↔10↔

13.3K 720 206
                                    

Bay Park:
Neredesin
Bana nerede olduğunu hemen söyle

BBH:
Yemek yiyorum.
aşağıda restorandayım

Bay Park:
Hemen ye ve yukarı gel

BBH:
Chanyeol lütfen sadece bugün izin ver .

Bay Park:
Lanet olasıca doktorda aynı şeyi
Söyledi.
Ne oldu ölecek misin?
Ne bu dram?

Bay Park:
Nereye kaçtığını düşünüyorsun?.
Güvenliğin izin vereceğini düşünüyor musun?

.


.
.

Baekhyun onunla kapıya kadar gelen güvenliğe son kez bakıp titreyen elleriyle zorlukla kapıyı açarak içeri girdi.

Chanyeol koltuğa oturmuş karşısında  tüm vücudu titreyen adamla gözlerini devirmişti.

Kim olsa şimdiye kadar kendini tamamen ona bırakmış bir sürtük gibi altında inlemek için can atardı.Ama Baekhyun  bugüne kadar zevkin z'sini almamıştı.Her seferinde acı çektiğini bilmek belki de hala sinirli olamasına neden olan etkendi.

"
Chanyeol eğer öğrenirse onu alırdı.Kendi bile ne yapacağını bilmezken içindeki mucizenin yok olamsına dayanamazdı yıpranmış ruhu ve bedeni.

.
.
.

"Y-yeter ben ....ben dahayanamayacağım.YETER!"

Chanyeol delice ağlayıp çığlık atan çocuğun içinde durduğun da   Baekhyun hala çığlık atıyor, ağlıyordu.

''Öl-dürecek-sin onu.Onu öl-dürecek-sin.Sana karşı çıkamadığım için katil olacağım.Sen katil olacaksın.Yalvarırım dur artık.Her yer kan oldu görmüyor musun ?"Baekhyun sonunda sessizleştiğinde Chanyeol koyu renk çarşaftaki ıslaklığı eliyle yokladığında fark etmişti.

"Siktir bu da ne ?"diye içinden hızla çıktığında Baekhyun belindeki ellerin çekilmesiyle yatağa düşmüştü.

" Heyy kalk !Siktir neyin var ?Cevap ver bana ?"Baekhyunun eli karnını bulmuştu ama ağzını açacak mecali bile kalmamıştı.

"O-nu kur-tar"küçük olan bayılmadan önce dilinden dökülenlerle Chanyeol afallamış doktoru aramıştı.

"Bana nesi olduğunu söyle ?Lanet olsun!"

"Efendim söyleyemem."

"Siktir şimdi baygın ve ne olduğunu söylemezsen onu odadan çıkarmayacağım.

"Hamile.Ona söylemiştim.Kendisini zorlamamasını .."doktor konuşurken Chanyeol ruhu çekilmiş bedene bakakalmıştı.Söylenenleri sindirip algılamasıyla telefon yeri boylamıştı.Kısa olanı yatağın çarşafına sarıp üzerine pijama geçirdikten sonra odadan çıkıp koridorun başındaki korumalarına seslenmişti çünkü kendi ne yapacağını bilmez bir durumdaydı.

Sex in Hotel II [Chanbaek Texting ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin