3. Thomas

223 18 6
                                    

V minulej časti:

"A prečo si tu ty?" spýtala som sa. "Pomáhala som Jasonovi a jeho gangu." povedala akoby to nič nebolo. "Aha" naznačila som perami. "Neboj bude to dobré." pousmiala sa a objala ma. Objatie som jej opätovala keďže som to teraz naozaj potrebovala. "A konečne tu mám kamarátku!" zapišťala. Začala som sa smiať. Možno to nebude až také zlé. No pozor. Stále o tomto mieste neviem všetko. A stále je to peklo...

***

"Nie to nemôžem." kývala som hlavou zo strany na stranu. "Ja som sa nepýtala." povedala Kyra vážne. "Nemáš kam ísť, tým pádom ostávaš tu." dodala s úsmevom. Hádam sa s ňou už 20 minút a keďže ma to už nebaví, tak nemá význam protestovať. "Fajn." prekrútila som očami. Vybehli sme na druhé poschodie a zabočili sme do prava. Boli tu tri izby. "Toto je moja izba." ukázala na najbližšie dvere. "Tá na konci je Jasonova a ty måš izbu oproti tej mojej." povedala a otvorila dvere od "mojej"  izby. Pohľad sa mi naskytol na bordovú izbu s čiernym nábytkom, huňatým kobercom na zemi, veľkou skriňou a dlhými závesmi. "Ou táto izba je mega!" povedala som. "Jasné, veď som ju zariadila ja." pyšne vypla hruď. "Ou." zasmiala som sa. 

(Song vedľa)

Decisions, but I want it all so I get it all

I wanna eat the whole cake

I'm not sharing, I'm not sharing

You should have learned how to bake

Yes I want it all so I get it all

I wanna eat the whole cake

I'm not sharing, I'm not sharing

You should have learned bitches love cake! - Zrazu začal Kyre zvoniť mobil.

*Z pohľadu Kyry*

"Prosím." zodvihla som telefón. "Okamžite zavri všetky okná a zamkni dvere! Skryte sa!" zakričal do telefónu Jason. "Čo sa deje?!" spýtala som sa a rozbehla som sa k oknu, ktoré som hneď zavrela. "Poste to urob!" zakričal a zložil. "Imecil!" hodila som mobil na zem a rozbehla som sa dole. "Lana! Pohni!" zakričala som na ňu. O chvíľu už bola vedľa mňa. "Zatvor všetky okná. eraz!" povedala som vážne a rýchlo som prešla ku vchodovým dverám. V momente, keď som ich chcela zavrieť niekto zazvonil. "Kto tam je?" spýatal som sa a držala som dvere. Pomaly som otočila kľúčom, tak aby to nebolo počuť. "Donášková služba." odvetil niekto dosť hrubým hlasom. Kokot lepšiu výhovorku nemá?! "Nič som si neobjednala. Dovidenia." povedala som a ustúpila som od dverí. V tom ku mne už pribehla Lana. "Všetky sú zatvorené a aj dver na terasu." vyklopila zo seba. Prikývla som a sústredila som sa na dvere. Potichu som prešla ku poličke vedľa a vytiahla som z nej nôž a sprej. Sprej som podala Lane a tá sa na mňa nechápavo pozrela. "Pochopíš." zašepkala som. "A dosť! Otvor ty malá suka!" zakričal ten muž a začal búchať do dverí. "Lana zbehni mi po mobil." zašepkala som. Prikývla a vybehla hore po schodoch. "Ako chceš!" zakričal a počula som ako nabyl zbraň. Sakra! Rozbehla som sa do obývačky a z pod gauču som vytiahla dve zbrane. Čo najrýchlejšie som sa vrátila do predsiene, kde ma čakalo nemilé prekvapenie. "Thomas." zhnusene som povedala. "Aj ja ťa rád vidím srdiečko." nechutne sa usmial. "To však ja povedať nemôžem." odvrkla som. "Nebuď drzá!" zavrčal. "Inak čo?" nadvihla som obočie. "Conor!" zakričal a po schodoch zišiel nejaký chalan s Lanou, ktorej držal zbraň pri hlave. Je mi trochu divné to, že na nej nevidno ani kúsok strachu. Žiadne slzy, netrasie sa. Proste nič. No to teraz nie je náš hlavný problém. "Čo chceš?!" zasyčala som. "Najprv tvoju zbraň." ukázal na moju ruku. Prekrútila som očami, hodila som ju na zem a kopla som ju jeho smerom. Ešte, že som si tú druhú zchovala na opasok. "A teraz?" otrávene som sa spýtala. "Vieš tvoj brat mi liezol na nervy už pred smrťou a teraz mi žerie nervy aj tu." povedal. "Prejdi k veci!" prekrútila som očami. "No čo by Jason McCann neurobil pre jeho mladšiu sestru." debilne sa usmial a kráčal ku mne. Pozrela som sa na Lanu a všimla som si že sprej má schovaný tak ako aj ja zbraň. Naznačila som jej nech počíta do desiatich. Prikývla a ďalej pokojne stála. Jeden ... Dva ... Tri ... Thomas stál už rovno predomnou a z kapsy začal niečo vyťahovať ... Štyri ... Päť ... Vytiahol z vrecka injekciu a uškrnul sa ... Šesť ... Sedem... "Nebude to bolieť neboj." zašepkal a už dvíhal ruku. Osem ... Deväť... "Desať!" zakričala som, vytiahla som zbraň a Thomasovi som s ňou tresla do spánku. "Kurva!" zasyčal ten druhý. Obzrela som sa a on si pretieral oči od toho spreju. Lana sa na mňa usmiala a kopla ho medzi nohy. S ňou si budem určite rozumieť! "Kyra!" pribehol dnu Jason s chalanmi. "Ahoj." usmiala som sa. "Čo sa tu stalo?" obzeral sa okolo. "No Thomas sa stal." ukázala som na jeho telo. "Ale nie je mŕtvy. Omráčila som ho." nevinne som sa usmiala. "Aspoň niečo som ťa naučil." zasmial sa a objal ma. "A toto je kto?" ukázal na toho Conora.  "No on prišiel s Thomasom." mykla som plecom. "A Lana mu nastriekala do očí slzný sprej a potom mu uštedrila jeden kopanec." dodala som. "Ouuu." uškrnul sa Jason. "Začínaš sa mi páčiť." žmurkol na ňu. Oh ako inak...

Tak tu je nová časť. Dufám, že sa Vám páčila. Poprosím si vote & komenty :* A sorry za chyby. Love ya *Tessy*

Welcome to hell - JBFFKde žijí příběhy. Začni objevovat