BBH:
Tüm bunlar ne ?
Sen kimsin.
Burası neresi ?
Neden buradayım?
Telefonum nerede?.
Siktir cevap ver hem kimsen.
Neden bir tek senin numaran var ?BBH: Delireceğim.
Saatler oldu
Kimsin ?Baekhyun uyandığında buraya nasıl getirildiğini bile hatırlayamayacak bir durumdaydı.Başı çatlıyor.Bir hafta önce geçirdiği kazanın kolunda bıraktığı kırık sızlarken daha da huysuzlaşmıştı.
Ona çarpan adama uyandığında saydırmak istese bile kaza anına dair hiç bir şey yoktu zihninde.Odada adımlamayı bırakıp cama yaklaşarak yüksekliğe baktığında nefesi kesilmişti.
Üst geçitten yürürken bile nefesi daralan bir gençken yaklasık yüz katlı bir binada durmak geriye sendelemesine neden olmuştu .
Eli göğsünü sıkıştırırken açılan kapıyı bile duymamıştı.
"İyi misin ?"derin ses kulaklarına ulaştığında sadece su diyebilmişti.
Uzun heybetli beden yan ağız sırıtarak nefessiz kalmış çocuğa iyice yaklaşıp sıcak nefesini kulağına verdi.
"Kim olduğumu hala merak ediyor musun ?Ediyorsan söylemeliyim değil mi ?"diye sırıtıp titreyen çocuğun gözlerine baktı.
Baekhyun karşında gördüğü duygusuz yüz ve sesle her şeyi unutmuş titremeye başlamıştı.
"Ben Park Chanyeol, geçen hafta kazada senin yüzünden eşini kaybeden adam.Ve sen Byun Baekhyun bu oda mezarın olana kadar dışarı çıkamayacak olan benim otel sürtüğümsün.Tanıştığımıza memnun oldum.Hatta bu tanışamamızı taçlandıralım.
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sex in Hotel II [Chanbaek Texting ]
FanfictionAnlaşma anlaşmadır. Seni nefes aldığın her saniyeye pişman edeceğim.