Önümüzde masmavi bir deniz vardı. Bir banka geçip oturduk. Şimdi ne olucaktı. Tek duyduğum şey denizin sesiydi. Çok güzeldi. Onun yanında yanımda Rüzgar olunca daha da güzel oluyordu. Ben bu çocuğa ilk günden bağlanmıştım galiba. Beni ona çeken bir şey vardı. Peki ya neydi? Lanet olsun bilmiyorum. Sessizliği ben değil o bozdu ben şokk!
"Buraya genelde dertli olduğumda gelirim. Bir kızı hiç buraya getirmemiştim. İlksin değerini bil."
Nasıl yani kaç kızla takılıyordu ki?
"Kaç kızla takıldın?"
"Say say bitmez."
Yüzüne küçük bir gülümseme yerleşti. Şunu fark ettim ki gamzelerii... Evet gamzeliydi. Ve bunlar oldukça güzeldi. Çok fazla güzel. Allah sahibine bağışlasın. Sahibi ben olmalıydım. Benim olucaktı.
"Kimsin sen?"
Harika bir soru sormuştu. Ne dicektim şimdi?
"Bu okula yeni gelen bir zavallı. Okuldan sadece Mert,Mete ve Deniz'i tanıyorum. Yani Mert ve Mete yi sadece gördüm. Ama Mert iyi çocuk. Bana yardım etti. Okulu dolaştık falan."
"Mert mi? İyi mi? Vay be. İlk günden seni tavlamış baksana."
"Nee?"
Kahkaha attı. İlk kez onun bu kadar içten güldüğünü görüyordum. Sadece ben ve o varken. Gülüyordu. Beni gamzelerinin içine çekiyordu. Uçurumdan düşücektim. Gamzelerii... Uçurumdu. Evet uçurum. Hem kayboluyor hem de düşüyordum.
"Peki ya sen kimsin?"
"Ben... Ben yani öylesine."
"Gerçekten içine kapanıksın."
"Kim söyledi?"
"Mert."
"Vay piss."
"Bayadır tanışıyomuşsunuz."
"Evet. Mete ile kardeşim gibidir. Bunu kimse anlamaz. Söylememde. Ama şimdiden bana farklı gelmeye başladın."
"Fazla kızlarla takılıyosun sanırım."
"Ehh yani. Eski olanlardan sonra alışkanlık oldu. Saçma gelebilir ama öyle elimde değil."
"Eski olan şey ne?"
"..."
"Tamam. Zorlamam sorun yok."
"Sağol."
Eskileri hatırlamak istemiyordu anlaşılan. Oldukça kötü bişey olmalıydı ki bu kadar kapanık biriydi. Sırlarla dolu gamzelim. Oldukça yakışıklı çocuktu maşallah.
"Evine bırakiyim seni."
Bu kadar mıydı yani? Gerçi akşam olmuştu da neyse.
"Gerek yok giderim ben."
"Olmaz. Hem evinide öğrenirim takılırız."
Vay be...
"Nasıl istersen."
Arabası mükemmeldi. En sevdiğimden. En lüksünden.d
Yol boyunca sadece şarkının sesi vardı. Bende inanamadan ağzımı kapalı tutmayı becermiştim. İlk günden başının etini yemiştim zaten. Daha fazla ileri gitmeyecektim.
"Burası."
"..."
"Teşekkür ederim."
"Ne için?"
"Bugünü bana yaşattığın ve evime kadar getirdiğin için."
"Önemli değil."
"İyi akşamlar Rüzgar."
"İyi akşamlar Okyanus."
Adımla seslenmişti. Ve ağzına çok yakışmıştı. Her şey yakışıyordu ama bu daha daha çok güzel durmuştu ağzında. Onunla günüm harika geçmişti. Ben mi garip biriyim diğer insanlar mı çözemiyorum. Direk birine bağlanıp sonra o lanet olası bağlandığım insandan vazgeçemiyordum. Delilikti bu. Lanet olsun. Birinin beni değiştirmesi lazımdı. Ama kim? Saatlerdir aklımdan çıkmıyordu. Eve gelince annemden okulu ektiğim için azar işitmiştim. Ödevlerimi e postadan göndermişler. Onlar için yarım saat uğraşmıştım. Oldukça hızlı yapmıştım. Aklımdan çıkmıyordu. Nasıl kazındıysa aklıma. Ah be numarasını almadım. Yarın almalıydım. Akşamları konuşurduk belki. Telefonumun bildirim sesiyle olduğum yerde sıçradım. Biri mesaj atmıştı.
Gönderen: .......-Numara işte sjjf-
Uyudun mu?
Bu kimdi?
Numaramı nerden bulmuştu?
Tanımadığım biri ve benim numaram ne alaka?
Gönderilen:.....
Kimsin?
Büyük soru xmskfm
Gönderen:.....
Rüzgar.
Ohmaygad dedim. Numaramı nereden aldı ki? O ve bana mesaj atmak... Ayrıca "Uyudun mu?" diye...
Gönderilen: Egoist Yakışıklı
Numaramı nereden buldun?
Ah ben onu egoist yakışıklı diye kaydetmiştim ben işte beğnn .d
Gönderen: Egoist Yakışıklı
O da bende kalsın.
Peki dostum anladım.
Gönderilen: Egoist Yakışıklı
Uyumak istiyorum, sonra konuşuruz.
Uykum gelmişti saatlerdir canım uykumu bırakıp onu düşünüyordum. Fazlaydı bu.
Gönderen: Egoist Yakışıklı
Beni başından atmaya çalışan ilk kızsın.
Allah'ım... Ardından bir mesaj daha.
İyi geceler GEVEZE.
Sensin o, pis egoist yakışıklı😒
Gönderilen: Egoist Yakışıklı
İyi geceler EGOİST.
Tabiki yakışıklı demicektim. Kendini daha fazla bişey sanıcaktı. Oldukça yorucu bir gün olmuştu. Canım uykumla baş başaydım. Uyumam lazımdı. İyi geceler canım uykum ve odam ve canım kendim. İyi geceler EGOİST YAKIŞIKLIM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK ÇAREM
ChickLitGamzelerii... Evet gamzeleri vardı.Beni gamzelerinin içine çekiyordu. Uçurumdan düşücektim. Gamzelerii... Uçurumdu. Evet uçurum. Hem kayboluyor hem de düşüyordum. Beni sadece o kurtarabilirdi. SADECE...🔫