V miinulej časti:
Oh ani som si ho nevšimla. Otočila som sa a obzrela som si ho. Mal na sebe čierne nohavice, biele tričko a koženú bundu. Jeho vlasy boli ako inak dokonalo nagélované. Vyzeral proste úžasne. "Lana!" zakýval mi rukou pred tvárou. "Á-áno?" nadvihla som obočie. "Ja len, že všetci Nás čakajú von." zasmial sa. Oh bože! Trapas! Otočila som sa a rýchlo som vyšla von. To ešte len bude sranda...
***
Vstúpili sme do klubu kde sa ozývala hudba. Všade okolo boli ľudia. Tancovali, fajčili, fetovali, pili, húlili, ... Bol tu všade dym a ľudí tu bolo na môj vkus až príliš veľa. Prešli sme do voľného boxu a posadali sme si. "Idem zobrať pitie." povedala Kyra a odišla spolu s Lilom. "Poď tancovať." zakričala mi do ucha Sharon. "Mne sa nechce." odula som spodnú peru. "Lana neser ma!" Sharon sa postavila, chytila ma za ruky a vtiahla ma do davu ľudí. Začala hrať známa pesníčka ja a Sharon sme sa začali hýbať do rytmu (song vedľa ;).
No so Sharon tancujeme už asi hodinu a pridala sa k nám aj Kyra. Už máme v sebe celkom dosť alkoholu čo nám iba pridáva na zábave. Chalanov som nevidela ale určite sa nenudia. Všimla som si ako sa ku Kyre priblížil jeden chalan. Začali spolu tancovať a pomaly sa od nás vzdialili. Ja a Sharon sme ďalej tancovali no potom prišiel aj k nej nejaký chalan. Usmiala som sa a chcela som odísť preč no vtedy sa na mojich bokoch objavili niekoho dlane. "Zatancuješ si so mnou?" zašepkal mi do ucha známy hlas. Oh Jason. Usmiala som sa a iba som prikývla. Za boky si ma pritiahol ešte bližšie k nemu. No vlastne som sa opierala o jeho hruď. Začala som sa vrtieť v rytme hudby a moje telo sa trelo o to jeho. Cítila som jeho horúci dych na mojom krku čo mi spôsobovalo husiu kožu po celom tele. Jeho ruky neostali na mojich bokoch. Začali putovať po mojom tele hore, dole. Jason odhrnul moje vlasy na krku a ruky opäť položil na moje boky. O chvíľu na to som pocítila jeho mäkké pery na mojom krku. Pobozkal ma na krk a pomaly si robil vlhkú cestičku k mojej sánke, kde zanechal malý bozk a potom sa vrátil zase na krk. Začal ho bozkávať, sať. Stavím sa, že tam budem od neho mať značku. Otočila som sa čelom k nemu a pozrela som sa mu do očí. Na tvári sa mu pohrával zvodný úsmev. Neustále sme sa pohybovali na parkete a len tak sme si pozerali do očí. Ja som moje ruky automaticky obmotala okolo jeho krku. Jeho čoi ma hypnotizovali a ja som behala pohľadom z jeho pier do očí. Pery, oči, pery,... Jason si to všimol, keďže sa uškrnul a začal sa ku me nakláňať. Cítila som jeho dych na mojich perách a naše pery sa už skoro dotýkali no v tom bolo počuť krik. "Do riti!" zasyčal a obaja sme sa otočili. Hudba v celom klube stíchla a začali sa ozývať výstrely. Všetci začali rýchlo utekať von z klubu. Jason ma chytil za ruku a rozbehli sme sa k nášmu boxu. "Kde je Kyra?!" zakričal Jason. Každý tu bol. Teda až na Kyru. Začali sme sa obzerať okolo no bolo to zbytočné. Vládol tu až príliš veľký chaos. "Fredo zober Sharon a Lanu von. Hneď!" precedil pomedzi zuby. "Jason ja nechcem ísť pre-" nedokončila som vetu a Jason sa na mňa otočil. "Lana." povedal vážne. "Niečo som povedal." vedela som, že nemá cenu sa s ním hádať. Toto majú s Kyrou rovnaké. Obaja sú tvrdohlaví. No čo veď brat a sestra. "Fajn." prekrútila som očami. "Ideme." zavelil Fredo. Chytil Sharon za ruku a druhou chytil mňa. "Dávajte si pozor." Sharon a ja sme sa otočili na chalanov. Prikývli a rozbehli sa do davu. "V žiadnom prípade sa ma nepustite. Keby sme sa stratili utekajte k východu." povedal a všetci traja sme sa rozbehli von. Všade sa ozýval krik a plač. Klub začal divne smrdieť a všade bolo viac a viac dymu. Začali mi slziť oči no to sme našťastie už prešli dverami von. Pred klubom nikto neostával. Všetci utekali preč. "Lana!" zakričal na mňa Fredo. Rozbehla som sa za ním. Išli sme až ku autu. Fredo už sedel, Sharon nasadla a a ja som si chcela sadnúť tiež. "Nie tak rýchlo." počula som známy hlas za mnou a otočila som sa. Osoba, ktorá predoumnou stála mierila zbraňou presne na moje čelo. "Nemyslel som si, že sa ešte uvidíme." zasmial sa. Len on nie prosím...
No tu je nová časť. Je písaná dosť na poslednú chvíľu, no sľubila som Vám ju. V poslednej dobre nič nestíham. No aj tak dúfam, že sa vám páčila. A ospravedlňujem sa za chyby. Xoxo *Tessy*
ČTEŠ
Welcome to hell - JBFF
FanfictionŽivot končí smrťou. Teda každý si to myslí. Špekuluje sa nad nebom a peklom. No len ten kto zomrie sa dozvie pravdu. Nebo existuje a peklo na to nie je inak. Zomrieš a čakáš na rozhodnutie. Kde ťa zaradia? Ako rýchlo môžeš prísť o všetko. O život. A...