heey Khadija (ummfawziyyah) is hier again (english on point)
Ik ga het hebben over allergieën :(
Ik zelf heb nog nooit getest op allergieën maar hoogst waarschijnlijk ben ik allergisch voor bepaalde dingen. Ik wil wel laten testen etc maar heb geen zin in dat geprik etc dus dan laat ik het er maar bij.
Waar ik allergisch voor ben (denk ik haha in ieder geval ik krijg er een allergische reactie op)
muggen mijn muggen worden altijd very big :( het is in ieder geval minder erg dan vroeger.
lactose (melk in het bijzonder) Ik kan geen normale melk drinken ik krijg dan spontaan buikpijn wel kan ik gewoon yoghurt, kaas, boter etc. eten dat is het rare eraan en karnemelk maar van gwn melk krijg ik spontaan buikpijn.
perziken ik krijg dan rode bultjes en uitslag op mijn face dit is ook minder vergeleken met vroeger.
zon, jipp ik ben allergisch voor de zon :((( zodra ik 10 min in de hete zon zit krijg ik een uur later helemaal uitslag ik krijg dikke wangen jeuk en alles en knallende koppijn
Dan zal je waarschijnlijk denken smeer dan zonnebrandcrème dan raakt de zon je huid niet.
oke w8 voor ik het zeg raad wat ik nu ga zeggen hahah comment -->
Juist ja ben ook allergisch voor zonnebrandcrème :((( alle factoren geprobeerd van dure merken tot goedkope merken maar toen....
Ik was bij mijn vriendin zij had de nivea (zie omslag) zonnebrandcrème we wilde naar buiten gaan dus zij ging zich insmeren was rond de tijd van hitte-golf btw. in ieder geval zij zei van doe ook ik zei zo van nee ik ben allergisch daarvoor ik kan daar niet tegen. Nou na lang discussiëren hebben ik het op gesmeerd en geloof het of niet ik kon er tegen!! Sindsdien gebruik ik die zonnebrandcrème.
#Storytime# (dit was in groep 8 hihi 2 jaar geleden ong.)
Ik heb gister weer in de zon gezeten hoor, het was weer raak. Ik zit helemaal onder de allergie helemaal rode dikke wangen en jeuk is te erg voor woorden dit geldt ook voor mijn armen btw.
Ik loop de klas in en ga zitten.
Yasmine: Heb je make-up ook je hebt van die roze wangen?
Ik: Nee, is zonneallergie.
Yasmine: Oh is wel schattig van die bolle wangen (en ze knijpt in mijn wangen)
Ik: Nee gewoon niet en niet knijpen weet je wel niet hoeveel pijn dat doet!!
Yasmine: hahah ow sorry.
2 minoet later (rare stem jwz)
Seher: Khadija wat is er met je gezicht?
Ik: Zonneallergie.
Seher: Ah oke lijkt echt of je bent uitgeschoten met de blush ofzo.
Ik: haha nee.
2 secoendes later:
Mahada: Khadija Wat is er met jou gebeurt? Heb je make-up op afzo.
Ik: uuuff dat zegt iedereen neeee is zonneallergie (ondertussen keek heel de klas mij aan)
Mahada: ohw haha dat is schattig.
Ik: nee is niet schattig!
10 minoet later (tijdens uitleg rekenen)
Asiya: Heey khadija heb jij make-up ofzo? (roept ze door de klas besef! midden in de uitleg rekenen de meester keek mij aan van jij make-up what f*k)
Hafsa: haha ja is schattig van die dikke wangen.
Hajar: heb jij blush op?
(besef gewoon tijdens uitleg gewoon schreeuwend door de klas!!
Ik: uuf nee is zonneallergie en nu stil wayoow!!
Meester: Khadija jij stoort de les kun je stil zijn alsjeblieft?
Khadija: maar hun zeiden iets ik nii!!
#einde storytime#
Wollah die dag iedereen dacht ik dat ik was uitgeschoten met blush en gingen in mijn wangen knijpen zovan je hebt niks beter te doen!!
Maar goed.
De vraag bij deze lange preek haha (goed genederlands Khadija)
Zijn jullie ergens allergisch voor en vertel als je ook zo'n verhaal hebt XX
xxxx
Khadija --> UmmFawziyyah
JE LEEST
MAROKKAANSE RWINA
RandomEen gezellige Marokkaans hoekje waarbij iedereen welkom is! Hier is iedereen bevriend met elkaar, al kennen we elkaar niet. In dit boek laten we je de laatste nieuwtjes, weetjes, tutorials en allemaal andere toffe dingen zien! Neem snel een kijkje...