4. Potrebujem vedieť viac

216 17 9
                                    

Časť venujem @BunnieV, ktorá je inšpiráciou pre postavu Kyru :) PS! Takto si si to predstavovala?:D

V minulej časti:

"A toto je kto?" ukázal na toho Conora.  "No on prišiel s Thomasom." mykla som plecom. "A Lana mu nastriekala do očí slzný sprej a potom mu uštedrila jeden kopanec." dodala som. "Ouuu." uškrnul sa Jason. "Začínaš sa mi páčiť." žmurkol na ňu. Oh ako inak...

*Z pohľadu Lany*

A je to tu. To čo malo prísť hneď na začiatku, ale bola som príliš zaneprázdnená. Ležím schúlená v izbe a slzy opúšťajú moje oči. Asi je to niečo a depka zo smrti? Neviem ako to mám nazvať, no dolahlo na mňa to, že som mŕtva. Nič čo sa dialo v mojom živote mi nebude chýbať ale aj tak niečo vo mne mi vraví pravý opak. Mala by som okamžite prestať plakať a zistiť čo sa tu vlastne deje. V čom je toto iné. "Lana ideš so mnou do ba-... Ou. Čo sa stalo?" vletela mi sem Kyra. Zakývala som hlavou, pomaly som sa posadila, nohy som si prevesila cez roh postele a začala som si utierať slzy. "Nič." usmiala som sa. "Jasné." prekrútila očami a sadla si vedľa mňa. "Asi len chvíľkové zlyhanie." mykla som plecom. "Nad čím si premýšľaľa? Nad niečim si musela takže odpoveď nad ničím neberiem ako odpoveď." povedala Kyra. Zasmiala som sa a pokrútila som hlavou. "Máš pravdu. Nad niečim som predsa len rozmýšľala." prikývla som. "Ja mám pravdu vždy." Kyra vypla hruď. "Pokračuj." kývla ku mne hlavou. "Proste potrebujem o tomto mieste vedieť viac." vyklopila som. "Ja viem." Kyra chápavo prikývla. "A viem presne kto Ti o tomto mieste povie všetko potrebné." rozžiarili sa jej oči. "Kto?" nadvihla som obočie a dúfala som, že nepovie Jasona. "Jason." zasmiala sa a postavila sa. "Je doma a vrael, že už dnes nemá nič dôležité na práci, tak ho pošlem za tebou." žmurkla na mňa a podišla ku dverám. "Kyra to nie je potrebné." snažila som sa niečo vymyslieť. "Ale prosím ťa!" kývla rukou a vyletela z izby. Do riti! No super. Postavila som sa a prešla som do kúpeľne. Utrela som si rozmazané oči, opäť som si naniesla špirálu a vlasy som si prečesala. Nakoniec som si ich prehodila na jeden bok a balzámom som si prešla po perách. Ak už teda dojde, tak nech nevyzerám ako mátoha. Povzdychla som si a vyšla som z kúpeľne. Pohľad mi padol na Jason, ktorý ležal na "mojej" posteli a hneď ako som vošla sa na mňa s úsmevom pozrel. "Vravela som Kyre nech ťa nevolá. Iba ťa otravujem." prehrabla som si vlasy a posadila som sa na koniec postele. "Neotravuješ. Viem, že máš veľa otázok a ver mi Kyra by Ti odpovedala na väčšinu zle." zasmial sa. Už som sa usmiala aj ja. Jason sa posadil oproti mne. "No tak spusť." vyzval ma. "Ja vlastne ani neviem čo sa mám spýtať." povedala som úprimne. "Keď sa nad tým všetkým zamyslíš prídeš aj na to čo by si chcela vedieť." pousmeje sa. "To prečo si tu asi už vieš." povedal a ja som prikývla. "A smiem vedieť prečo tu teda si?" opýtal sa. "Môj život bol jeden veľký problém. Rodičia ma vyhodili z domu, sklamala som svoju najlepšiu kamarátku a kradla som." povedala som úprimne. "Ou." zasmial sa. "Ber to tak, že to je niečo čo sa nikdy nestalo. Tak to beriem ja. Ak budeš často spomínať zničí ťa to." poradil mi na čo som s úsmevom prikývla. "No predpokladám, že chceš vedieť ako to tu chodí, prečo vkuse ľudia na seba útočia a hlavne prečo je dôležité ostať živý" povedal. "Jop." potvrdila som mu to. "Dobre tak teda rád by som ťa niekam zobral." povedal a ja som sa na neho nechápavo pozrela. "Nechcel si mi vysvetliť ako to tu chodí?" nadvihla som obočie. "Presne to mám v úmysle." nahodil ten jeho krásny úsmev a postavil sa. "Za 20 minút buď dole a obleč si niečo teplejšie. Bude tam chladnejšie." žmurkol na mňa a odišiel. Môže byť niekto, tak neuveriteľne sexy?! Asi hej. Postavila som sa a prešla som ku skrini, ktorá bola zaplnená vecami. Nie sú moje samozrejme ale Kyra mi to tu všetko dala. A zistila som, že ona je celkom dosť tvrdohlavá takže som si námietky rovno vymazala z hlavy. Vybrala som si zo skrine biele rifle, šedé tričko s krátkym rukávom a riflovú košelu s dlhým rukávom (obr. vedľa :). Obliekla som sa, obula som si nízke čižmy a vlasy som si nechala rozpustené. Nechcelo sa mi maľovať ani nič. Iba som si zobrala mobil a iné potrebné veci a vyšla som z izby. Zbehla som dole po schodoch rovno do predsiene. "Jason?" zakričala som. Tento dom je dosť veľký a hľadať sa mi ho vážne nechce. "Za tebou." počula som jeho smiech. "Ideme?" spýatal som sa. "Jop." povedal. Som zvedavá....

Tadáááá :D Dúfam, že sa Vám časť páčila a poprosím si vote a komenty :3 Sorry za chyby a ďakujem všetkým čo čítajú :) *Tessy* xxx

Welcome to hell - JBFFKde žijí příběhy. Začni objevovat