Cevaplar

474 14 0
                                    

Poyraz'la gözgöze geldiğimde sanki kalbim yerinden çıkacak küt küt atıyordu. O da bunu anlamış olacak ki sırıtmaya başladı alttan alttan. ( bu çocuk beni aynı anda nasıl hem gıcık edip hemde güldürebiliyor?)
-Nasılsın Dolunay? dedi yüzünde masum bir gülümsemeyle.
-İyiyim sen nasılsın görüşmeyeli diye söyleyip geçen zamanı vurgulamış oldum.
-İyiyim geziyordum öylesine ta ki sokak ortasından yürüyen kızı uyarmak için arabadan inene kadar ama bir de ne göreyim yine bir araba vakasının sonucunda karşımda bu küçük hanım duruyor diyip burnumu sıktı.
Bir dakika durun naptı o burnumumu sıktı? Bi de bana küçük hanım mı dedi ciddiyim çıldıracağım bu çocuk yüzünden.
- Sende son ses müzik son sürat araba sürmemeyi öğren diye çıkışıverdim gayet ciddi bir ses tonuyla.
- Tamam tamam sinirlenme hemen nereye gidiyorsun seni ben bırakayım dediğinde aklımdan geçenleri az çok tahmin ettiğinizi düşünüyorum tabi ki kabul edip hemen atladım arabaya böyle bir fırsatı asla kaçıramazdım.
Poyrazla yol boyunca geçen zaman zarfında tamamen birbirimizi tanımaya yönelik sorular sormuştuk. Bana sürekli özelliklerime yönelik sorular yöneltiyor ve resmen bana yürüyordu bu inkâr edilemezdi. Aylardır burda olmamasının nedeninin de okulunun şehir dışında olmasıymış yazında yurt dışına tatile gittiğinden gelememiş yani görüyorsunuz ki ben gecelerce ağlarken beyfendi dışarlarda sürtüyormuş. Ya sabır deyip geçiyoruz.
----
Poyraz'ın ağzından;
Öyle tatlı bir kızdı ki Dolunay. Öyle masum. Onu karanlık hayatıma dahil etmek ona zarar vermek istemiyorum ama ondan uzak durmaya yeticek gücü kendimde de bulamıyorum. Uzun zamandır okul ve tatil için buralarda olmadığımı söylemiştim ama hepsi yalandı. Ben onu çok uzun zamandır tanıyordum aslında sadece buraya gelmesini bekliyordum ama o gelince her şey bir anda ters gitmiş ondan uzak kalmak zorunda kalmıştım. İçten içe onu çok seviyordum ama sadece içten içe söyleyemiyordum, anlatamıyordum. Çünkü anlatırsam karanlığa çekecektim onu ve ben bunu yapmak istemiyordum. O ağlasın istemiyordum. Canım yana yana vazmı geçecektim, yoksa onu da mı yakacaktım...

SEN BENİM İLK KAP ATIŞIMSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin