Kayıp

1.7K 72 21
                                    

- Grace -

Dış kapıdan gelen tıkırtılarla uykum bölündü.

Candice gelmiş olmalıydı. Başucumdaki saate baktığımda saatin henüz 6:34 olduğunu gördüm.

Tanrım ! sabah olmuştu gece geleceğini söylemişti. yoksa geceyi biriyle mi geçirmişti ?

Bu düşünceyle yataktan hızla fırladım , Candice uzun zamandır , yani evleneceği adam öldüğünden beri biriyle olmamıştı. Geceyi biriyle geçirmiş olabileceği ihtimalini hemen eledim.

Yoksa başına kötü bir şey mi gelmişti ?

Hızlı ve sarsak adımlarla odamdan çıktım ve ruh gibi odasına yürüyen Candice ‘i gördüm.

Onu ürkütmek istemediğimden yavaşça arkasından ilerledim.  Odasına girdiğimizde varlığımı henüz fark etmişti.

Yüzüme baktığında . aman tanrım !

“ Candice! “ diye bir çığlık kaçtı ağzımdan.

Güzel gözleri ağlamaktan şişmiş ve makyajı akmıştı. Saçları dağınıktı ve o tıpkı .. tıpkı bir ruh gibiydi.

Gördüğüm enkazın dehşetiyle iki elimle ağzımı kapattım. Tecavüze mi uğramıştı. Hayır hayır , hayır lütfen.

Bunu ona soramazdım , o kelimeyi kullanamazdım. Bu en büyük kabusumu hatırlamak olurdu.

Düşüncelerim beni yaşadığım dehşet anlarına sürüklerken Candice ‘de bir ayna gibi bana kendimi yansıtıyordu.

Lütfen , Tanrım lütfen.

Titreyen çenemi durdurmak istercesine dişlerimi birbirine kenetledim. Sanki dünya durmuştu , kabusum karşımda beni ruhsuzca izliyordu. Candice ruhsuzca gülümsedi.

Müthiş bir yavaşlıkla yatağa oturdu , bacaklarını karnına dayayıp kendini sıkıca sardı.

“ aron ‘dan sonra ilk kez. İlk kez birinin bana dokunmasına tahammül edebildim. İlk kez biri beni sevsin istedim.”

Ben geçmişin acı hatıralarıyla boğuşurken , Candice devam etti “ hemde ne için biliyor musun ? “

Cevap vermedim , bu bir soru değildi. Saha sonra kendi yanıtladı “ koca bir hiç. Tek gecelik bir heves. Adi bir orospu çocuğu için.”

Daha sonra arsızca sırıttı ve ben o an akıl sağlığından şüphe ettim.

“ ama o kadar güzeldi ki. Kendisine dokundurtmuyor ama öyle güzel dokunuyor ki. Sahte şefkatine kanıp beni seviyor sandım. Öyle bir dokundu ki bana tapıyor sandım. “

Söyledikleri karşısında ne diyeceğimi bilemedim ve ellerimi ağzımdan uzaklaştırıp gözyaşlarımı sildim.

Onu en son Aron öldüğünde böyle görmüştüm.

Sarsak adımlarla yanına yürüdüm ve ona sarıldım.

Sanki bir deli gibi sallanıp duruyordu. Başına şefkatli bir öpücük kondurdum. Hışımla benden uzaklaştı ve boğazını yırtarcasına bağırdı.

“ ben Aron’a ihanet ettim.!”

İrileşmiş gözlerimle ona baktım. Tıpkı bir deli gibiydi.iki elini sıkıca saçlarına daldırdı ve saçlarını yolmak ister gibi onları sıkıca kavradı.

“ beni asla affetmeyecek. Ona söz vermiştim. Beni affetmeyecek. “

Bunu daha çok kendine söyler gibiydi. Öyle korkmuştum ki..

“ Candice sen ona ihanet etme..”

“ ettim!“ diye haykırdı. İşaret parmağını göğsüne vurarak “ bana bir başkasının dokunmasını istedim. Ona ihanet ettim !”

 Koşarak odadan çıktığında onu takip ettim. Banyoya girdiğinde çoktan soyunmuştu ve kendini kavurucu sıcak suyun altına attı.

Bir yandan sallanıyor bir yandan vücudunu keseliyordu ve bir yandan bağırıyordu.

“ yemin ederim temizleneceğim. Yeniden ona layık olacağım.”

Kendimi tutamayarak hıçkırığımı dışarı verdim.

“ tamamen temizlendiğimde beni yine ister mi ? “ dediğinde yüzüne baktım.

Gülümsüyordu. Yanına gidip musluğu kapattım ve yüzüne yapışan ıslak saçları geriye attım.

“ o seni hep isterdi “ diye mırıldandım.

Sanki bu duyduğu hiç bilmediği güzel bir sırmış gibi kaşlarını kaldırdı ve hevesle “ gerçekten mi ? “ dedi.

Ah .. ona sıkıca sarılıp saçlarını okşadım ve gözlerinin içine bakarak “ o sana aşıktı Candice , sana tapar gibi .. hatırla , sana nasıl dokunuyordu ? “

Gözlerinde delice bir ışıla gülümsedi “ beni sever gibi , tapar gibi .. “ diye fısıldadı.

Daha sonra benden ayrıldı ve “ lütfen çıkar mısın ? onun için temizlenmek istiyorum , onu seviyorum ve onu tekrar hak edeceğim.” dedi.

Çenemin titremesine engel olamadım.

Candice delirmişti. Bunu ona yapan erkek her kimse onu yaşatmayacaktım.

Hafifçe başımı salladım , gerçekler yeterince sarsıcıydı , ona gerçekleri hatırlatmak yerine başına bir öpücük kondurdum.

Tedavi olması gerekiyordu.

Umut belkide dünyadaki en tehlikeli histi. Candice sevilmeyi hak ediyordu. Herkes hak ederdi.

O adam Candice’e umut vermişti. O’nu sevmişti  ve zaten sağlıklı olmayan düşünceleri allak bullak olmuştu.

Banyo kapısının önüne sessizce oturdum ve ağladım.

candice için yapabileceğim tek şey onu çok sevmek olurdu. Bunu zaten yapmıştım. Onu çok çok sevmiştim , sahip olduğum tek şey candice ‘in arkadaşlığıyken bu konuda cimri olamazdım.

İkimizde hiçbir zaman enkazdan farksız olmamıştık.

Düşüncelerimi , candice’in acı içindeki çığlığı böldü. Hızla doğrulup banyoya girdiğimde kanlar içinde yatan candice ‘i gördüm.

Bana gülümsüyordu.

“ artık tertemizim Grace , tertemizim … “

Ve sonra gözlerini yavaşça yumdu.

Acı içinde haykırdım. Saçlarımı tıpkı onun yaptığı gibi iki elimle sıkıca tuttum. Gözlerim onun cansız vücudunu izlerken , ölmeyi diledim.

Ama ölüm kolay olurdu..

Dizlerimin bağı çözüldü ve vücudum banyonun zeminine düştü. İleri geri sallanırken yalnızca çığlık atıyordum. Kaybetmiştim , her şeyimi .. herkesi.

Enkaz halindeki kalbimde sahip olduğum son şeyi de elimden alan adama olan öfkem kalmıştı.

hikayemi takip eden herkese teşekkür ederim :D ve yeni bölüm 10 vote ve 5 yorumdan sonra gelecek :D daha yeniyim azıcık moral iyi olurdu doğrusu :)

Aşk Aptallar İçindirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin