'sup?
Jeg er tilbage med et nyt kapitel!
Jeg håber i vil kunne lide det, for jeg har indarbejdet et lille 'plottwist'... XP
Mayas p.o.v
Jeg vågnede af en summende lyd. Jeg satte mig op i mit og Annas telt Telter var lidt større end Jace's, væggene var grønne, og vi havde en lille stol, plus noget køkkengrej herinde.
Jeg vendte mod min mobil, hvor lyden kom fra. jeg kiggede på den, den havde ikke haft dækning den sidste måned. Det var min mor der ringede... De anede stadig ikke hvor jeg var. jeg sukkede og afviste opkaldet. Mit display viste 153 ubesvarede opkald og mindst 1500 sms'er, Hvor er du? MAYA! Kom hjem! Hvad sker der med dig?!?! Ring lige?. De fleste var fra mine forældre, men nogle af dem fra klassen havde også sendt smser. Jeg sukkede, og låste op for mobilen for at slette smser. Anna dukkede op imens. Hun kiggede over min skulder for at se hvad jeg lavede, og fnes lavmælt. "Wow du er blevet spammet" fnes hun. Jeg undertrykte et fnis, "Jeg køb hjemmefra... De ååå være bekymrede" sagde jeg, og følte pludselig et lille stik i hjertet. Vi skulle have været på forlænget weekend i Berlin på min fødselsdag, jeg havde glædet mig. Jeg slukkede min mobil. En tanke sneg sig ind i mit sind, men jeg skubbede den hurtigt væk igen, selv hvis min familie VAR i Berlin, ville de ikke kunne tro på mig. EN let banken på teltsøjlen jog mig ud af mine tanker. Anna stod med en hånd på mig, jeg blinkede de tårer væk der havde samlet sig i mine øjne. "Kom ind" hørte jeg Anna sige, jeg vendte mig mod døren, jeg havde stadig mit tøj på fra igår. Kniven fra Jace lå på mit natbord, sammen med min daggert, buen og pilen lå under min seng. Min fletning var uglet, men jeg lod den sidde.
Jeg kiggede over mod døren, hvor Jace, og en af hans venner, Thomas stod. Jeg kunne mærke mit hjerte hoppe lidt ved synet af Jace, han smilte til mig, og jeg smilte igen, jeg vidste det ikke var en drøm det der var sket igår. Thomas rømmede sig, og jeg vendte opmærksomheden mod ham. "Øm... Anna kan vi lige snakke... det om din bror" sagde han, Anna nikkede. Jeg begyndte at rejse mig, jeg sendte Jace et spørgende blik, han nikkede bare mod lysningen udenfor. "Giv mig fem minutter, så er vi klar" sagde jeg, Thomas rynkede brynene, og Jace så på mig, og det lignede han skulle til at sige noget, men tog det i sig, jeg smilte til ham, og jog dem ud.
Fem minutter senere havde jeg en grøn top på, et par jeans, og mine elskede converse. Mit hår hang ned over mine skuldre. Jeg havde min daggert ved min side, da jeg gik ud til Jace og Thomas. Jeg nikkede til Thomas, som gik ind til Anna. Jeg kiggede på Jace, og ignorerede min trang til at smile, og mit hoppende hjerte. "Jeg tænker du også ville snakke med mig" sagde jeg, han smilte bare, "Der er noget jeg vil vise dig" sagde han Jeg fulgte efter ham, ind i Stori-skoven. Vi havde sat vores midlertidige lejr i Giri-lysningen. Da vi var kommet lidt væk fra lysningen, tog han min hånd i sin, jeg mærkede mit hjerte hoppe lidt ved berøringen. "Hvad..." begyndte jeg, men Jace tyssede på mig, og pegede lidt længere fremme, i en lille lysning, stod der et lille hvidt føl, med prægtige vinger på ryggen, dens vinger var lavet af fjer, og mindst dobbelt så store som selve føllet. Lidt væk stod der en hoppe-pegasus og græssede. Jeg gispede ved synet. Jeg kunne se Jace smile. Han klemte min hånd, og jeg kiggede på ham. "Pegasusser" sagde jeg, han nikkede, "De er mere sjældne end enhjørninger... Jeg tror de bor her, de var her også i morges" sagde han, jeg kiggede spørgende på ham, og han sukkede. "Jeg fulgte Jane hertil" svarede han, som svar på mit lydløse spørgsmål. Jeg smilte let, han havde villet vise mig noget helt unikt. Jeg kiggede på pegasusserne, og kunne mærke hans blik på mig. "HVad er der?" grinte jeg, han smilte, "Du er smuk" sagde han, og jeg kiggede væk, for at han ikke skulle se mig rødme, da jeg ventde mig om mod ham igen, så han stadig på mig, beundrede alle detaljer ved mig, jeg blinkede, og kiggede lidt ned mod jorden, men Jace tog blidt fat under min hage, og løftede mig hoved, han kyssede mig blidt, og efter lagde jeg hovedet mod hans skulder. Han så på mig igen, før han kyssede mig igen, blidt først, men senere blev kysset vildere... mere intimt. Vi faldt begge ned på skovbunden, han lå halvt ovenpå mig, vi kyssede stadig. Jeg lagde mine arme rundt om hans ryg, og tog dem lidt op i hans T-shirt, jeg kunne mærke hans muskler spændes, han tog sin ende hånd ind under min top, og lod den hvile mod min mave, jeg kunne mærke det gippede i mig, hans anden hånd nærmede sig min BH.
YOU ARE READING
A way out of Heaven (Danish)
FantasyFortsættelse til 'A deadly secret' 15-årige Maya har opdaget hendes hemmelige kræfter, og nu er hun i fare! Hun er kommet til paladset 'walnil' som er et skjulested for Menlere, folk med magiske kræfter. Men her indser hun at der hviler en stor...