Prolog

1.5K 26 1
                                    

Så begynder A way Out of Heaven!

Den anden bog i serien om Maya! Jeg håber i vil kunne lide den, for jeg er selv ret grebet af historien!

Som en anden overraskelse er jeg begyndt på en ny historie! Den vil dog først blive postet efter 'the last tear' som er den sidste bog i serien om Maya.. Ja nemlig, der kommer tre bind i den her serie!

Nå men håber i vil nyde den.

Undskylder for stave- og grammatik-fejl gennem hele bogen.

Lea kiggede rystet ud over landskabet, så tæt på at indtage Walnil, og så var det mislykkedes, hendes hjælper, overdæmonen Dark, kiggede på hende, hun forsøgte at skjule et smil, Dark havde fortalt hende, at hun, hvis hun klarede den, ville reagere over alle Menlere efter hun overtog Walnil, hvilket ville sikre en alliance med dæmonerne, og noget meget mere dyrebart, end hendes dæmonvenner, hun ville få sin hævn, den hævn hun havde længtes efter i snart 7 år.

Hun kiggede på Dark, "Er det tid? " spurgte hun? Han nikkede og slikkede sig om munden, før hun skar hul i fingeren, og gav ham noget af hendes magiske blod, hvad hun ikke vidste var, at Dark også brugte hende, til andet end en alliance.

Lille kort prolog... Men what the heck..

Jeg håber jeg i det mindste fik vagt noget nysgerrighed hos jer...

Over and out.

A way out of Heaven (Danish)Where stories live. Discover now