Седахме на двора на училището със Сара докато чакахме Миха...
След няма има 10 мин дойде.
-Нали беше 5 минути?-попита сърдита Сара.
-Сори,но капитана на футболния отбор е много сладък.-въздъхна ...след 1 мин започнахме да се смеем....
-МИКА.- извика Сара-Виж това не е ли момчето,което ти писа.-посочи група момчета където бяха на отсрешната пейка..
-Да,казва се Мат..-въздъхнах намръщено..Сладък е,но аз не го харесвам ..Само ми досашда искаше ми се да е Даниел,но откъде тоя късмет..и аз съм една глупачка...
-Искаш ли да го посетя?-засмя се..
-Не..добро момче е не си играй с него..-защитих го...знам ги нейните посещения.
-Бас ловя,че сега си те представя гола-засмя се Миха..Сара я последва като добави:
-Аз съм съгласна,но този път не зяпа нея,а зад нея..
Обърнахме се и чифт сини ириси се вгледаха в мен.
-Здравейте бейбита ..-каза на двете красавици до мен и след това се обърна към мен-здравей,двойничке.-намигна ми и седна до мен....ох тези усни,умирам си да ги вкуся..оле какво говоря...Сара ме върна в реалноста с един лакът в ребрата..Тя пределно знаеше,че малко си харесвам Даниел,а Миха отчасти,защото когато се напие е като човек с редко щастие всичко ще изсере,а това е често...Обърнах се отново към групата от момчета срещу нас ,когато срешнах погледа на Мат върху момчето до мен..Май ревнува...След това ми намигна и започна да рови нещо на телефона си..
-Видя ли?- извика Сара -Намигна ти.- усмихна ми се подло
-Кой ? На кого?-включи се синеокият красавец до мен..Става интересно...След това ме погледна,а аз извъртях очи..
-Мат от твоя випуск той пише на- прекъсна я звука на телефона ми ,че някой ми писа...Три погледа се насочиха към мен..
Отключих телефона си и видях,че Мат ми е писал..Мат:
'Секси Мика,свободна ли си в петък вечер?;3'Преди да отговоря Даниел взе телефона ми от ръцете...
-Май някой ревнуваа?-прошепна ми Сара.
-Прави се на интересен.
-Както кажеш, но ако съм права ми дължиш 100 лв..-кимнах й ..след това насочих вниманието си в момчето пред мен.
-Даниел върни ми го..-опитах се да си го взема.
-Чакай синеочке моя.-изплезе ми се ...Той ме нарече "синеочке моя" май днес ми се причува..Примирих се и го изчаках докато ровеше в телефона ми ....Следях всяка негова емоция и мимика,която преминаваше по красивото му лице ..След като отвори съобщението се засмя с висок глас..
-'Секси Мика' моля ти се.. - смееше се,но в очите му виждах,че не е доволен от този прякор.Написа нещо и след това ми подаде телефона...
-Ето.- след това погледна Миха-Михх ще дойдеш ли след училище в клуба ?
-Мм нз ..ще си видя графика..-направи се на важна.
-Добре г-жо Заета съм да права свирки.-затапи я Даниел.
-Много забавно,разбира се ,че ще дойда..-здрависаха се по приятелски...-Аз ще бягам..Чао муцки..- тръгнаха двамата към входа на училището..
-Мика..- русичката размаха ръка пред лицето ми.
-Да?Какво? - попитах я..
-Май се хипнотизира.. -засмя се,а аз я сръчках.
-Няма такова нещо..-защитих се ,но отлично знаех,че е права.
-Виж какво му е отговорил Даниел?-попита тръпнеща в очакване да разбере.Реших да я подразня.
-Не знам Сара да ти се доверя ли?- попитах със сериозен тон.
Русата изохка и каза: Оо стига де Микаела,защо ме измъчваш аз ти споделям всичко..
-Хмм не знам..-погледнах я с края на окото си и разбрах,че е готова да ми вземе телефона,за да види съобщението,което Даниел изпрати на Мат.
-Шегувам се.-изсмях се
-Кучка такава...бях готова да ти изтръгна телефона от ръцете.-плесна ме по рамото,а аз продължавах да се смея..
-Усетих на къде вървят нещата.- казах смеейки се още....
-Хайде де,защото ще ти го взема.- настоя.
-Добре,добре. -отговорих й ..След това влязох в чата ми с Мат и бях изненадана какво видяха очите ми.