Gözlerimi açtığımda bana bakan o gözlerinin içinde kaybolduğumu hissettim. Çok güzel bakıyordu. Bir tek bana bakmalıydı bu şekilde diye geçirdim içimden. Birden yüzüme bakım tebessüm etti. Ne oldu Poyraz neye gülüyorsun? Hiç hayatım kızardın da ona gülüyorum dedi gıcık. Tabi kızarırım öyle hemen öpülür mü hem ben diyip sustum. Ama susturur mu beyfendi? (Nasıl sen benim ilk öptüğüm adamsın diyeceğim. Çok utandım şuan.) Ne ama Dolunay söylesene çatlatma insanı diye söylenip duruyor karşımda şapşal bir surat ifadesiyle bana bakıyordu. Allahım çok tatlı bu çocuk. Sen benim ilkimsin; Herşeyde öylesin kalbimin hızını değiştiren ilk adam, kokusuna sevdalandığım, kirpiklerinin dizilişini ezbere bildiğim, ilk öpücüğümsün. Sende benim herşeyimsin Poyraz! dedim.
Birbirimize aşık aşık bakarken beni kendine çekip sımsıkı sarıldı ve kulağıma eğilip seni çok seviyorum be kızım! diye fısıldadı.
O gün Poyraz'la mükemmel bir gün geçirdik. Eve gidip üzerimi değiştirdim o beni aşağıda beklerken daha sonra sinemaya gittik vizyonda 'Senden bana kalan' filmi vardı. Çok güzeldi çok beğendik. Tabi Poyraz Bey duygusallığımla az dalga geçmedi. Sinema çıkışı burger'a gidip big king yedik sporun üzerine nasıl iyi gidiyor bilemezsiniz. Bir yerden yakıyor, bir yerden alıyorsunuz. Bu da işin zevkli tarafı diyip geçiştiyorum sevgili okurlarım.
-Birtanem senin doğum günün ne zaman diye soruverdi benimki. (Sürpriz mi yapcak acaba napcak ay az da kaldı.)
-20 aralık canım neden sordun? Senin ki ne zaman?
-Çok az kalmış niye haber vermiyorsun sen bana sormasam söylemeyeceksin kutlayamayacağız onu bırak hediyesiz gelicem yanına. Benim ki 28 ocakta hayatım.
-Hiç aklıma gelmedi ki hem olsun bilmesen de olurdu. Sen bana en güzel hediyesin dedim. (Tabiki saçmalıyorum derhal sürpriz yapsın. Tamam belki hayatımın en güzel hediyesi ama sürpriz de lazım)
-Herşeyimsin kızım herşeyim boşuna demiyorum! diyip alışveriş merkezinin ortasında kucağına alıp döndürdü beni. Bu çocuk tam bir deli...
İşte böylesine güzel deli dolu bir gün geçirdik. Ve sonra huzurlu mutlu bir uykuya daldım...Poyraz'ın ağzından;
Hepimizin bir gideni olmuştur mutlaka veya onlar giderken arkalarında bıraktıkları hep biz olmuşuzdur. Benim de bir gidenim vardı öncelerde. Gitmesini istemediğim, bana huzur veren. Herşeyini sevdiğim biriydi ama beni hiç düşünmeden gittiği günden sonra hiç kendimi böylesine aşık böylesine huzurlu hissetmemiştim. Dolunay'ın varlığı bana huzur veriyordu. Bana bakan o gözleri, gülüşleri. Hele o gülüşü akıllara zarar... Ona çok bağlandım, çok seviyorum. Ama bu beladan nasıl kurtulacağım onu da bilmiyorum... Beni acilen unutması gereken bir ruh hastası sevenim var. Yoksa Dolunay'a bir zarar gelicek. Ve ona birşey olursa ben yaşayamam...''Sen benim en güzel geleceğimsin...''
-PoyrazArkadaşlar Adalet ve Hukuk bölümü okuduğum için pek sık girip yazamıyorum. 2 gündür aksattım kusura bakmayın derslerim çok ağırlaştı. Biraz uzun yazmaya çalıştım umarım beğenirsiniz. Beğeni ve yorumlarınız benim için çok önemli unutmayın. ☺️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN BENİM İLK KAP ATIŞIMSIN
RomanceHenüz 15 yaşında bir genç kızdı Dolunay. Uzun saçlı, ela gözlü, uzun boylu hafif toplu hoş bir kızdı. Yeni taşındıkları hiç bilmediği bir yerde herkesten çekinerek yaşarken tesadüfen denk geldiği ondan bir kaç yaş büyük birine kaptırdı kalbini. Poyr...