~13

1K 40 0
                                    

Ik verveel me zonder mijn gezin om me heen, het is inmiddels al avond en ik heb nog niks gegeten. Ik loop naar de keuken en kijk in de koelkast, ik moet morgen boodschappen doen want er ligt bijna niks meer in.

Ik trek mijn schoenen en jas aan. Pak de sleutels en loop het huis uit.

Ik loop naar Nando's.

Er wijzen mensen naar me en meisjes schreeuwen 'Slet' naar me.

Ik voel de tranen in mijn ogen branden.

Er komen 2 meisjes naar me toegelopen en zeggen: ''Hoe kun je Niall dit aan doen loser''

Ik zou dat NOOIT tegen iemand durven zeggen..

Ik loop snel door naar het restaurant. Iemand probeert me pootje te lappen. En alweer moet ik huilen, ze laten me twijfelen over alles wat ik doe. Past zingen wel bij me, is Nick de ware of Niall..

Ik veeg mijn tranen weg en stap naar binnen. Ik zoek een tafel die nog vrij is. Er zijn er nog 2 achter in de hoek daar ga ik zitten.

Dan zie ik door het raam allemaal camera mensen staan en er parkeert een auto. De deur gaat open, er stappen 5 jongens uit. Ohnee.. Het is One Direction..

Ze komen naar binnen gelopen, ik verberg mijn hoofd onder de tafel. Ik hoor Harry zeggen: ''Niall, vroeger hield je er van om hier te eten..''  door mij eet hij zelfs niet meer..

Ik ga langzaam weer zitten om te kijken waar zij zijn. Er staat een jongen voor me, ik kijk omhoog.. Het is Harry..

''Heeey'' zegt hij.

''Hoi..'' zeg ik.

Ik kijk naar Niall, hij kijkt me aan en draait zich dan om. Ik zucht. ''Ik moet gaan, smakelijk eten'' zeg ik.

''Nee Denise wacht, kom met ons eten'' zegt Zayn. Ik zie Niall boos naar Zayn kijken, hij haalt zijn schouders op en lacht.

''Ja, kom gewoon'' fluistert Harry in mijn oor. ''hmm.. Oke'' fluister ik terug. ''Denise ga jij maar daar langs Niall zitten'' zegt Louis. Ik kijk hem vragend aan, hij begint te lachen. Ik ga voorzichtig langs Niall zitten en kijk recht vooruit. Zayn komt aan de andere kant van me zitten.

Ik bestel het eten en eet het daarna zo snel mogelijk op. Niall heeft nog geen één keer iets gezegd. Nu voel ik me echt schuldig.. Liam ziet dat ik me niet fijn voel en zegt tegen Niall: ''Niall, kom op doe gewoon normaal'' ''Laat. Me. Met. RUST'' schreeuwt Niall boos. Ik schrik ervan en kijk hem geschokt aan. Hij kijkt boos naar me en loopt het restaurant uit. Ik ga onderuit zitten en zucht diep. Zayn geeft me een knuffel en zegt: ''Hij heeft tijd nodig..''

Tot straks xx

Not Just A Band (Niall Horan fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu