33- Question?

417 44 48
                                    

Hewa zina's
Houda hiero k hb vandaag een question voor jullie.
Ik wil izjen verhaal beginnen alleen hb k nu 2 ideeën k ga ze met jullie delen en jullie mogen stemmen de meeste stemmen gelden.
Oki hier is dus het eerste idee👇

Dalila is een 17-jarige meid van Marokkaanse afkomst. 

Ze houd zielsveel van haar moeder zij is de enige die ze heeft nadat haar ouders gescheiden waren, maar ook met haar gaat het steeds slechter.

Veder is Dalila enigskind.
Ze ontmoet een jongen die ze met de tijd meer als haar broer gaat zien die ze nooit gehad heeft gaat, maar hij blijkt niet zo  onschuldig te zijn als ze dacht.
Met de dag verbied hij haar meer.

Op een dag is Dalila het zat en loopt weg dan komt ze 2 meiden tegen die haar leven gaan veranderen in goede of slechte zin?


Dit is Idee 2👇

Dalila een 17- jarig blind meisje.
Ze heeft allebei haar ouders, maar veder is ze enigskind haar ouders vonden het vreselijk dat ze een blinde dochter op de wereld gezet te hebben.
Dat ze geen kinderen meer wouden bang om nog een blinde kind te krijgen.

Dalila word verliefd op izjen guy hij ook op haar maar hij heeft een verleden wat haar in gevaar kan brengen vandaar dat hij kortachtig tegen haar doet.

Op haar 18e mag ze een operatie ondergaan dat een fifty fifty geval was en hoe loopt het af?

Najaa jullie mogen stemmen xx inspiratie ook altijd welkom.
Volg ook effe me acc zodat je op de hoogte blijft wanneer het eerste deeltje gepubliceerd wordt.

Groetjes,
MissesHouda 😝.

MAROKKAANSE RWINAWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu