Baekhyun pusetteki uyuyan oğluna bakarken düşünceliydi.
Dün akşam Yesungla tartışmışlardı.Yesunga onu babasıyla tanıştıracağını söylediğinde diğeri babası benim diye sinirle köpürmüştü.
Baekhyun ona kızamıyordu.Haklıydı.
Onlara gözü gibi bakmış,sevmişti.Evlilikleri yalan olsada ailesinden böyle gizli tutabilmişti.Ama oğlunun gerçek babasıyla anıları olsun istiyordu.Büyüdüğünde ondan hesap sormasın istiyordu."Geldik efendim."
Baekhyun taksi ücretini ödeyip indiğinde miniği yeni yeni gözlerini açmış uyanmaya başlamıştı.
"Oğlum babayla tanışacağını mı hissettin?" diye eliyle çenesine dokunup gülerek geri çekerken minik afacak ellerini çırpıp gülüyordu.
Sonunda otelin restoranına vardıklarında restoranın tamamen boş olduğunu görünce gözlerini devirmişti.
"Oğlum baba bize hava atıyor sanırım.Neyse şimdi sakin olmalıyız ."diye küçük adımlarla restoranın ortasında masanın üzerindeki elleriyle oynayan adamın karşısına geçtiğinde, kendisini fark etmesi için sahte bir kaç öksürük bıraktı.
Chanyeol kafasını kaldırdığında karşısında gördüğü manzara ile gözleri şaşkınla açılmıştı.
Dün gece telefonda konuşurken duymuş sonra Baekhyunun mesajıyla umutlanmıştı ama yinede umudunun yıkalacağını düşünüyordu.Ama buradaydı.
Küçücük bebekle ikisi karşısındaydı."B-Baekhyun o ?"
"O bizim oğlumuz aslında sana göstermeyecektim çünkü niye gösterim ki hem sinirliydim."diye sandalyeye oturduğunda konuşmaya devam ediyordu.Ve şuan Chanyeole hiç susmayacakmış gibi geliyordu.
"O kadar sinirliydim ki 7. Ayda doğduğunda ödüm koptu.Ama yine de onu görmeye hakkın olduğunu düşündüm.Onu görmeli ona bir sürü şey almalısın.Hep ben mi zarara gireceğim.Diğer babası sonuçta başkan değil mi ?Hem-ımm"
Chanyeol oturduğundan beri konuşan Baekhyunu susturmak için son çare masadan kalkıp dudaklarını birleştirdiğinde Baekhyun gözlerinin bir baykuş kadar kocaman açıldığına emindi.
Chanyeol geri çekildiğinde oturmayıp pusutteki bebeğe doğru eğildiğinde kalbinin Baekhyunu ilk gördüğü zamanki kadar hızlı attığına emindi.
"Tanrım bu çok küçük.Kucağıma alabilir miyim?Ama bir dakika nasıl alacağım.Ya düşerse?"diye hayranlıkla küçük oğlunu incelerken elleri titriyordu.Baekhyun üzerinde şoku atlattığında konuşdan oğlunu pusetten çıkardığında Chanyeol kesinlikle nefessiz kalmıştı.
İkisi bir tablonun ana renkleri gibi uyumlulardı.
"Çok güzelsiniz "Chanyeol dilinden hayranlıkla dökülen kelimelerle Baekhyunun bakışları direk onu bulmuştu.
"Şey yani çok tatlısınız.Uff ne diyorum ya?Onu kucağıma alabilr miyim ?"
Baekhyun onun bu kadar şapşal olmasına gülerek onu Chanyeolle uzattığında ismini fısıldamıştı.
"Adı Joon....Joon onuda sana tanıştırmalıyım sanırım.O da baban Park Chanyeol.Çok sevme onu sen benimsin" diyerek Chanyeolun parmağını tutumuş yemeğe çalışan oğluyla gözlerini devrip yerine oturmuştu.
"Baekhyun bu nasıl bir mucize?"diye Chanyeol gözleri kızarmış Joon her hareketini dikkatle izlerken Baekhyun ikisinde kaybolmaktan korkmuştu.
"Gerçekten bir mucize.Kardeşi bizi bırakıp gitse de o inatçıydı.Büyük ihtimal o huyu sana çekmiş.Ben inatçı değilim."diye acı bir gülünsemeyle bakışlarını masaya indirdiğinde Chanyeol şaşkınlıkla ona dönmüştü."
"İ-kizler miydi?Ben affet beni Baekhyun ."Diye Joon'dan ayrılmak istemese de pusette koyarak Baekhyunun yanındaki sandalyeye geçti.
"O zaman yapmam gereken şeyi şimdi yaptığım için üzgünüm Baekhyun " diye onu kendi omuzuna yasladığında Baekhyun acısının bu sefer canını yakmadığını fark etmişti.
Cehennemi yaşadığı kollar şimdi ona huzur veriyordu.
Duydukları ciyaklamayla o huzur kavramı havaya uçmuş,puf olmuştu.
Neden mi ?
Chanyeol korkuyla ayaklanmış ne olduğunu anlamak için Jooonu kendinden uzakta tutumuş sağa sola çevirirken tam bir komediye dönmüştü az önceki dram sahnesi.
Günün son bölümüydü ve bu böşüm poncik olduğu için ablasının bitanesine mai_cmr gelsin ❤ ^^Ayrıca 25 te final olur diye düşünüyorum.Üçüncü seri için kafamda bir şeyler dönüyor ama bilemedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sex in Hotel II [Chanbaek Texting ]
FanfictionAnlaşma anlaşmadır. Seni nefes aldığın her saniyeye pişman edeceğim.