V minulej časti:
Zbehla som dole po schodoch rovno do predsiene. "Jason?" zakričala som. Tento dom je dosť veľký a hľadať sa mi ho vážne nechce. "Za tebou." počula som jeho smiech. "Ideme?" spýatal som sa. "Jop." povedal. Som zvedavá....
***
Jason zaparkoval pred vysokou budovou. Mohla mať tak 30 poschodí. "Prečo sme tu?" nechápavo som sa na neho pozrela. "Zistíš." žmurkol na mňa a následne vystúpil z auta. Povzdychla som si a tiež som vystúpila. Jason zakol auto a spolu sme prešli k budove. Jason vylovil z vrecka kľúče a odomkol hlavné dvere a vošli sme dnu. Podišli sme ku výťahu a Jason stlačil tlačítko na jeho privolanie. Výťah cinkol a my sme do neho nastúpili. Jason stlačil najvyššie poschodie a výťah sa dal do pohybu. Na to ako vysoko to bolo, tak sme tam výťahom boli celkom rýchlo. Opäť cinkol a vystúpili sme. Do môjho tela narazil silný vietor a trochu ma striaslo. No áno výťah až na strechu. Luxus. "Vravel som, že bude zima." povedal Jason. "Zatiaľ mi zima nie je." povedala som. Jop pofukovalo ale až tak aby som sa striasla od zimy zase nie. "Ako myslíš." mykol plecom a kráčal na samotný kraj strechy. Zastavil iba krok od polu. No vlastne som ani nepochopila na čo tak ten plot je keďže mal asi meter. "Poď sem." kývol rukou k nemu. Podišla som na koniec strechy a postavila som sa vedľa neho. Naskytol sa mi pohľad na celé "mesto". "Chcela si vedieť prečo je to tu také nebezpečné." prehovoril. Iba som prikývla. "Tak sa pozeraj." kývol hlavou dolu. Vzadu horeli asi tri budovy, počula som krik a nadávky, bolo vidno pouličné bitky a nie len päsťami. Bary, zbrane, krik, hudba, špina, násilie. Toto bolo všade okolo. "Už chápeš?" spýtal sa no neobťažoval sa ku mne otočiť a ďalej hľadel tam. "Prečo to robia?" nechápavo som sa spýtala. Na to sa Jason začal nahlas smiať. S nadvihnutým obočím som sa na neho pozrela a čakala som kým ho to prejde. "Shawty si v pekle. Všetci, ktorý sa tu dostali sú násilníci, vrahovia, psychopati. Čakáš, že sa zmenia?" ironicky sa zasmial. Má pravdu. Prečo by sa aj mali meniť? A ja patrímsem. Medzi vrahov a psychopatov. "Si zhnusená?" spýtal sa. "Z čoho?" spýtala som sa ja. "Z toho, že si tu." odpovedal jednoducho. "Trochu." priznala som. Jason iba chápavo prikývol. "Mám ešte jednu otázku." povedala som. "Pýtaj sa." vyzval ma. "Zomrel tu niekto koho si poznal?" ticho som sa spýtala. "Áno." povedal chladne, no bolo cítiť že mu to je ľúto. Mala som ešte pár otázok, no asi si ich nechám na inokedy. "Môj brat." zrazu prehovoril. "Zomrel tu môj brat." krútil hlavou. "Ja-a prepáč. Nemala som sa pýtať." ospravedňovala som sa mu. Nechcela som aby sa ho to dotklo. "To je v poriadku." odvetil. "Najhoršie na tom je, že netuším kde teraz je. Možno je už mŕtvy. Myslím tým naozaj mŕtvy. Alebo je niečo ešte za peklom. Toto je otázka na ktorú nepozná odpoveď nikto. Preto chce aždý prežiť. Boja sa čo sa stane ak neprežijú." povedal. "Je mi to ľúto." zašepkala som. "Nemusí." odvetil okamžite. Zrazu sa rozfúkalo a vietor bol už studenší. Zimomriavky som mala po celom mojom tele. "Zober si moju mikinu." rozopol si zips na šedej mikine a podal mi ju. "Ďakujem." usmiala som sa na neho a zobrala som si od neho mikinu. Jason mi úsmev opätoval. Oblieka som si ju a do nosu mi udrela jeho vôňa. Hmm. "Ideme už?" vyrušil ma Jason. "Jasné." pousmiala som sa a prešli sme ku výťahu. Privolala som ho a výťah cinkol. Nastúpili sme a výťah začal klesať. Úprimne, keď som Jasona prvý krát videla myslela som si, že to bude chalan s obrovským egom a bez citou. Čo môžem po dnešnom zážitku úplne vylúčiť. Som rada, že keď už som sa ocitla tu, tak aspoň s Kyrou a Jasonom. "Haló! Vystupujeme." Jason mi kýval pred tvárou. "Oh, sorry zamyslela som sa." pokrútila som hlavou zo strany na stranu a vystúpila som. Podišli sme k autu a Jason ho otvoril. Už sme chceli nasadnúť no započuli sme krik. "Nie! Prosím, nechaj ma! Au! Pomoc!!"
Tadááááá nová časť je tu ! :* Ďakujem za komenty a vote :3 veľmi si to cenním. A ak bude niekto chcieť venovanie na ďalšiu časť, tak napíšte do komentu alebo inboxu :* No a prepáčte za chyby :( xoxo *Tessy*
ČTEŠ
Welcome to hell - JBFF
FanfictionŽivot končí smrťou. Teda každý si to myslí. Špekuluje sa nad nebom a peklom. No len ten kto zomrie sa dozvie pravdu. Nebo existuje a peklo na to nie je inak. Zomrieš a čakáš na rozhodnutie. Kde ťa zaradia? Ako rýchlo môžeš prísť o všetko. O život. A...