#6 Той е гей..

91 4 0
                                    

"Аромата на рози,който излъчваше тя, ме замая.Трябва да се махна от тук,защото ще я изчукам тук на пода...Мамка му...Как искам да усетя вкуса на розовите й устни ..мммм..Мамка му ..какво ми става?.Хареса ми как изтръпна при допира на усните ми до меката и нежна кожа...Глупак..Какви глупости мисля..?!? "

Даниел се отдръпна рязко,което ме изненада...Усмихна ми се нервно ..
- Е аз ще тръгвам.- информира ме - А ти си помисли за довечера.- намигна ми и излезе..Нямаше нужда да го изпращам до вратата,защото не му беше за пръв път да идва у дома...Беше ми много скучно сама,затова си пуснах да гледам филма "Пазители"...Така и не го гледах,защото заспах.

Събудих се от дразнещата мелодия на телефона ми.Не знам как въобще работи след като го запознах със стената отблизо..
-Хайде да видим,кой се е затъжил за мен..- няма да се изненадам,ако е Сара ..Тя винаги ми звъни за най - малкото нещо..
Разговор:
-Мика ще идваш,нали? - попита направо...
- Здравей и на теб.Благодаря,че ме събуди- казах тихо..-Даа ще дойда.-въпреки това реших да отида .Да наглеждам Даниел да не забременее някое момиче и да внимавам да не се окажа аз..
- Оле как така?- засмя се..
Не си падах много по купоните,но не бях и от тези ,които са винаги у дома .
- Аа замалко да забравя- казах- Даниел беше тук ..и ме видя полу гола.- изсмях се..
- Микаела кучко чукала си Даниел? - изсписка- Ще му счупя ръцичките на това копеле.- каза ядосано- Как беше? Верни ли са слуховете,че е като бог в леглото? - това момиче си сменя настроението много бързо..
- Глупачко ..Не съм спала с него,но е много дълго за разказване по телефона.- казах
- Ааа добре- отдъхна си..Помълчах малко и попитах.
- Ти бременна ли си?
- Какво ?! Не, ти луда ли си ? Да не се забременява от въздуха?!- извика- Ти много добре знаеш,че съм девствена...- отдъхнах си . и аз тъпачката какви ги мисля..Пък и тя щеше да ми каже,нали?
- Не знам..Може да си скрила от мен ?..
- Даа,добре..В 9 да си готова.- нареди ми.
- Добре шефе...

След като затворих се излегнаха на леглото отново.Видях часа имах време,също така видях,че екрана ми е напукан ..Супер,ще слушам крясъците на майка ми...
Реших да видя какво да облека..Застанах пред гардероба,но нищо не ми идва на ум..Ще ходим на дискотека...ммм...Мамка му ...Незнам какво да облека...Рокля ? Не...Пола? Не ..Мислии...Аа да ..наскоро си купих черни къси дънки с висока талия,които подчертаваха извивките на дупето ми...и ще облека бял кропто,черните ми боти на висок ток и коженото ми яке ...Измислих го.....Засмях се сама на себе си ...

Бяхме вече в дискотеката...
Отидох до бара да си взема нещо за пиене.Дочух две момичета,които обсъждът някой...
-Мм Сиси виж чернокосия красавец- непознатата посочи някой в тълпата от хора..Любопитството ми надделя и се обърнах, видях гърба на Даниел..
Намесих се в разговора им...
- Извинете,но той е гей.- кажах ..
- Ааа не знам..Но ако е гей няма да се натиска с момиче...- погледнах отново към момчето..Какво ...мамка му ...Педал..Защо?! Защото по- рано каза,че няма да вкусва слюнката на момиче цяла вечер...Оле аз да не ревнувам ..Подяволите...
Забравих за всичко и се насочих към "сваляча"..
- Нали нямаше да се нахвърляш на момиче цяла вечер?Аа - продължих да му викам,защото музиката беше силна...
Той ме прекъсна:
-За протокола.- усмихна се - Тя ми се нахвърли.Аз тръгнах да те търся и хоп ..- плесна с ръце- Това ангелче ми падна в ръцете .-засмя се и посочи момичето ..Какво е пил? Като напушен е...Беше красива,признавам..Но няма право да го пипа! Това аз ли го казах ...
Въздъхнах и го задърпах към нашата маса..
-Май ревнуваш?- прошепна близо до ухото ми..Имаше много хора и усещах тялото му плътно до моето..Имах чувството,че ще се задуша..Защото ми стана много горещо..

FEELSDove le storie prendono vita. Scoprilo ora