Capitolul 10
Blake a ramas singur, la cativa metri departare, in timp ce noi ne-am continuat discutia. Din nefericire pentru el inca se afla la granita dintre bine si rau si nu eram siguri ca ne putem increde in loialitatea lui. Nu a parut jignit, dar imi imaginam cum trebuia sa se simta in aceste conditii. Ca o oaie ratacita. Cu toate acestea nu am putut sa nu observ o mica schimbare de atitudine care m-a facut sa il simpatizez si mai mult.
Adunati intr-un cerc, la coltul unui bloc derapanat si parasit pe o strada pustie, departe de privirile insistente si curioase ale unor posibili musafiri nepoftiti, ne-am adunat fortele cum stiam noi mai bine. Arhanghelul Rafael a ascultat in tacere parerile fiecaruia dintre noi si abia apoi si-a exprimat gandurile cu un ton calm, asemeni unui cantec pentru urechile mele. Era multa convingere, intelepciune si credinta in fiecare cuvant rostit care m-a facut sa simt o dorinta sa ma inclin in fata lui pentru a-i arata respectul pe care i-l purtam din momentul in care l-am cunoscut.
- Traim vremuri cumplite, dragii mei, vremuri care mi-as fi dorit sa nu fie cunoscute niciodata pe fata pamantului. Ingerii intunecati sunt din ce in ce mai numerosi si profita de rabdarea nemarginita si mila Domnului nostru, iar acestea le-ati trait pe pielea voastra in ultimele saptamani. Cu totii am facut tot ceea ce s-a putut pentru a opri aceste evenimente, dar nu a fost de ajuns. Lucrurile nu pot continua in acest fel. Ei trebuie sa fie pedepsiti pentru crimele marsave si chinurile la care i-au supus pe atatia nevinovati... chiar daca firea noastra se cutremura la acest gand. Avem permisiunea Domnului.
- Era si timpul, rosti pe nepregatite Lisa.
Am zambit, intelegandu-i sufletul mai bine decat oricine altcineva. Cu toate ca atitudinea ei a jignit putin ingerii prin bunatatea lor pura si sufletul lor curat, era de inteles ca noi doua nu eram nici pe departe asa. Traisem in lumea asta, asa rea cum era, plina de ura si vorbe jignitoare. Crescusem cu o credinta teoretica in Dumnezeu, asemeni majoritatii din jurul nostru. Eu credeam in Divinitate, desigur, insa mi se parea atat de indepartat, iar eu atat de mica incat nu ii auzeam glasul sau calauzitor. Dumincile mergeam la biserica cu mama mea si inchinam de fiecare data rugaciuni arzatoare catre Maica Domnului si Fiul Sau pentru ajutor in toate cele, dupa cum imi spunea mereu ea. Imi amintesc de asemenea cat imi era de teama sa nu fiu pedepsita pentru greselile mele pe atunci. Apoi cu timpul, drumurile la biserica s-au imputinat, iar frica s-a evaporat. Totusi iata-ma acum aici, cu o misiune de viata si de moarte si niste prieteni incredibili. Nimic nu mai pare imposibil.
- Draga mea Caroline, continua Rafael, trecand pese interuperea amicei mele. Imi pare rau pentru viata pe care ai dus-o printre oameni. Locul tau nu era acolo, dar cel putin era sigur si asta conta la momentul respectiv - sa nu ti se dea de urma. Mereu te-am supravegheat, fie prin intermediul Elenei, fie a altor ingeri, dornici sa te aiba in grija. Lisa ti-a fost de asemenea o prietena adevarata si ti-a fost alaturi cand ai avut nevoie. Moartea parintilor tai a fost o catastrofa pentru toti ingerii si o greseala enorma a mea. Nu am fost pregatiti pentru un asemenea atac. Sper sincer sa ma ierti...
- Va multumesc mult pentru ceea ce ati facut pentru mine. Nu este vina dumneavoastra si nu v-as putea invinovati pentru ceea ce s-a intamplat. Regret enorm ca nu i-am cunoscut si ca am aflat atat de tarziu de existenta lor si de adevarata mea identitate. Totusi viata mea nu a fost neplacuta, iar parintii mei au avut grija de mine cat de bine au putut. Sper insa ca cei care au comis aceasta fapta ingrozitoare sa plateasca dupa merit, dupa legile Domnului.
A durat ceva timp pana cand planul a fost pus la punct, fiecare detaliu discutat si analizat din toate punctele de vedere pentru a evita orice viitoare greseala. Ingerii din toate colturile lumii urmau sa vina in ajutorul nostru si sa pornim in infaptuirea justitiei. Nu vom mai fi noi prada, ci noi vom vana lichelele dracului de la primul la ultimul.
CITEȘTI
Fighting with the angels
FantasyCaroline își trăiește viața din plin, este independentă, cu o carieră pentru care mulți ar ucide, este frumoasă, inteligentă și devreme acasă. Dar odată cu ultimul telefon din partea vechii sale prietene din liceu liniștea pe care atât de mult o iu...