een flirt

1.4K 103 19
                                    

Nina

Het zou vreemd moeten klinken in haar oren, maar Nina kan niet ontkennen dat er altijd al iets was tussen haar broer en Charlynn. Ze wist dat haar beste vriendin een crush op Cameron had in het 2e jaar maar ze ging ervan uit dat die net als al haar andere bevliegingen een tijdelijke vlaag zou zijn. In een andere tijd toen Cameron haar held was en Charlynn, elke dag na school langs kwam heeft ze zelfs nog geprobeerd om iets te forceren tussen de twee, maar ze bleken beiden niet in te gaan op de tips van Nina. 

"Het zou fijn zijn mocht je iets zeggen, ik ga een beetje dood hier," smeekt Charlynn.

Nina's blik vindt die van haar beste vriendin,die haar ogen meteen weer neerwerpt alsof ze Nina niet onder ogen kan komen, haar make up is uitgelopen en dikke zwarte sporen zijn te zien onder haar ogen.

"Mijn broer..." verzucht ze, nadenkend over heel de situatie. "Charl--"

"Het was niet de bedoeling, maar je weet dat ik altijd een zwak voor hem had, en hij kwam langs omdat hij dacht dat je bij mij zou zijn, en omdat ik dacht dat jij het was deed ik de deur open in enkel een oversized shirt... van het een kwam het andere en voor ik het wist lagen w--"

Nina houdt haar handen op en schudt haar hoofd licht geamuseerd. "Nu-uh, geen details,"

Charly bloost. "Het spijt me, het spijt me zo," 

"Waarom verontschuldig je je voor dit? Het hart wilt wat het hart wilt, Charlynn... als jouw hart mijn broer wilt dan steun ik je," 

"Is onze vriendschap nog oké?" vraagt ze nerveus. 

"Nien, het bad is vol, waarom ben je nog aangeklee--oh, Charlynn...uhm... waarom zie je eruit al de joker?" Aarons stem weerklinkt in de kamer, hij fronst en gaat naast Nina staan me een arm om haar middel.

Charlynn's wenkbrauwen gaan omhoog en ze geeft Nina een blik. "Een bad? Samen?...kinky,"

"Stop het!" sist Nina speels, de warmte stijgt in haar wangen.

"Is dit een soort van 50 tinten grijs actie? Zal ik een paar handboeien voor je kopen?" grijnst Charlynn, waardoor Aaron ongemakkelijk alle richtingen uitkijkt.

"Prima, dan koop ik een paar voor jou en Cameron..." schiet Nina terug. 

Aaron die net terug de kamer binnen komt gewandelt met een sprite aan zijn mond, proest het zoete drankje langs alle kanten uit wanneer hij het gesprek weer kan volgen.

"Wacht, jij en Nina's broer? Sinds wanneer?" 

"Dat zijn je zaken niet, lassie...en trek alsjeblieft iets aan," Nina volgt Charly's blik naar Aaron die in enkel een trainingsbroek tegen de deur geleund staat. 

"Lassie?" merkt hij verontwaardigd op.

"Je haar doet me denken aan een golden retriever, en je loopt Nina overal achterna" verklaard Charlynn. 

Aaron en Nina wisselen een blik waarna Nina zich tot haar beste vriendin richt. "Lassie was een Schotse Collie..."

"Ja, oké...al goed, ik ga wel weer, ik kom morgen langs om alles uit te leggen, oké?"

"Charls, je hoeft niet te gaan, Aaron kan wel wachten--" 

"Uhm, eigenlijk--" begint Aaron maar hij zwijgt na een blik van Nina.

"Nee, echt het is goed, ik wil niet aanwezig zijn wanneer jullie samen baden," grapt Charly

Nina knikt, en slaat haar armen om de brunette. 

Zo'n 10 minuten later wandelen Nina en Aaron de badkamer binnen, die helemaal is opgelicht met kleine theelichtjes, de soort die je in je kerstboom hangt maar dan langs de muren wat het een heel intiem effect geeft. 

"Dit is prachtig, Aaron, waarom heb je dit gedaan?"

"Ik vond het wel gepast, deze avond is voor ons," legt hij uit.

Ze kijkt naar het bad, op de rand staan 2 champagne glazen, ze fronst. "Uhm, ik mag ge--"

"De jouwe is kidibul, geen stress de baby is veilig," 

Een glimlach verschijnt op haar gezicht, "Ik houd van je, Aaron Doorns."

Hij grijnst en drukt zijn lippen over die van haar, "Heb ik even geluk," mompelt hij onder het zoenen door. Zijn handen vinden de rand van haar bloes en hij trekt de stof over haar hoofd. De tijd van gênante blikken bij het naakt zijn met Nina zijn zo goed als weg, al vind hij het nog altijd geweldig wanneer hij haar kan doen blozen, het feit dat haar bloed sneller gaat stromen in zijn bijzijn. 

"Ga jij je shirt niet uitdoen?" merkt Nina op, als ze even op adem komt, haar hoofd tegen zijn schouder gedrukt.

"Ik heb er geen aan?" hij lacht en legt een hand onder haar kin zodat hij haar volle aandacht kan opeisen. "Waarom ben je zenuwachtig, is alles oké?"

"Ik ben geweldig," ze duwt haar broek omlaag en stapt eruit.

Aaron laat zijn ogen over Nina gaan, hij glimlacht en neemt haar onderarm vast en trekt haar richting het bad. "Kom op, idioot... ik vul wel wat warm water voor je aan,"

Nina dompelt zich onder in het warme water, het is bijna heet maar op een aangename manier. De 2 glazen staan net binnen handbereik. 

Wanneer ze voelt dat Aaron zich achter haar zet, leunt ze in zijn borst. "Welke is kidibul?" vraagt Nina

"Het glas met de rode bloem aan," 

"Wie had ooit gedacht dat jij romantische buien had, dit is een meesterlijk moment, meneer Doorns," glundert Nina.

Aaron zwijgt maar ze voelt hem lachen door de trillingen van zijn borst. "Denk je dat Charlynn je echt zulke handboeien gaat geven voor je verjaardag?" merkt hij na een tijdje op. 

Nina lacht en rolt haar ogen. "daar gaat het meesterlijke moment," mompelt ze met een glimlach.

Bedankt voor het lezen! Jullie zijn belachelijk geweldig & ik vind het echt een eer dat jullie mijn verhalen hebben helpen brengen tot waar ze vandaag al zijn; Dit was een uitzonderlijke upload aangezien het nog examens zijn & ik dus niet al te veel tijd heb om te schrijven.. but I love you guys so... lol 

was het goed, slecht, monsterlijk? laat het weten :))

stemmen? huh huh? please? lol. 

 

Waar we voor vechten (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu