Zayn's P.O.V
Madison'un hali içler acısıydı.Babasını bana kötü biri olarak anlatmıştı.Ama ölümüne çok üzülmüştü.
¤Flashback¤
"Anne Safaa iyi değil mi?"dedim.Biliyordum aslında iyi olmadığını.Ölecekti. Kucağıma aldım.Gülümsedi.Canlı bir gülümseme değildi.Dudaklarımı yanağına doğru götürdüm.Başı arkaya doğru düştü.Yüzündeki gülümseme düşmüştü.Ölmüştü.Bitmişti.Hu kadardı.Kollarımda vermişti son nefesini.
¤Now¤
Aklıma eski anılar geldikçe gözlerim doluyordu.Madison'un yanına girdim.Gözleri ağlamaktan kızarmıştı."Mad"dedim."Yapma böyle o seni hala görüyor ve seni böyle gördükçe üzülüyor."dedim.Başını kaldırıp bana baktı."Bana küs olarak ölmemeliydi Zayn.Ben onu çok üzdüm.Benim gibi bir kızı haketmiyordu o.Daha iyilerini hak ediyordu."diye sitem etti."Annen var değerini bil bak ben tek başımayım" kollarımı iki yana açtım."Ben varım" dedi ayağa kalkarken."Evet.Sen varsın.Ama her zaman yanımda olacak mısın? Cevabını vereyim mi? Hayır yanımda olmayacacaksın!Bak kim var yanımda? Annem.Yok.Babam.Yok.Safaa.öldü.Kardeşlerim.Evlendi.Kocaları dışarı çıkarmıyor.Kimsem yok." Dudaklarımda hissettiğim sıcaklıkla gözlerimi araladım.Gözlerimin kapalı olduğunun farkında bile değildim.Madison beni öpmüştü.
♪Madison's P.O.V♪
Dudaklarımı Zayn'in dudaklarından çekmiştim.Zayn şaşkın gözlerle bana baktı.Gözlerimi devirdim.Vücudumdaki bütün kan yüzüme pompalanıyordu."Ş-şey ben.Üzgünüm."deyiverdim aniden.Neden üzgün olduğumu ben bile bilmiyordum."Neden"ne cevap verebilirim ki."Sana anılarını hatırlattım."kelimeler ağzımdan benden habersiz çıkıyordu."Odaya çık"şaşkınlıkla başımı kaldırdım.
"Zayn.Sen iyi misin?"Bana resmen emir veriyordu."Madison.Odaya.Çık.Sınırlarını zorlama"diye kükredi.Korkuyla odaya çıktım.Sanki içine bir şey girmişti.Bir anda 270 derece dönmüştü.Sinir problemi olduğunu biliyorum.Ama sinirlenmesini gerektirecek bir şey yapmamıştım.Belki de gerçek yüzü buydu.Bana karşı ilk kibar davranıp sonra gerçek yüzünü göstermişti.
&
Aşağıdan gelen tıkırtılarla gözlerimi araladım.Aşağı inmeye korktuğum için uyumuştum.Hâla inmeye korkuyorum.Odadaki banyoya girip yüzümü yıkadım.Eşyalarımı buraya getirirken diş fırçamı umutmadığim için mutluydum.Dişlerimi fırçaladım ve odadan çıktım.Zayn mutfakta bir şeylerle meşguldü.Ona seslenmek ve seslenmemek arasında kalmıştım."Zayn"korkuyla vereceği tepkiyi bekledim."Ne var'diye tersledi.Ne olmuştu ona böyle."Bana neden böyle davranıyorsun."dediklerim için pişmandım ama artık çok geçti.Mutfakta uğraştığı şeyi bırakıp yanıma geldi.Korkudan titriyordum."İlk gördüğün tanıdığın gerçek Zayn değildi.Benim gerçek yüzüm bu.İster beğen,ister beğenme.Ama artık benimlesin."diyip mutfaktaki işine geri döndü."Ben evime gitmek istiyorum."dedim.
"Zaten evindesin"aynı soğuklukta cevapladı."H-hayır.Kendi evime.Annemin yanına"dedim ağlamaklı bir tonda."Ah.Şimdi de ağlayacak mısın?Uhm belki de ağlamalısın.Çünkü seni annenin yanına götürmeyeceğim."Kahkaha attı.Bu Zayn olamazdı.Zayn bana böyle davranmazdı.Kesinlikle kamera şakası yapıyordu."Hahahah kameralar nerede?Senin Zayn olmadığını ikimizde biliyoruz.Bence artık numara yapmayı bırak."
"Hâla dalga geçiyorsun.Kamera falan yok.Ben buyum.Sen istediğine inan.Polyannacılık falan yap.Ama ben böyleyim"Resmen benle dalga geçiyordu.Ne demek polyannacılık oyna.Ben çocukuyum."Zayn ben gidiyorum.Kapıya doğru yürüdüm.dizine vurulmasıyla yere yüzüstü kapaklandım."Ben izin vermeden hiçbir yere gidemezsin"kükremesiyle yüzümü buruşturdum."Sen kimsin ki? Bana karışmazsın."Saçlarımdan tutup beni ayağa kaldırdı."Öyle bir karışırım ki"beni duvara fırlattı.Sırtımın acısıyla inledim."Babana kimin arabası çarptı biliyor musun?Kimin yüzünden öldü biliyor musun?Ben hepsini biliyorum.Benim adamım çarptı babana.Benim sayemde öldü."kahkahası beynimde yankılanıyordu.Babamı o öldürmüştü.Gözlerim dolmuştu.Sanırım sarhoştu."Sarhoş falan değilim aptal sürtük" düşünce okuma yeteneği falan mı vardı acaba?"Bence sesli düşünmeyi bırak yoksa hakkımda kurduğun fantezileri öğreneceğim."sesli düşünmüştüm of lanet olsun."Bırak beni"resmen saçlarımı yoluyordu.Ellerini saçlarımdan çekmesi için çekiştirmeye başladım.
"Bırakacağımı gerçekten düşünüyor musun?"saçlarımı daha çok çekiştirdi."Bırakmadığım gibi hayatını zehir edeceğim"saçlarımı bıraktı.Elimi saçlarıma götürüp ovuşturmaya başladım.Biraz daha saçlarımı çekseydi saç derim kopabilirdi."Senden nefret ediyorum"sesim kısık çıkmıştı.
"Daha çok nefret edeceksin."mutfağa geri döndü.
"Ne yapabilirsin Piç kurusu."diye çemkirdim."Babanın arkasından annen de ölse mesela"
"Melekler asla ölmez"...
Selam çikolata sosları.Zayn resmen dömüştü bunun sebebini ileriki bölümlerde öğreneceksiniz.Size bir isim bulalım.
-Lifer
-Bad Girls
-Zayn's Angels
Daha değişik şeyler üretirseniz yorumda belirtin bebişler.Bu arada 1k olmuşuz.Okuyucu sayımız fazla ancak vote ve yorum sayısı çok az.Yeni kapağımızı beğendiniz mi.Sizlerden de kapak fotoğrafları bekliyorum.Uzun yorum yapana ithaf var.
Okuduğunuz için teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Life
FanfictionHerşey yolunda giderken bir anda herşey başına yıkıldı.Güçsüzdü.Savunmasız.Her şeyini kaybetmişti ama asla pes etmedi.Hayatına devam etti.Bu kızın acı veren hikayesi sizlerle