Dolunay'a karşı koyamayacağımı anladığımda herşey kendiliğinden devam etti o an... Elimi Dolunay'ı öperken nazikçe elbisesinin fermuarına götürüp aşağıya indirdim. Elbisesi gayet miniydi ve ince askıları vardı bu yüzden çıkarmak hiçte zor olmadı. Elbiseyi çıkarırken öpmeyi de bırakmıyordum. Dolunay'ı çok seviyordum ve asla şuan yaşananların bitmesini istemiyordum. Elbisesini çıkardıktan sonra oturma odasında öpmeye başladığım sevgilimi kucaklayarak yatak odasına doğru yürümeye başladım. Dolunay'da kahkaha atıyor benimle aynı zevki yaşadığını belli ediyordu. Odaya geldiğimde bir an için durduk ve gözgöze geldik. O derin gözleri yine parıldıyordu. Sırtına kadar zarifçe uzanan saçları, uzun kirpikleri, dudakları herşeyiyle beni çağırıyordu. Birkaç dakika birbirimize baktıktan sonra Dolunay yatağa doğru uzandı ve elimi tutup beni kendine çekti. Belki şuan istemese dururdum. Ama bu hareketinden sonra asla durmayacaktım çünkü dayanacak gücüm kalmamıştı.
Dolunay'ın ağzından;
Hayatımın en güzel ilklerini bu gece yaşıyorum. Sevdiğim adamın öpücükleri tenimde dolaşırken hissettiğim mutluluğumu size tarif edemem. Hiçbir şey umrumda değil tek istediğim Poyraz, her zerresiyle onu istiyorum. Beni usul usul öperken üstümde ne varsa çıkarıp bir köşeye attı ve bende son olarak onun kemerini açtım. Bunları yaptığıma inanamıyordum ama yapıyordum duramıyordum. Yavaşça üstüme doğru gelip kulağıma; buna emin misin sevgilim? diye eğilip sordu.
Hiç kuşkusuz evet dediğim an da hissettim onu herşeyiyle o an çıkardığım hafif bi ses onu hoşnut etmiş olmalı ki durmadı. Ben sevgiyi tadıyordum. Ona ait olmuştum. O benim herşeyimdi ve pişman değildim. Artık yorulduğumuzda saat gece yarısını gösteriyordu. Usulca başımı göğsüne koydum ve;
Seni çok seviyorum diyebildim sadece.
Ben ise sana aşığım be sevgilim diye cevap verdi o an işte dünyanın en şanslı kadını olduğumu hissettim ve sevdiğim adamın göğsünde tatlı ve uyanmak istemediğim bir uykuya daldım...Bir daha sizi asla bu kadar bekletmeyeceğim iyi okumalar😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN BENİM İLK KAP ATIŞIMSIN
RomanceHenüz 15 yaşında bir genç kızdı Dolunay. Uzun saçlı, ela gözlü, uzun boylu hafif toplu hoş bir kızdı. Yeni taşındıkları hiç bilmediği bir yerde herkesten çekinerek yaşarken tesadüfen denk geldiği ondan bir kaç yaş büyük birine kaptırdı kalbini. Poyr...