↔13↔

11.8K 723 277
                                    

↔4.ay (2 ay sonra)↔

"Yesung ,Yesunggggg yetişşşş Yesungggg "

Yesung duyduğu çığlıkla çalışma odasından koşarken Baekhyun gülerek onun aşağı inişini izliyordu.

Onu korkutmayı sevmişti.Çok komik görünüyordu.

"Ne odu Baekkie ,tanrım yine dalga mı geçtin sen ?"Diye sinirli göründüğünde Baekhyun hemen yüzünü buruşturmuştu.

"Hayır hareket ettiğini düşündün.Karnımın şu tarafı ağrıdı." diye yalandan dudak büzerken Yesung daha fazla dayanamamış dudaklarına küçük bir öpücük kondurup geri çekilmişti.

Aslında bu Baekhyunu ilk öpüşüydü.Bir ay önce evlenmelerine rağmen hiç bir şekilde ona dokunmaya çalışmamıştı.

Baekhyunun  geceleri korkarak uyandığını gördükçe kendini geri çekiyordu.

"Bir daha yapsana "diye Baekhyun söylediğin de Yesung titreyen ellerine lanet ederek usulca yaklaştı yeni kilo almaya başlayan bedene.

Baekhyun ise sadece nasıl hissettireceğini düşünüyordu.
Chanyeol bir kere bile dudaklarını öpmemişti.Vücudunda dişleriyle, diliyle izler bırakmaya bayılırdı ama bir kere bile dudaklarına ulaşmamıştı.O dudaklar  sadece bedenine işkence etmişti.

Şimdi sevilmenin nasıl hissettirdiğini biliyordu ama eksik olan parçayı bulamıyordu.

Eksik parçanın ne olduğunu bile bilmiyordu.Ama eksikti işte...
.
.
.

"Bay Park bugün kürsüye çıkmanız gerekiyor."

Sekreter Hong odaya girdiğinde gördüğü manzaraya alışık bir şekilde etrafa bakındı.

Chanyeol çalışma masasının yan tarafına çökmüş viski şişesini kafasına dikerken  saçı başı karışmıştı ,kravatı  başka bir taraftaydı.

Eşi öldüğünde bile yılmayan hatta çoğu günler Hongdan rica edip çiçek buketleti aldıran ama onları kimseye vermezken bile mutlu olan adam şuan derin bir keder yaşıyordu.

Hiç kimse ne olduğunu bilmiyordu.Sadece dedikodular vardı.Eskisi gibi espiri yapmayı geç gülümsemiyordu bile.

"Efendim toplantı?"diye Hong karşısında durduğunda Chanyeol karşıdaki camdan gözlerini ayırıp ellerine baktı.

"Hong bir katil olmak böyle hissettiriyor demek.O küçük adamın çığlıkları beni delirtecek gibi.Geceleri ellerimden akan kan yüzünden uyuyamıyorum.Ne yapmam gereliyor Hong ?"diye  yılmış adamla Hong şaşkınlığını gizleyememişti.

Bir kaç  ay önce etrafta dolaşan dedikodulara  inanmamıştı.Ama şimdi...

"Söylesene,ben  o kürsüye katil biri olarak çıkmak istememiştim.Sadece insanların daha iyi yaşamasını sağlamak istemiştim ama şimdi böyle ellerimde küçücük bebeğimin kanı varken nasıl oraya çıkabilirim?"

Chanyeol pişmandı,yılmıştı ,suçluluk hissediyordu Baekhyunu ise hala arıyordu.Özür dilemek istiyordu.Hiç bir şey düzeltmese de ona pişman olduğunu söylemek ayaklarına kapanmak istiyordu.

Bu bölümmm tüm ficlerinde yanımda olan kalbişimi hoplatan kimsemkyungsoo mimnağıma gelsin.Seviliyorsun bebek ❤

Sex in Hotel II [Chanbaek Texting ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin