-DELİM-

77 6 3
                                    

Günler Deniz'siz geçiyordu. Aramalarıma cevap vermemişti. Sorguya çekiceğimi biliyordu çünkü dmmf. Her neyse bugün Rüzgar beni biriyle tanıştıracakmış. Onun için önemli biriymiş. Kızsa kıskançlıktan ne yapardım bilmiyorum. Öğrenecektim bugün. Arıyordu.
"Efendim."
"Günaydın. Hazır mısın?"
"Evet. Ama açım ben."
"Gideriz bişeyler yemeye."
"Tamamdır."
"Seni almaya geliyorum. "
Evime bayılmış olmalıydı ki hep geliyordu. Garip çocuk. Suratıma telefonu kapattıktan 15 dakika sonra kapı zili çaldı. Çok mu hızlıydı ne? Ah canım.d
"Geldiimm!"
"Gelll!"
Ay dndn.
"Hadi hemen çıkıyoruzz."
"Hemen mii?"
"Evet."
Kolumdan nazikçe tutup şaka yaptım nazikçe değil dxkdkf. Birazcıcık acıtmıştı. Arabaya binip "Deliyim"şarkısını açtı. 3 kez tekrar eden şarkıyı ezberlemiştim artık. Ne olmuştu buna. Hep efkarlı şarkılar severdi,bende. Halla halla... Çıkardı bunun amacı. Bakalım neydi?
"Babanı ara. Okula gitmiyoruz."
"Efendim?"
"Anladın işte."
Tamam abi. Hadi baba aç şunu. Oh be sonunda...
"Efendim kızım?"
"Napıyosun babacım?"
Rüzgar oradan bağırarak "Geveleme söyle işte." dedi. Gülmemek için ne yapmıyordum ki şuan? En sonunda kendimi tutamayıp kahkaha atınca hem Rüzgar hem de babam ne olduğunu anlamamıştı. Ay xmxmfm. Tamam sakin oluyorumm .d
"Şey babaa ııı..."
"Ne oldu kızım? Yanındaki kim?"
"Baba Rüzgar ile bugün bir yere gidebilir miyiz?"
"Okul?"
İşte beklediğim bir soru...
"Bugünlük. Lütfeeennnn."
"Bir daha olmasın ama."
"Tamam tamam. Söz."
"Tamam. Hadi akşam görüşürüz. Dikkat edin."
"Tamam babacım. Öptüm."
Vuhuuu izin vermişti. İnanmamıştım. Ama vermişti işte dnfm.
"Ne dedi?"
"Hayır. Okul ondan daha önemli dedi."
Benimde kandırmam lazım. Lütfen djfk
"Nasıl yani?"
"Okula gidiyoruz."
"..."
Arabayı durdurup aşağı indiğinde kapının yanına gelip açtı.
"İn!"
"Neden?"
"İn dedim."
Sesi bir anda korkunç bir ton olmuştu. İndiğimde
"Ben seni seviyorum!"
Diye bağırdı. Neyy bi dakika bunu itiraf etmişti. Ben istemeden. Sinirliyken. Bu çocukta ne vardı bugün? İyi olmadığı belliydi?
"Yürü. Gidiyoruz."
"Baban izin vermedi ki."
"Kim takar gel işte."
Şaka be izin verdi desem kim bilir nasıl sinirlenirdi? Tabiki korkumdan diyemedim.
"Emin misin?"
"Fazlasıyla."
"Lets go o zaman!"
Gülerek arabaya bindim. Korkak çıkıp gülerek xdkfk. Onun yanında kendimi hiç olmadığım kadar özgür hissediyordum. Hiç ama hiç olamadığım kadar. Kendimi ona emanet edip ne derse onu yapıyordum. Güvenim tamdı. Yine son hızla gidiyorduk.
"Yavaş git be!"
Anlamsızca güldü. Tabi ardından da ben.
"Vuhuuuu!"
"Delisin sen."
"Delinim ben."
Vay be beklemediğim yerden gelmişti bu. Delim miydi? Benim delim? Kulağa çok hoş geliyordu.
"Delimsin sen."
Tekrar gülümserken onu izlemek harika bir manzara yaratıyordu. Her şeyi alt üst edebilecek bir manzara...
Ve sonunda -Deli Cafe- ye gelmiştik. Giriş yaptığımızda kafede kimse yoktu. Sadece ben ve Rüzgar. Peki beni tanıştıracağı kimdi? Neredeydi?
"Neden kimse yok?"
"..."
Cevap vermeden bir masaya geçip oturdu. Böyle susucaksak niye gelmiştik ki?
"Konuşmayacak mıyız?"
"Konuşucaz. Sabırr!"
"Ah evet sabırr!"
Arkadan aniden son ses bir şarkı çalınca yerimden sıçramıştım resmen. Ay çok korktum.
"Ne oluyor Rüzgar?"
"Seni biriyle tanıştırmayacağım. Birlikte vakit geçirmek için öyle dedim."
Dediğine inanmamıştım. Kesin tanıştıracakken vazgeçmişti de böyle bir şey düşünmüştü.
"İnanamıyorum sana!"
"Tamam. Tamam. Hadi dans edelim."
"Ne?"
"Go to the dance. Okey?"
"You English perfect!"
"Seninde seninde."
İstemeyerek güldükten sonra. Kalktık ve eli belime değdiği an en güzel dakikaları yaşıyormuşum gibi gelmişti. Biraz daha bana yaklaştıktan sonra kendimi ona teslim ettim. Deli gibi dans ediyorduk. Ve oldukça şuanki anımız harikaydı. Beni deli ediyordu bu çocuk. Kendine çekip deli etmek? Saçma geliyordu. Ama mükemmel bir duyguydu. Ona gün geçtikçe daha daha bağlanıyordum.
Açlığımı falan unutmuştum. Tek istediğim hep onunla olmaktı. Düşüncelerimden ayrılıp dediğin düşündüm. Bu da bir düiünce de neyse dmfm
"Şimdi bir yere gidiyoruz."
"Nereye?"
"Gel benimle."
Arabaya binmeden el ele yürüyorduk ilk defa. Bu olanları babam görse kim bilir neler neler derdi? Elleri sımsıcaktı. Yanıyordum onun yanında. Alev alev. Tüm hissettirdikleri güzeldi. Delimdi. Benim delim. İşte bulmuştum. Bugün tamamen deliydi. Elini bırakıp telefonumu elime aldığımda -Ne yapıyorsun?- der gibi bakış attı ama umursamadan rehberden Yakışıklıyı bulup DELİM. diye kaydetip çantama telefonu atıp tekrar elini tuttum. Konuşmuyorduk. Sessiz ve sakindik. El eleydik. Yürüyorduk. Sonsuza doğru. Onun elleri benim ellerime değiyordu. Hayalim gerçek mi olmuştu? Sanırım evet. Onu seviyordum. Çok fazla. Elleri yumuşacıktı. Yüz hatları... Anlatamadığım kadar güzeldi. Lanet olsun çok yakışıklıydı. Gamzeleri zaten... En sevdiklerimdi. Harika bir şeydi bu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 02, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TEK ÇAREMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin