Aşk Aptallar İçindir

7.2K 72 8
                                    

Sabahın ilk ışıkları dağınık odanın pencerelerinden içeri süzüldü.

Kız  huzurla kıpırdandı ve gözlerini araladı.

Yanında yatan , belki de birkaç saat önce kendisine defalarca sahip olan adamı izledi.

Kendini şanslı hissetti , birkaç saat önce bu adamın davetkar dudakları teninin her yerindeydi.

Öpüşündeki ve hareketlerindeki tecrübeyi hatırladığında kızarmıştı.

Bu yakışıklı adam kendine olabilecek en mahrem şekilde dokunmuş ve kendini sevmişti.

Hayatında gördüğü en yakışıklı erkekti.  Sık ve uzun kirpiklerinin gölgesi keskin yüz hatlarını bir perde gibi örtüyordu.

Ah o gözleri. Pek çok kadın onun bir bakışına tav olabilirdi.

O kadar seksiydi ki …

Gözleri bir an adamın çatık kaşlarına kaydı. Neden diye iç geçirdi. Neden bu kadar sertti ?

Çıplak adamı arzuyla süzdü ve kendini ona dokunmaktan alıkoyamadı.

Elini yavaşça ve şefkatle adamın güçlü kollarında gezdirdi. Ah .. ne kadar güçlüydü.

Aklından geçen düşünceyle önce irkildi ve sonra cesaretini toplayıp yüzünü adamın yüzüne yaklaştırdı.

Ah .. o dudakları öpmek istiyordu. Yüzünün ve vücudunun daha  pek çok yerini ..

Yavaşça adamın üzerine eğilirken saçları adamın çıplak omzuna döküldü.

Omzundaki şey her neyse , adam ürkmüştü. Biri ona dokunuyordu. Hızla ve kızı neye uğradığını şaşırtacak şekilde yerinden doğruldu.

Kızın bileğini sımsıkı kavrayan eli , kızın canını acıtmıştı.

“ah !” diye bir inilti çıkardı kız. Yüzünü buruşturmuş karşısındaki yakışıklı adamın ne yaptığını anlamayı umuyordu.

Neden onu öpmesine izin vermiyordu ? kızmış mıydı ? adam kendisini daha önce uyarmıştı , evet adam kesinlikle kızmıştı.

“ ne yapıyorsun !” diye adeta böğürdü adam.

Neden bu tepkiyi veriyordu ? ne tür bir sorunu vardı ? zararsız şefkatli ve sevgi dolu bir öpücüğü hangi erkek istemezdi ki ?

Kadın cevap veremedi.

Adam kendisine gelince kızdan tiksinircesine ayrıldı ve yataktan kalktı.

Kusursuz vücudu tüm çıplaklığıyla kadının karşısındaydı.

“ buna nasıl cüret edersin ? bana dokunamazsın , bunu sana söyledim !” diye bağırdı adam.

Kız cevap veremedi. Sesini bulamıyordu. Öyle kötü bağırmıştı ki adam..

Oysa yalnızca böyle güzel bir şeyin kendisine tiksintiyle bakması bile kendini mahvediyordu.

Adam banyoya ilerlerken bir an durdu ve omzunun üzerinden genç kadına baktı.

“ banyodan çıktığımda seni burada görmek istemiyorum , hiçbir zaman görmek istemeyeceğim. Seninle işim bitti !”

Kızın gözleri dehşetle irileşti. Sevişirken bile şefkatli olmamıştı ama kalpsiz de olamazdı ? öyle değil mi.

Ama onlar sevişmişlerdi. Birbirlerini en mahrem şekilde sevmişlerdi..

Adamı kaybetme korkusu ki bu tam bir aptallıktı , kızın sesini bulmasına yardımcı oldu.

Banyoya girmek üzere olan adama seslendi “ biz seviştik. Şimdi beni bırakıyor musun ? “

Adam yavaşça arkasını döndü ve sırıtmasına en olamadı.

“ evet , güzel bir geceydi. Ama bana ayrılabilir iki bacaktan  başka bir şey ifade etmiyorsun. Buna rağmen hala beni istiyorsan , bir gün bir başka kadından daha sıkılacağım , seni aradığımda benim olursun ve seni yine bırakırım. Ama istemiyorsan da .. “ omuz silkti ve “ umurumda değil “ dedi.

Ve bir kadını daha incinmiş gururu , karşılıksız arzusu , harabe hayalleri ile baş başa bıraktı.

Evet , umurumda değildi. Hiç kimse , hiçbir şey.

Sevdiği tek şey kendisi olan bir adam aşık olabilir mi ? Asla.

:D umarım beğenirsiniz , yorumlarınızı çok merak ediyorum :D

Aşk Aptallar İçindirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin