Целуна главата ми..
-Хайде, любов. - След това ме задърпа навърте към потните тела, които се търкат едно в друго..
Крис ни посрещна с цяла табла шотчета...Изпих три наведнъж..
Даниел ме прегърна през кръста..Подпрях се на него.
-Мм...Внимавай, Мики.- каза близо до ухото ми и след това го захапа...
Нацупих се...Обърнах се с лице към него като обхванах с ръце врата му, а той неговите постави на кръста ми..
-Какво? - Засмях се ..-Аз държа на пиене. - усмихна ми се с онази дяволита усмихва..И след това прехапа устни. Усетих как започна да спуска ръката си към дупето ми.
Мм това го прави напук на мен..
Докато момента ни не беше прекъснат от Джак.. Извъртах очи..
Прошепна нещо на Даниел, който се намръщи...
- Аре разкарай се. - Погледнах го любопитно ..
-Какво ти каза?- попитах и целунах ключицата му...
Наведе се и започна да поставя малки целувки на мястото под дясното ми ухо..
Много се дразня, когато не ми отговарят..Хванах главата му, за да може да ме погледне..
Сякаш прочел какво си мисля.
- Ще видиш. - и продължи със заниманието си.^^^^^^^^^ След 1 час ^^^^^^^^^^^
И така се озовахме малко извън града на една зелена поляна..Очудващото беше, че имаше момчета и момичета насядали по тревата на групички.
И повечето от тях не познавах..
Даниел се поздрави с няколко момчета, но не ме пусна от хватката си..Не бива някой ще ме краде ...Аз пък от своя страна се вгуших повече в него, защото ми стана малко хладно..Той усети това и се обърна към мен.
- Добре ли си? - Аз от своя страна само кимнах...
-Ей,Дан няма ли да ни запознаеш с това съкровище ?- изкиска се единия..
-Микаела това е Донован- каза набързо като не пропусна да извърти хубавите си очи.
- Здрасти..Може да ми казваш Мики..- усмихнах се ..Трябва да направя добро впечетление..
-Много ми е приятно, Мики.Но ми казвай Дон ..Донован е много делови.- засмяхме се..
- Ъкхм, ние тръгваме..- погледна го тъпо....Аз се обърнах към него..
- Виж сега какво хубаво си говорим .- казах и го видях как извъртя очи..Той туко - що да не би да ми извъртя очи...
Хванах го за брадата и го целунах ...Веднага като по инерция едната му ръка ме притисна към него, а другата се плъзна по тялото ми и намери място в задния ми джоб на дънките ми..Усмихнах се в целувката ...
- Ъкх..- чух как се изкашля Дон. - Разбрахме, че е твоя..- намигна ми ...
Даниел ме обърна още с едната ръка в джоба ми и тръгнахме към нашата група заедно с Дон.
- Ей,Донидон..- извика Крис.
<<<<<<<<<<*>>>>>>>>>>