Heey Khadija (ummfawziyyah) is er weer hoor haha.
Vandaag een serieus en belangrijk onderwerp en jullie moeten mij 1 ding beloven!!
Beloof het me!! --> Comment
Jullie moeten mij beloven dat je de video die ik zometeen ga plaatsen dat je die gaat kijken van begin tot het einde daar bedoel ik mee van 00:00 tot 09:55 !! beloof het me!!
Oke laten we beginnen.
Paar dagen geleden plaatste ik een hoofdstukje met een islamitisch gedicht de meeste vonden het mooi en wilde meer van zulke dingen nou ik ging zoeken en zoeken maar kon maar niet zo iets gelijks vinden. Totdat ik maar op iets van lezingen of van die clips met een moraal over de islam ging zoeken. Ik kwam een filmpje tegen die ik een jaar geleden ben tegen gekomen en het raakte me dus je moet me echt beloven om het te gaan kijken en het na te leven op z'n minst het te proberen!! Ondanks het slechte kwaliteit probeer het te kijken ik vind het normaal ook irritant maar kijk er deze keer maar doorheen.
Ik vind het gewoon triest wollah dat je je moeder zo iets durft aan te doen wollah. JE MOET ME BELOVEN DAT JE DIT NOOOOOIT MAAR DAN OOK NOOOIT ZAL DOEN BIJ JE OUDERS ONDANKS WAT ZE BIJ JOU OOIT HEBBEN GEDAAN!!
Waqada rabbuka alla taAAbudooilla iyyahu wabialwalidayni ihsananimma yablughanna AAindaka alkibara ahaduhumaaw kilahuma fala taqul lahuma offinwala tanharhuma waqul lahuma qawlan kareeman
17:23. Uw Heer heeft u bevolen, zeggende: "Aanbidt niemand anders dan Mij en betoont vriendelijkheid jegens de ouders. Indien één hunner bij u een hoge leeftijd bereikt of beiden doen dit, zeg dan nimmer tot hen "Foei" noch stoot hen af, doch spreek tot hen een welgevallig woord .Vraag die ik hierbij wil stellen gaan jullie je moeder ook zo behandelen?
(ik weet het antwoord al mag ik hopen van niet!!)
JULLIE MOETEN MIJ BELOVEN DAT JULLIE HET NOOIT GAAN DOEN DIT IS TE HEFTIG WOLLAH!!
Dat was het weer Xx Khadija (UmmFawziyyah)
Ps. Moet ik vaker zulke dingen plaatsen?? Let me Know!!
JE LEEST
MAROKKAANSE RWINA
DiversosEen gezellige Marokkaans hoekje waarbij iedereen welkom is! Hier is iedereen bevriend met elkaar, al kennen we elkaar niet. In dit boek laten we je de laatste nieuwtjes, weetjes, tutorials en allemaal andere toffe dingen zien! Neem snel een kijkje...