BU BELKİ DE BİR BAŞlANGIÇ

72 8 0
                                    

  

Zayn Malik

Madison kollarım yığıldığında gözünden iki damla yaş boynuna doğru aktı.Ben kucağıma alıp arabaya götürdüm.Babasının yastığını da tutuyordum.Arka kapıyı açıp onu uatırdım ve yastığı yan tarafına koydum.Tam oldu dediğim anda tekrardan herşey bozulmuştu.Sürücü koltuğuna geçip arabayı hızla sürmeye başladım.Motor sesi kulaklarımı rahatsız etsede gaza biraz daha yüklendim.Şimdi değil...Şimdi sinir krizine giremem...Arabayı sert bur şekilde durdurdum.Arabadan indim.Sakinleşmeye çalışıyordum.Derin nefesler alıp veriyordum.Cebimden sigara çıkartıp dudaklarımın arasına aldım.Derin bir nefes çekip geri dışarıya saldım.Tamamen dalmıştım.Bu dalgınlığımı çığlık sesi bozdu.Kafamı arabaya doğru çevirdiğimde Madison kalkmış ve ağlıyordu.Elimdeki sigarayı yere fırlatıp arabaya doğru koştum.Madison sanırım astım krizine girmişti.Nefes alış verişi aşırı derecede düzensizdi.Torpidoya koyduğu astım ilacını çıkardım.Madison ilacı elimden alıp ağzına sıktı.Yine ağlıyordu.O ağladıkça içim parçalanıyordu.Madison'un çenesinden tutup bana bakmasını sağladım.Gözleri bana odaklıydı.Yüzlerimiz birbirine yaklaşıyordu.Ben biraz daha hızlanıp dudaklarını dudaklarımla birleştirdim.Alt dudağını dudaklarımın arasında emince ağzımın içine doğru inledi.Nefes almak için geri çekildim.Dudakları şişmiş ve kızarmıştı.Yüzü kızardı.Küçük suratını avuçlarımın arasına aldım." Seni seviyorum Madison" diye kulağına fısıldadım.

"Zayn.Babam.O.Nerede" diye söyledi kesik nefeslerle.Cevap vermedim.Veremedim.Ne diyecektim ki.Baban öldü.Demeli miydim.ama biliyordu zaten.Ben sustukça ıslak gözleri biraz daha ıslandı.Anlamıştı."Rüya sandım Zayn." diye çığlık attı."Madison" diye fısıldadım."Zayn.Babama götür beni.Lütfen." dedi.Sürücü koltuğuna geçip arabayı eve doğru çevirdim. Hızlı sürüyordum.5 Dakikaya varmıştım.Madison koşarak indi arabadan.Eve gitti.Kapıyı yumrukluyordu.Kapı açıldı."Nerede" diye bağırdı.Kapısı kapalı bir odayı gösterdi kadın.Hıçkırıklarını tutamadı.Bacakları titreyerek girdi odaya."Baba" diye fısıldadı."Uyan hadi.Ben geldim.Nora.kızın geldi bak.Uyan hadi" Git gide sesi yükseliyordu."Baba beni bırakma.Baba bana küs olarak gitme.Gidemezsin.Erken daha.A-annem ne olacak.Ben ne olacağım.Kim sahiplenicek bizi.Kim koruyacak.Kim bana kızacak.Baba.Seni seviyorum.Affet beni" dedi.Gözümden iki damla yaş aktı.Elimin tersiyle sildim.

   Gençler selam.Bu bölümü hissederek yazdım.Vote sınırı var bu sefer.Çok uzun değil ama idare eder.Neyse sizi seviyorum.

   20 vote

Bad LifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin