↔14↔

11.4K 724 183
                                    

Hikaye tex sözde ama kaptırdık gidiyoruz.Textinge mi  yoksa  geçelim bir kaç bölüm daha böyle devam edelim mi ?

7 .ay (5 ay sonra )

"Yesung ben çıkıyorum önce biraz alışveriş yapıp abimle buluşacağım sonra kontrol için geliriz."

"Dikkatli ol Baekhyun.Fazla kilo almamış olsan da hareketlerini kısıtlamalısın.Yorulmamaya dikkat et bebeğim."

"Peki peki, eminim oğluşum beni yormaz.Görüşüz." diyerek telefonu kapattığında otelden çıkmış biraz ileride ki alışveriş merkezine doğru yürümeye başlamıştı.

Yesungun bir  seminer  için Kore 'ye  geleceğini duyduğunda başta tereddüt etse de ailesini özlediği için onunla gelmeye karar vermişti.Ama şimdiden geldiği için pişmanlık kanında dolaşmaya başlamıştı.

Bir bebek magzasına girip gözünün gördüğü her şeyi mutlulukla sepete atarken bir eli sürekli karnında dolanıyordu.
Böyle onu daha iyi hissedip mutlu oluyordu.Orda olduğunu bilmek yalnız olmadığını bilmek onu huzurlu hissettiriyordu.

Sonunda alışverişi bitirdiğinde abisini aramış ve üst kattaki bir kahve dükkanında büyük bir rahatlamalka oturmuştu.Belki birazda yorulmuş hissediyordu.

"Hey Baek !''abisi kocaman gülümseyerek yanına ulaştığında Baekhyunda gülümseyerek ona eşlik etmişti.

'"Nasılsın abi ?"diye sorduğunda Abisi abisi hala saçma bir şekilde gülerek küçük kardeşinin ellerini sıkmıştı.

"İyim sanırım.Biraz yorucu ve tempolu bir işim var.Başkanı toparlamaya çalışıyorum ama nafile.Ben başkanmışım gibi hissediyorum."

"Başkan ?Mevki mi atladın ?"diye Baekhyun gözleri parladığında abisi için aynı şey geçerli değildi.

"Sayılır.Başkanın yardımcısı ve kişisel sekreteriyim.Ama inan cejennem gibi.Yengen olmasaydı bir dakika bile katlanamazdım ona ."

"Başkanı yere göğe sığdırmazdın ne oldu böyle ?"diye Baekhyun abisini isyankar haline gülerken gülümsemesi abisinin sözleriyle solmuştu.

"Üç ay önceki önceki seçimlerde başkan değişti.Tabi siz iki şapşal yurtdışında olduğunuz için takip edemediniz.Yeni başkan Park Chanyeol.İnan bana o adam çift kişilikli.Odasında sürekli içiyor bir şeyleri kırıp döküp bağırıyor.Ama o kürsüye çıktı mı aslan kesiliyor."

Diye hala anlatırken Baekhyunun eli karnını bulmuştu.

"Hey ne oldu ? Sahi yeğenim nasıl bakalım?"diye abisi karnını severken Baekhyun dünyadan soyutlanmıştı.

.
.
.

"Baek şimdi gitmem lazım.Başkan buraya geliyor.Resmi açılış için.Seni bırakmak isterdim ama buradan ayrılamam.

Baekhyun tüm sohbet boyunca olduğu gibi  başını saĺladıktan sonra  ikili kafeden kalkmış  birlikte çıkışa ilerlemişlerdi.

"Senin için taksi çağıracağım koca bebek bekle beni. "diye abisi telefonu çıkarmış taksi çağırırken kapıya yaklaşan siyah araba ve arkasındaki bir kaç arabayla hızla arkasını dönmüştü.

''Hyung ben giderim "desede abisi kolunu tutmuştu.

"Araba yolda Baek.Hem seni başkanla tanıştırmamı ister misin ?"demesiyle Baekhyunun gözleri kocaman açılmıştı.

"H-Hayır abi hiç gerek yok.Yesung bekliyor gitmeliyim. "diye kekelerken arkasında duyduğu kalın ve ruhsuz sesle yerinde donmuştu.

Elindeki poşetleri bileğine alıp karnını kapatırken derince yutkunarak  abisinin sesiyle arkasına döndü.

"Kardeşimle buluşmak için izin almıştım ya Başkan Park.Bu kardeşim Baekhyun "demesiyle Baekhyun tamamen ona dönmüştü.

Chanyeolun etrafı inceleyen bakışları üzerinde durduğunda tüm her şey anlamını kaybetmişti gibiydi.

Hong birden oluşan tuhaf atmosferi Baekhyunu dürterek elini uzatmasını söyleyerek dağıtmak istediğinde her sey daha da tuhaflaşmıştı.

"Tebrikler Bay Park "diye Baekhyun elini uzattığında Chanyeolun tüm vücudu gibi elleri de titreyek  ince uzun parmaklara sadece dokunmuştu.

"Efendim taksisi geldi  ,onu bindirip geliyorum "Hong önünde eğildikten sonra Baekhyun kendine gelerek hızlı adımlarla uzaklaştı...

Sex in Hotel II [Chanbaek Texting ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin