Hey beauties!! Kaoutar here x
Zoals de meeste meiden van tegenwoordig geven jullie één voor één om je uiterlijk. Je wilt er goed uit zien en daarvoor moet je natuurlijk een verzorgd huid hebben. Elke meid wil absoluut geen puistjes, geen mee-eters, geen wallen, geen dubbel kin, geen rode plekjes op je huid kortom gewoon geen onzuiverheden! Een mooie zachte verzorgde huid dat is wat we willen daarnaast zou een meid natuurlijk dikke volle wimpers willen, dik en verzorgd haar etcetera.
Vandaag geef ik random tips om af te komen van puistjes, mee-eters en wallen. Natuurlijk wil je ook mooie volle wimpers en ook daar heb je iets voor dat ga ik in dit deel met jullie delen. Lees gauw verder girls!
Om af te komen van dubbelkin en om een strak gezicht te krijgen zal FranseMarokkaanse binnenkort een deel over schrijven !
Ook zullen Zineb en ik binnenkort insha Allah een deel plaatsen om je haar zo goed mogelijk te verzorgen en tips voor meiden met krullen!!!
PUISTJES/ ACNE
Iedereen heeft last van puistjes op je gezicht. Het valt nou eenmaal op:|
Tip: Zit er sowieso niet aan hoe groot de verleiding ook is om het uit te knijpen of iets dergelijks DON'T TOUCH IT je maakt het alleen erger..
Wil je er zo snel mogelijk van af komen, hier jullie mogelijkheden>
Ga langs de huisarts, die je vervolgens naar de apotheek verwijst met een recept haal dat recept op smeer het voor het slapen gaan op je puist volgende dag wordt je wakker is je puist uitgedroogd/kleiner geworden of je kan het uitknijpen~Foto van de gel tegen puistjes ~
En dan bestaan er ook natuurlijk maskers ertegen dan raadt ik je aan om naar 'DeTuinen' te gaan daar heb je natuurlijke producten !MASKER:
Je huid wordt er lekker zacht van en je acne kan verminderen hierdoor! Deze kan je kopen van de kruidvat!-voor een zachte huid een zelfgemaakte scrub:
---> een paar eetlepels suiker in een kommetje
---> je mengt het met wat olijfolie tot alles met olie gemengd is!
JE LEEST
MAROKKAANSE RWINA
RandomEen gezellige Marokkaans hoekje waarbij iedereen welkom is! Hier is iedereen bevriend met elkaar, al kennen we elkaar niet. In dit boek laten we je de laatste nieuwtjes, weetjes, tutorials en allemaal andere toffe dingen zien! Neem snel een kijkje...