Nina
"Ik denk dat je wel kan gaan, Nina, maar ik suggereer toch dat je de extra vitaminen goed inneemt en het rustig aandoet," meld de dokter met een vriendelijke lach.
Ik bijt op de binnekant van mijn wang en knik.
"Is Aaron er niet bij?" vraagt ze dan nieuwsgierig, Nina haalt haar schouder op. "Uh, nee hij is nog op school, een goede vriend heeft me gebracht." ze wijst achter zich, naar de deur waar Justin in de wachtkamer zit te wachten.
De dokter knikt maar er is toch enige vorm van ongerustheid. "Ik wil niet onbeleefd zijn maar hebben jullie problemen? Kan ik helpen?"
Nina schudt haar hoofd. "Nee, nee... het gaat goed, wij zijn goed maar toch bedankt."
Ze neemt afscheid en wandelt naar de uitgang met Justin in haar voetstappen.
"Is alles oké met de baby?" vraagt hij ongerust.
"Ja, gewoon extra vitaminen en wegblijven van-"
"de mensen die gemeen zijn," besluit hij.
Nina glimlacht. "Ja... precies, zou je het erg vinden om mee de vitaminen te gaan halen? ik voel me nog steeds slapjes,"
Justin neemt haar hand en legt haar arm om zijn nek, daarna legt hij zijn arm rond haar heupen en ondersteund haar tot aan zijn auto.
"Komt goed, we lappen je weer helemaal op." hij kust de zijkant van haar hoofd en helpt haar de auto in.
* * *
Nina weet niet precies wat ze moet denken, het was een erg bewogen dag, het feit dat ze vandaag de baby had kunnen verliezen lijkt nog niet te zijn binnengedrongen maar ze weet wel dat ze zonder Justin nooit op tijd was geweest. En hoewel eerder haar gedachten 100% Aaron bevatten kan ze nu haar gedachten niet meer naar hem toe richten, wel denkt ze aan Justin. Hoe hij nog geen 5 minuten naar haar oproep aan haar school stond om haar naar de dokter te brengen, hoe hij haar wist rustig te krijgen in de wachtkamer bij de dokter door idiote mopjes te vertellen.
* * *
Nina knippert tegen het licht in de woonkamer van Justin's huis, hij wandelt de kamer binnen met een kom gesneden komkommers en voor Nina augurken aangezien dat een van haar laatste vreemde hapjes zijn. Maar concentreren op het eten werkt niet wanneer hij afwezig zijn t-shirt uittrekt.
"Probeer je me te verleiden, Jus?" grinnikt Nina ze neemt de warme tas thee die ze van Justin kreeg en neemt enkele slokken.
Hij haalt zijn wenkbrauwen op en laat de volle kracht van zijn blauwe ogen op haar inwerken.
Hij lacht. "Hoezo werkt het?"
Nina werpt haar blik op de gitaar in zijn handen, waarom doet zijn lach zo'n vreemde dingen met haar? Ze likt haar lippen. "Ik heb je al een tijdje niet meer horen spelen," meld ze met een getuite mond.
Hij wandelt richting het balkon verbonden aan zijn slaapkamer en knikt zijn hoofd, om te bevestigen dat ze mee kan komen. Hij gaat neer zitten en kijkt haar aan.
Nina gaat naast hem staan tegen de muur geleund. Justin haald diep adem en begint te tokkelen.
A first love's like learning to fly
We're just burning to try
Even if we fall, but I hear you say
A cursed love, no, don't even try
When he cheated and lied
He didn't care at all, he didn't care at all
But, hey, now
Don't be afraid to lay down
Cover yourself with me
I will never say goodbye
Tonight,
Just stay with me if he's too cold
To love you, to love you, to love you
Just stay with me
We both know we're after
A happy ever after
Something everlasting
Just stay with me tonight, night, night
Just stay with me tonight, night, nightNina klapt enthousiast haar handen, helemaal weg van het liedje.
"Justin.. het is echt geweldig," geeft ze toe, ze zet enkele stappen naar voren zodat ze in de zon staat en kijkt naar de wolken die boven hun hoofd hangen.
Justin zet de gitaar in de hoek en lacht naar de grond, hij likt zijn lippen en gaat naast haar staan.
"Is het voor je vriendin?" vraagt Nina geïnteresseerd, haar blik blijft op de wolken, iets binnen in haar begint te prikken als ze denkt aan het liedje dat waarschijnlijk voor zijn vriendin is.
"Uh, nee... we zijn- ik heb het afgesloten met haar..."
Nina fronst. "Wat? Sinds wanneer? Waarom?"
"Het klikte gewoon niet, ik houd ervan als mijn meisjes chill zijn en comfortabel zijn in hun eigenheid, ze was te nep, teveel slechte energie,"
Ze knikt en lacht. "Oh, juist ik was alweer bijna vergeten dat je zo'n zen guru bent,"
Hij haalt zijn schouders op. "Ik geloof in goede en slechte energie, ze was niet het meisje dat ik dacht dat ze was, en ik wil niet met zo iemand zijn,"
"Ze was niet positief ingesteld?"
"Nee, er was teveel haat in haar systeem, ze is niet zoals jij-" hij wordt plots stil alsof hij is betrapt.
"Hoezo, ik?" vraagt ze.
Justin lacht naar haar en haalt zijn schouders op alsof het niet uitmaakt, "Zal ik je gitaar leren spelen?" merkt hij afwezig op.
"Nee, je gaat me uitleggen wat je bedoelde me-"
Het gevoel van zijn lippen tegen die van Nina is als een emmer ijswater, ze is meteen alert en kan het niet helpen dat ze het best een fijn gevoel vind. Haar handen legt ze tegen zijn borst om hem aarzelend weg te duwen. "I-Ik kan het niet doen.."
Hij knikt. "Het spijt me, ik had je niet mogen zoenen maar dat wil niet zeggen dat ik het niet weer zou doen mocht ik de tijd kunnen terugdraaien. Jij bent een van de positiefste energiebronnen in mijn leven, Nina. Ik respecteer je relatie met Aaron."
Nina knikt en zucht.
"Maar ik geef niet op, dat kan ik niet... dat wil ik niet. Ik vind je leuk."
***********************************
Hai,
Nog niet helemaal genezen maar ik wou toch verder schrijven voor jullie :))
stem en reageer als je het wat vond?
love you guys x x
JE LEEST
Waar we voor vechten (voltooid)
Novela Juvenil(wwd deel 2) Nu de waarheid geweten is, en er alles aan wordt gedaan om Aaron en Nina uit elkaar te houden, staat hun relatie meer dan ooit op het spel. Pesterijen steken de kop op en net wanneer Nina hem het meest nodig heeft van al lijkt Aaron het...