getagd

2.6K 108 13
                                    

Nina

Ze scrollt door de tijdlijn op twitter en favoriet enkele tweets van Bieber, alvorens verder te scrollen door de eindeloze lijst met tekstjes. Wat? Ze is een tiener meisje, ze is zeker geen zeldzaam geval als het komt op fangirlen, Nina is  niet geobsedeerd maar ze was er in 2009 bij toen hij ontdekt werd en is niet van plan hem nu niet opgeven. 

Nina opent een nieuw tablad en gaat naar facebook, waar er een rode 8 boven het wereldbolletje staat. Nieuwsgierig klikt ze erop om te kijken wat het is. 

Blijkbaar heeft Karen zo'n 25 minuten geleden een nieuwe status geplaatst en Nina daarin getagd. 

Het is een foto van een zwangere vrouw die ongeïnteresseerd langs de camera kijkt. 

Karen Dillen: ik denk dat je wel begrijpt dat je in jouw situatie beter stopt met cheerleaden toch , Nina Beecks?

Daaronder staan verschillende reactie's van mensen waarmee Nina goed overeenkomt. 

De reactie's zijn erg uiteenlopend. 

Zoey Bergman: "Wacht wat?"

Davina Broecks: "Ew, serieus? Ik zou mij doodschamen, ik hoop dat ze abortus pleegt"

Dennis Maes: "Wacht, hoezo is zij zwanger, ze is hartstikke slim?"

Silvy Maert: "Wat een hoer, hoe oud is ze, 16? Zowizo van een zwerver ofzo."

Karen Dillen: "Ik hoorde dat het van Doorns is, maar voor het zelfde geld is dat een leugen, ik bedoel maar, wat moet een knapperd als hij nu met Nina, no offence.."

Dennis Maes: "Misschien moet ik mijn kans ook maar wagen ^^"

Nina wrijft met een streling van haar vingers, de zoute tranen van haar wang en sluit haar ogen om zich te concentreren op haar ademhaling. Hoe hebben ze het ontdekt? 

Een ploppend geluidje geeft aan dat er weer een nieuwe reactie werd geplaatst. 

Charlynn Lucioni:" Het idee, dat Aaron voor jou zou vallen is hilarisch, ik bedoel maar, heb je Nina al eens bekeken, ze is prachtig én dat zonder een halve tube make up. no offence..."

Ze glimlacht even bij de reactie  van Charly en knippert dan met haar ogen om een beter zicht te krijgen. 

Aaron Doorns: "Wat is dit, een schreeuw om aandacht.. best zielig. En voor de duidelijkheid, ga ik akkoord met Charls hierboven. Nina is bloedmooi."

Nina bijt op afwezig op haar onderlip en liked de reacties van Charly en Aaron. Daarna sluit ze de pc af en belt Aaron. 

"Met Aaron," klinkt het slaperig aan de andere kant van de lijn. 

"Hé, Aaron.." fluistert ze zenuwachtig, ze heeft geen idee hoe mensen het te weten zijn gekomen maar dit kan veel schade aan Aaron's imago berokkenen. 

"Nina," klinkt hij plots opgewekt. "Alles oké, is de baby oké?"

Nina lacht even en knikt dan, maar natuurlijk kan hij dat niet zien dus ze vertelt hem dat alles goed gaat met de baby. 

"Oké, ik dacht al dat er een probleem was,"

"Hoezo?" aarzelt ze. 

"Uh, het is 6 uur in de ochtend, en je hebt net een facebookstatus gezien die niet echt aanmoedigend is." legt hij uit. 

"Wat moet ik nou doen, Aaron... ik moet morgen naar school." snikt ze. 

"Hé, niet huilen kleine, je kan dit, laat ze zien wie er de baas is,"

Nina zucht, "Ik ben geen dominant type, Aaron dat lukt me nooit."

"Hoezo niet, wat wou je dat gisteren bij Luca thuis dan noemen?" zegt hij met een lach in zijn stem. 

Nina kijkt onbewust naar beneden en voelt de blos over haar wangen glijden. "Shh, Aaron... h-heb je dat aan Luca v-verteld?"

Hij lacht even kort. "Nee, ik wil graag nog een lang leven hebben,"

"J-juist ja," stottert ze, waarna ze diep ademhaalt en tegen de steun van haar bed gaat zitten. 

"Hoe bel je me zelfs? Ik dacht dat je ouders je gsm hadden," vraagt hij plots. 

"Ik heb die van Cam even geleend,"

"En weet hij hiervan?" vraagt Aaron geïnteresseerd, het antwoord al wetend. 

"Uh, wel..-"

"Nina... je broer heeft al genoeg redenen om ons uit elkaar te houden, geef hem er niet nog een."

Eerlijk gezegd wordt ze best kwaad, kwaad op de situatie. 

"Dit is ons kind, dit is onze situatie Aaron, ze mogen voor mijn part allemaal 50 tinten stront vreten. Ze hebben hier niets mee te maken."

"50 tinten stront... echt?" merkt hij sarcastisch op. 

"Nina! de advocaat is hier, we hebben een groepsbespreking kom je naar hier?" de stem van haar broer schalt door het grote huis, ze rolt haar ogen en staat op van het bed. 

"Ik moet gaan.. ik hou van je."

"tot de sterren en daar voorbij," sluit Aaron aan, met een melige zin uit toy story. 

Nina schudt haar hoofd, wat een oen.. een bijzonder knappe en liefdevolle oen, maar wel een oen. 

                                                                                $$$

stem & reageeer (: 

Waar we voor vechten (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu