#4 Ти да не си в..

87 4 0
                                    

Бях готова да го целуна,но червилото на врата му ме накара да размисля..Избутах го назад,отключих вратата,но преди да изляза му казах:
-Имаш червило на врата..- какво си мисля,че ще ме целуне.Като досега се е натискал с курвата на училището, само се заблуждавам..Потърсих Сара,която ме чакаше в двора на училището.
-Хей ,какво стана?- попита русата ми приятелка.
-Нищо..- облегнах се на рамото й - Искам да се напия..- изкимтях..
-Дадено .- засмя се -Миха е на лов ..Така ми каза като й звънях...Чу ли ?- попита ме
-Какво да съм чула?- погледнах я.
- Утре няма да учим,защото.. - прекъснах я.
- Замалко да целуна Даниел. - казах тихо и скрих лицето си с ръце.
-Защото..- продължи,но се усети какво чу- КАКВО?- извика до ухото ми.
- Внимавай с децибелите.-скарах й се- Това,което чу ..- скапа ми се настроението ...По пътя към дома срешнахме Ник.
-Сара - извика..
-Аз невидима ли съм?- попитах намръщена.
- Здравей- каза набързо и отново се обърна към Сара,а аз извъртях очи.
- Искаш ли да излезем днес?- засрамен попита.
- Оо колко мило.- усмихна се мило русата ми приятелка- Но обещах на Мика- прегърна ме..
- Оо тогава може да излезем компанията,ако искате?- попита Ник.
-Става- засмяно отговори Сара.
- Направо страхотно- извъртях очи.
-Какво й има? - Попита- Хей да не си в цикъл.?- засмя се.
-Хаха много смешно..- отговорих- Днес си много забавен- сопнах му се.
-Мика..- скастри ме Сара- Не е ..остави я ..Пиши ми след това да се разберем за довечера.- усмихна му се мило тя.
- Добре- засмя се- Чао цикличната- намигна ми ..Е сега го убих,но Сара ме спря.Усмихнах му се фалшиво и му посочих среден пръст..Как ще гледам Даниел в очите..Та аз щях да го целуна...Подяволите .

FEELSWhere stories live. Discover now