KALBE SÖZ GEÇER Mİ?

478 13 0
                                    

Dolunay'dan uzak durmak benim için her gün biraz daha zordu aradan bir kaç hafta geçmiş ve biz her gün buluşup bir yerlere gidip zaman geçiriyorduk. Onu okul çıkışında gidip arabayla alıyordum sahile gidiyorduk veya arabada müzik dinliyorduk. Onunla sohbet etmek bana o kadar iyi geliyodu ki. Ruhuma... sanki benim için özel bi ilaç gibiydi. Onunlayken bütün dertlerimden sıyrıldığımı hissediyordum. Ama beni bırakmayan o kızdan kurtulmadığım sürece Dolunay'ı karanlık hayatıma çekmiş olacaktım. Size de anlatmanın vakti geldi;
Bundan 2 yıl önce bir kızla beraberdim başlarda onu seviyordum ama zamanla kişiliğini gördükçe ondan uzaklaştım sevilecek bir yanı yoktu çok zengindi ve herşey sanki onun için varolmuş gibi davranıyordu. Bir zaman sonra ayrıldık. Ama peşimi asla bırakmadı ve babasıyla birlikte beni sürekli tehdit ediyorlar ve hayatıma birisini alırsam onu öldürmekle tehdit ediyorlardı. Şimdi söyleyin ne yapabilirdim? Dolunay'a git gide aşık oluyordum ama yaptığım doğru muydu ya ona zarar verirlerse ne yapardım? Ama kalbime söz geçiremiyorum ondan uzak duramıyorum. Sadece peşimdekilerden gizli saklı onunla görüşüyorum ve bu korkuyu ona hissettirmemek o kadar zor ki. Bu karanlık aşkımızı nereye götürecek bilmiyorum ama ben gün geçtikçe eriyorum...
---
Dolunay'ın ağzından;
Aradan geçen zaman sanki aramıza hiç mesafe koymamıştı Poyraz'ın bana olan ilgisi aklımı başımdan alıyordu. Yaptığı minik sürprizlerle karnımda ki kelebeklerin uçuşunu hissediyordum. Bir sabah okula gittiğimde sıraların üstü güllerle dolu oluyor, diğer sabah bir hediye oluyor. Her gün beni mutlu edebilmek için farklı farklı şeyler buluyordu. Varlığı bana huzur veriyordu. Ama onda anlam veremediğim başka bir şey vardı. Benden sakladığı bir şey belli ki belli etmek istemiyordu ama anlıyordum. Ben anlardım onun bakışından, gülüşünden, tek bir sözünden anlardım... Lakin neydi sakladığı? Korktuğu? Neden anlatmıyordu bana beraber çözmemize neden izin vermiyordu. Bu sorularla yaşamak beni öldürüyordu ama kararlıydım bugün beni evden okula götürmek için almaya geldiğinde birer birer her şeyi soracaktım. Kahvaltımı yaptıktan sonra akşamdan hazırladığım kot pantolonumun üzerine pudra pembesi omuz dekolteli bluz'u giyip saçlarımı at kuyruğu yaptım. Hafif doğal bir makyajdan sonra deri montumu alıp evden çıktım. Evin önüne çıktığımda Poyraz'ı aramamla kapıya gelmesi bir oldu. Kapıyı açıp koltuğa oturdum Poyraz'a dönüp günaydın dememle. Poyraz! diye bağırmam bir oldu...

SEN BENİM İLK KAP ATIŞIMSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin