~6

1K 43 1
                                    

Niall rijd met me mee naar huis. Hij gaat daarna naar een vriend die dichtbij mijn huis woont. Ik zet de radio aan, er is een liedje van One Direction op. Ik neurie mee terwijl Niall hardop mee zingt.

Ik stap uit en wacht op Niall. Hij stapt ook uit en loopt met mee naar de voordeur. Hij geeft me een knuffel en zegt: ''Was gezellig met jou'' ik glimlach en zeg: ''Jaa'' hij lacht: ''Tot de volgende keer en succes vrijdag bij de 2e ronde'' ''Dankje, tot volgende keer'' zeg ik lief. Ik maak de voordeur open en ga in de deurpost staan, Niall knipoogt naar me en loopt dan de straat uit. Ik zwaai naar hem en hij zwaait terug.

''I'm friends with the monster.. Lalalalalaa'' zing ik.

Mijn moeder komt mijn kamer binnen gelopen en zegt: ''Haj schat, was het leuk?'' ''Ja heel erg, ze zijn super aardig'' lach ik. ''Goedzo, ik ga effe naar de winkel, tot straks mop'' ''Tot straks''

Ik krijg een sms van een Onbekend nummer: ''Heeey, ik heb je nummer van Niall gekregen, eigenlijk heb ik zijn mobiel gewoon afgepakt maar oké. Hij vind je leeuk. xx Harry''

N..N..Niall van One Direction vind mij leuk?!  Ik vind het raar, maar als het echt waar is..

''Hoi , waarom denk je dat? xx Denise'' stuur ik terug naar Harry. Ik zucht en wacht op antwoord.

Een paar minuten later stuurt hij: ''Hij staart naar je, hij knipoogt, hij lacht steeds en hij bloost als je hem aankijkt. Hahahah xx''

Zal dit echt waar zijn..? Ik kijk naar de poster onder mijn bed, hij is zo schattig.. En zo lief..

Oh mijn god..

Ik ben verliefd op Niall Horan..

~Vote

~Comment

~Follow

xx

Not Just A Band (Niall Horan fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu