#16....(+18)

73 1 1
                                    


Още щом пресякохме прага на къщата му, всички се насочиха към МОЕТО момче..Подчертавам моето...Никой да не го пипа,защото къщата му гъмжи от купища сексапилни блондита,които само чакат да му се нахвърлят....
-Честит рожден ден,брат..- каза непознато за мен момче и го прегърна..Сигурна съм,че хората,които познавам аз се броят на мойте две ръце...
Повдигнах се на пръсти и му прошепнах,че ще отида  да си взема нещо за пиене..Той кимна и ме целуна по бузата..
С много мъки се измъкнах от насъбралата се тълпа и се насочих към кухнята...Когато влязох се изненадах,защото тя блестеше от чистота..Чашите и напитките бяха подредени старателно от едната страна на кухненският плот...
Налях си мъничко уиски само за наздраве..Искам да съм трезвена,за да мога да наблюдавам момчето си...Все едно съм му майка...Отпих глътка и алкохола проряза гърлото ми..Отпих отново...И чашата ми остана празна..Взех бутилката и си налях отново..Изведнъж в къщата се разнесе силна музика и празната,чиста кухния стана пълна и мръсна...Въздъхнах и се насочих в сърцето на купона,а то е хола...Тук музиката се слушаше още по-силно..Всяка нота се забиваше в главата ми...Докато си проправях път от тълпата от хора хвърлях по едно око дали там не е рожденника...Къде се дяна?!
Някой ме потупа по рамото..Обърнах се с надежда да срещна сините ириси,но на тяхно място срещнах Мат..
-Мика,как си ?!- почти извика срещу лицето ми,защото музиката беше прекълено силна..
Може ли да пита по-тъп въпрос..
Усмихнах се фалшиво ...
-Супер съм..Беше ми приятно..-казах на бързо и се завъртях да си тръгна,но ръката му ме спря..
-Ако търсиш Даниел е зает..Ела да се позабавляваме и ние..- прошепна с извратен глас в ухото ми..За какъв се има тоя?Кой въобще го е поканил!?Беше ми кипнало и просто се завъртях,и му забих един юмрук в лицето...
-Кучка.- хвана се за носа...Мамка му това заболя..Разтърках ръка...-Борбена,харесва ми.- изтъкна..Поне никой не ни обръщаше внимание..
-Я върви на майната си...- извиках в лицето му...и тръгнах назад...
Но това копеле не се отказва...Тръгна към мен с мазната си усмивка..Даниел къде си,по дяволите ...?!!Искам някой да дойде и да ме измъкне...
-Хайде не се дърпай...- протегна ръка да ме хване,а аз от своя страна изсипах съдържанието на чашата ми право в лицето му...
-Значи така ще играем...- каза леко ядосано ...Май загазих...
-Махни се от мен...- казах набързо.- Иначе ще...- мисли....тоя ме прекъсна...
-Иначе какво?!Какво ще ми направих ти?!- посочи ме и се доближи опасно близо..
-Тя не,но аз мога,копеле..-каза Даниел и удари един юмрук в лицето му,който го събори на пода.
Момчетата и момичетата около нас вече бяха вперели погледи в Мат,който се изправяше...
Гаджето ми тръгна да се нахвърля на Мат,но аз го спрях..
Прегърнах го отзад и прошепнах в ухото му:
-Не трябва да си развалях празника,заради един боклук...- усетих го как въздъхва и се насочи към момчето...
Хвана го за яката..
- Омитай се..- изсъска злобно...
-Добре..- дигна ръце в знак,че се предава и се насочи към изхода..
След като вратата се затвори...
Даниел дойде до мен и ме огледа да не би да ми е направил нещо..
-Направи ли ти нещо?- попита загрижен..Обхванах лицето му с ръце..
-Няма ми нищо..Добре съм..- усмихнах се...Дари ме с нежна целувка за кратко...
Отдръпна се и хвана ръката, с която ударих Мат...Потръпнах от болка и той май разбра,защото ме задърпа към кухнята,там музиката се слуша по-тихо и може да разговаряме....
Дигна ме и ме сложи да седна на плота,като се настани между краката ми,а ръцете си постави отдвете ми страни на плота..Хвана ръката ми и я огледа като погали с палец зачервените кокалчета..Забелязах как стисна чельоста си..
-Ще го убия това копеле..- каза и тръгна да излиза,но аз го спрях като обхванах таза му с крака си  и обхванах лицето му с ръце..
-Хей,хей,спокойно..-помилвах бузата му с палец..Виждах в очите му,че го боли..Това ми къса сърцето..Днес единствено искам да виждам в тези очи щастие..
Когато го видя да се усмихва,това стопля душата ми и ме зарежда с позитивна енергия...
- Аз съм добре..Той нищо не ми направи.- казах и го целунах за кратко..
-Но това..- прекъснах го...
-Аз го ударих.Аз..- засмях се при спомена...
-Борбената ми красавица..-докосна с палец усните ми..Ток премина в тялото ми..Мислите ми от днес изплуваха в съзнанието ми..Поне за малко бях спряла да мисля за това..-Няма да позволя и косъм да падне от красивата ти главичка..Нали знаеш,ако на теб те боли и ..- прекъснах го..
-И на мен също..- довърших вместо него..Чаровна усмивка се появи на лицето му.-Обичам те..
-Аз теб повече..- каза го с толкова секси глас,което ме накара да започна да хапя усната си...
-Спри да правиш така..- скара ми се като беше втренчил поглед в усните ми..
-Целун..- започнах да казвам,но усните му ме прекъснаха..Веднага се включих като задълночих и започна непрестанната борба за надмощие на езиците ни...Обхвана талията ми с ръце като ме придърпа по-близо до себе си..Целувките с него ми действат като наркотик..Пристъстяващи..И искаш още и още от тях..Никога няма да ми омръзнат..Цялото ми тяло  се напрегна...Усещах,че съм готова...Тялото ми само говореше,защото започна да се оформя едно чувство долу ..Да си призная беше приятно ...Вече не ни достигаше въздух и се отдръпнахме запъхтяни...
-Толкова съм възбуден,че съм готов да те ...-беше прекъснат от Ник...Извъртях очи..Колко типично за него,точно е май-неподходящия момент да влезе...
-Аа прекъсвам ли нещо?- почеса се зад врата..Даниел се засмя и се обърна към Ник..А аз подпрях брадичката си на рамото му..
-Не...-засмя се...- Какво искаш?- попита сериозно...Много бързо си сменя настроението или се шегува..
-Забави се много и реши да видя да не се изчукате на пода...- каза шегувито...
-Много си забавен..И за твое сведение с това момиче правя само любов...- след като чух тези думи руменината в бузите ми щяха да я забележат чак в Китай...Затова се скрих в извивката на врата му..Като много добре знаех,че сега се усмихва като глупак...
Ник се засмя сладко.
-Добре,гълъбчета..Идвате ли?-  Даниел кимна и Ник напусна стаята....
Въздъхнах и слязох от плота..
Поех ръката му и се насочихме към добре познатия ни  хол...
Ако искам това да се случи тази вечер трябва да действам...Тъй като Даниел ме водеше напред сред тълпата от тинейджъри,а го задърпах към стълбите на горния етаж..
-Къде .?..- попита засмян...
-Просто ме следвай..- казах без да се обръщам...
Влязохме в неговата стая,съборих го на леглото..
-Какво правиш?- попита изненадан ..Мислих,че се е сетил вече..Но прекълено мисля..Ще се оставя на течението и ритъмът на сърцето ми,който сега беше прекълено бърз..
-Давам ти подаръка ...- казах като заключих вратата..Обърнах се към него и се усмихнах невинно...
