuma göre bir şey olmayacak melek" diye mırıldandığımda gülümsedi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Life
FanficHerşey yolunda giderken bir anda herşey başına yıkıldı.Güçsüzdü.Savunmasız.Her şeyini kaybetmişti ama asla pes etmedi.Hayatına devam etti.Bu kızın acı veren hikayesi sizlerle