↔12↔

12.6K 741 293
                                    

"Ne yapacaksın Baekhyun ?"

Baekhyun kapıdan uzaklaşan adım sesleriyle buruk bir gülümsemeyle kafasını öne eğdi.

"Ne bekliyordun ki aptal?
Seni kollarına alıp teselli edeceğini mi ?
Yoksa özür dileyip pişman olacağını mı ?"diye düşünürken  Bunlardan birisini yapsa  affedeceğine emindi.

O kimseye kırgın kalamazdı.Ama bu sefer kalması gerekiyordu.

"Beni götür buradan hyung .Üçümüz olalım.Beni bu halimle kabul eder  misin?"diye sorduğunda Yesung yıllardır hayalini kurduğu şeyi  hem de o istemişken geri tepemezdi.

"Seni hiç bir zaman geri çeviremeyeceğimi biliyorsun.Kardeşi gitmiş olsa da  onun tutunması ve sağlıklı olması  için her şeyi yapacağım."

"Gidelim.Çok uzaklara gidelim.Bizi bulamayacağı bir yere lütfen Yesung hyung.O çok kötü."Baekhyun kafası öne eğik , elleri karnında küçük kavisler çizerken Yesung ellerini usulca karnının üzerine koymuştu.

"Bundan sonra her şey iyi olacak Baek.Son anda kalp sesini duymasaydık onu da kaybederdik ama o güçlü senin gibi.Bundan sonra  mutlu olmanız için her şeyi yapcağım." Diye gülümserken Baekhyunda her şeyin iyi olmasını istiyordu.En azından bebeğiyle onu mutlu edecek bir insanla olacak olması onu umutlandırmıştı.

.
.
.

"Lanet olsun onu bulamadınız mı ?"

"Hayır efendim hiç bir yerde yok hastaneden çıktıktan sonra kayıplara karıştı ve hastaneki profesör istifa etmiş aynı gün.

Chanyeol önündeki eşyaları duvara fırlatırken delirmiş gibiydi.

Sadece sakinleşmesi için bir günlüğüne yalnız bırakmıştı ve o ortadan kaybolmuştu.

Bugüne kadar yaptıkları  acısını hafifletmemişti ama o ürkek çocuğu bırakırsa nefes alamayacağına  ilk dokunduğunda  emin olmuştu.Bu yüzden kendini durduramamıştı.Ama böyle olacağını bilemezdi şimdi ellerinde minik bir bebeğin kanı vardı.

Kendi minik bebeğinin.

Baekhyunun en son  yazdıkları aklına gelmişti.

Hatırladığın çığlıklar yalnız benim çığlıklarım değil.Bebeğinin de çığlıkları.

Kulaklarında çınlayan sesle elleri kulaklarını bulmuştu.

"D...Dur..."

"Acı...yor..."

"YAP...MA....YETER...."

Başka bölüm atamayacağım.CATMAN-ı yazıyorum gençler.Ve bu bölümü Vninuzaylisi bebişime ithaf ediyorum.Beğenirsin umarım :)


Sex in Hotel II [Chanbaek Texting ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin