Bay Park:
Doktorla ne işin vardı ?BBH:
Ben haber vermeden gittiğim için üzgünüm.
Kendimi iyi hissetmiyordum.
Yaralarım mikrop kapmıştı ve
Pansumanımı kendim yapamıyordum.Bay Park:
Kendini acındırmayı bırak.
Sadece kontrolse neden doktorla oturup bir şeyler içiyorsun.BBH:
Yanında staj gördüğüm doktordu.
Ve Abimin arkadaşıydı
Teklifi reddetseydim abime anlatabilirdi.Bay Park:
Bu yine de elini tutmasını açıklmıyor.
Bana aitsin
Kimsenin sana yaklaşmasına izin veremezsin anladın mı ?
Bunun için gece pişman olacaksın.BBH:
Lütfen bir kaç gün
Sadece zarar verme.
İyileşmezsem daha kötü olacak.
Ve ben dayabileceğimi düşünmüyorumBay Park:
Umrumda mı sence ?
Bu gece sadece acı inlemelerini duymak istiyorum.
BBH:
Peki Bay Park.
Otele dönüyorum.Bekhyun acı gülümsemeyle karşısındaki doktara döndüğünde açıklama beklediği belli olan adama başını olmusuzca salladı.
"Baekhyun iyi değilsin ?Vücudunda öyle sorun ne ?"diye adam endişeyle ellerini tekrar tuttuğunda kısa olan hızla ellerini çekmişti.
"Yesung hyung gitmem gerekiyor lütfen abine bahsetme.Her şeyi bittiğinde sana anlatacağım.O zaman buradan gitmem için yardım et bana "diye umutla karşısındaki adama baktığında kabul edeceğini biliyordu.
Yesung-un onu sevdiğini de biliyordu.Ama profesör olan ,abisi yüzünden sadece ona bir koruyucu gibi davranarak kendini geri çekiyordu.Bu yüzden Baekhyun onu bir gün kurtaracak kişinin o olduğuna emindi.
"Peki Baekhyun.O gün geldiğinde seninle geleceğim.Ama beni habersiz bırakma ve haftaya kontrole gel ."diye şefkatle küçüğünün saçlarını okşadığında Baekhyun ağlamamak için kendini zor tutmuştu.
Sadece biraz sevgi istiyordu ama bunu Chanyeolden kurtulmadan olacağına inanmıyordu.
Bu bölümde baekchan_reel bebişime gelsin :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sex in Hotel II [Chanbaek Texting ]
FanfictionAnlaşma anlaşmadır. Seni nefes aldığın her saniyeye pişman edeceğim.