-Оо мила...- каза с желание и дойде до мен..- От кога чакам този момент...- каза и ме целуна..Тази целувка беше изпълнена с толкова страст и любов,че нямаше как да не й се подам..Накара ме да седна,а той коленичи срещу мен..
-Сигурна ли си?- попита с грижовен поглед..
-Да.- казах направо...Знаех,че го е страх да не ме нарани,но знам,че той не е способен,защото знам,че ме обича с цялото си сърце..През тази седмица разбрах,че той е станал неизбежна част от сърцето ми и без тази част ще  умра.
Легнах на леглото,а той се настани отгоре ми...Свали тениската си,като откри божествена гледка...Прехапах устна...Прокарах ръка през релефния му корем,което го накара да изпусне от усните си тих стон ..Този звук ми хареса..
-Не си ли прекълено облечена?- каза по -скоро на себе си..Засмях се...Целуна ме и се отмести,за да може да разкопчи ципа на роклята ми..Издишах дълбоко...Целуна рамото ми след като презрамката падна...И останах само по бельо ...Веднага се изчервих като домат..
-Любов..- каза и се обърнах към него...Огледа ме отгоре до долу...Не спирах да прехапвам усни от срам..
Усмихна се като малко дете,което гледа витрина на сладкарски магазин...Вече знам какво им е на поничките и бонбоните...
-Толкова си красива..- въздъхна блажено..- хей..- доближи си до мен,като обгърна талията ми с ръце..Щом ръцете му докоснаха голата ми кожа се наежих като търалеж..Тази моя реакция предизвика смях от негова страна..
Целуна главата ми и повдигна брадичката ми така,че да може да го погледна в очите..Толкова много се претеснявах да не сбъркам нещо..Или да се изложа..
Сякаш прочел мислите ми каза..
- Не искам да се претесняваш..Ще свикнеш много бързо..Нали,любов?- попита...Аз само кимнах смутено..И погледнах към плочките му,които бяха просто самото съвършенство.
-Любов..- каза и ме накара да го погледна отново...- Ако не си сигурна няма да бързаме..Аз ще те чакам колкото е нужно...- каза като погали бузата ми...В главата ми беше пълна каша..Ще послушам какво ми казва сърцето,а то е "Твоя съм","Целуни го"...
Просто нападнах усните му..Той се изненада,но бързо се включи...Паднахме на леглото като той беше отгоре...Нападаше всеки сънтиметър от врата ми с хиляди целувки...Аз извивах тялото си от превъзбуда..
-Даниел..- тих стон излезе от усните ми като той се насочи надолу към корема ми...Продължаваше своята работа докато не стигна тънкия плат на бикините ми...Имах чувството,че от усните ми вече тече кръв...
Захапа ластика и го смъкна леко надолу,като след това целуна вече голото място..Извих таза си нагоре...Върна се нагоре и ме целуна...Като нападна ключицата ми...Погледна ме и аз кимнах в знак да продължи...Пъхна едната си ръка зад гърба ми и с лекота премахна сутиена ми...Леко свих ръце,за да закрия гърдите си,но Даниел не ми позволи...
В погледа му се четеше толкова много желание да бъда негова...
-Само твоя съм..- казах тихо и го целунах .Цялото ми тяло очакваше момента ,когато ще се слеем в едно цяло..Отдръпна се и съблече дънките си...Погледна ме за момент и съблече,и боксерките си като откри ясна гледка към приятелчето му...Опитвах се да не гледам в негова посока,но много не се получаваше..Застана между краката ми и целуна вътрешната част на бедрото ми...Нежно свали бикините ми и целуна нежната ми част,което пробуди стон от моя страна....Настани се между краката ми и ме целуна...Едната си ръка постави от дясната ми страна,а другата хвана едното ми бедро,като го стисна леко...
-Готова ли си,любов?- попита с нежна усмивка..
-С теб,винаги.- казах и го целуна...

FEELSWhere stories live. Discover now