Hong kardeşini arabaya bindirdiğinde araba hareket etmeden tekrar kapıyı açtı.
"Hey iyi misin ?Rengin soldu .''diye kardeşini incelerken Baekhyun hala nefesini tutmuş haldeydi.Elleri karnını bulduğunda gözlerini kapatıp başıyla iyi olduğunu onaylamıştı.Ama aslında hiç iyi değildi.
"Açılıştan sonra seni arayacağım güzelim. "diye eğilip Baekhyunun saçlarını öptüğünde kısa olan camdan Chanyeol ile göz göze gelmişti.
Korkuyla elleri tekrar karnını bulduğunda gözlerini sıkıca kapattı.
Arabanın hareket etmesiyle sağ tarafındaki ağrıyla yüzünü buruşturarak gözlerini açtı.
"Şş sakin ol bitanem.O yok ,zarar vermeyecek sana sakin ol. "dedikçe Sağ tarafında ki ağrı şiddetlenmişti.
Şöföre biraz daha hızlı olmasını söylerken nefes alış verişleri daha da sıklaşmıştı.
Belli aralıklarla gelmeye başlayan ağrıyla bedeni iki büklüm oluyordu.
"Geçti, o yok sakin ol ,korkma lütfen, korkma!" diye yaşları tişörtünü ıslatırken acısı artık dayanamayacak kadar artmıştı.Nefesini düzene sokmaya çalıştıkça keskin ağrı tüm sistemini sarsıyordu
"Geldik efendim."
"Yar-dım e-din."
..
.
"Hong o...senin gerçekten kardeşin miydi ?"
"Evet efendim.Dün yurtdışından döndüler eşiyle.Biraz tuhaftır aslında evlenince böyle oldu yoksa cana yakın bir velettir."
"Anladım.Evlendi demek.Evlendi"
"Ne dediniz efendim?"
"Açılaşa katılamayacağımı söyleyin.Eve gitmek istiyorum.Arabamın anahtarlarını getir.'' diye kelimeleri zorlukla birleştirdiğinde sakin kalmaya çalışıyordu.
Aylardır aradığı adam az önce karşısındaydı.Ama parmaklarına dokunmaya bile korkmuştu.
Arabaya binip soluğu o otelde, evi olan otelde aldığında nefesi daha da daralmıştı.
Kulakları yine çığlıklarla dolmuş,kanlı ellerin boğazını sıktığını hissediyordu.Aylardır böyleydi ve bugün her şeyi daha fazla acıyla hissediyordu.
Af dilemeliyim diye düşünürken elleri telefona gitmişti.
"Bana Hong'un kardeşi olan Baekhyunun numarasını bulun! "demesiyle titreyen ellerinden telefon yerle buluşmuştu.Bedeni zemin de cenin pozisyonu almıştı.Acı bebek çığlıkları hiç olmadığı kadar gerçek gibi kulaklarına doluyordu ama tek farkla bunlar yardım çığlıkları gibiydi.
.
.
."Yesung canım acıyor.Yesung o iyi olacak mı ?Daha erken, çok erken yedinci ayın ortasındayız. O daha çok küçük kalması lazım içim de Yesung konuşsana."
Baekhyun sedyede uzandırılmış ameliyathaneye götürülürken rengi atmış bedeni iki dakika da bir gelen ağrılarla kasılıyordu.
"Baekhyun sakin ol .Onu almamız en sağlıklısı içinde kalırsa zehirlenebilir,boynuna kordon dolanabilir onu kaybetmek istemezsin değil mi ?"diye terden ıslanmış saçları okşadığında Baekhyun göz yaşlarını umursamayarak kafasını sallamıştı.
"Onu kaybedemem ,kardeşini koruyamadım ama onu kaybedemem Yesung ."demesiyle hemşire gerekli iğneleri yapmaya başlamıştı.
Sedyede önüne konulan paravan yüzünden bir şey göremese de , yapılan iğneler ne kadar etkili olsa da hissediyordu.Teninin kesildiğini , içine bastırılan bezleri, doktorun ellerini her şeyi acı olmasa da hissediyor olması daha fazla korkmasına neden oluyordu.
Yarım saat sonra Yesung'un ellerini bırakıp biraz ileriye gitmesiyle korkusu daha belirginleşmişti.
Güçsüzleşen sesiyle konuştuğunda onu duyduğuna emin bile değildi."O iyi mi ?Doğdu mu ?"daha bunları sorarken güçlükle açık kalan gözleriyle odadan bebekle koşarak çıkan hemşereyi fark ettiğinde çığlık atmıştı.
"O nereye gidiyor?"diye çığlıkları arasında konuşurken Yesung elini sıkarak onu sakinleştirecek şeyler söylemeye başlamıştı.Baekhyunun en son duyduğu şey "o iyi olacak " kelimeleriydi.
Bugünün son bölümüydü ❤Yarın sınava girecek sınav mağdurları umarım her şey iyi olur sizin için poncikler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sex in Hotel II [Chanbaek Texting ]
FanfictionAnlaşma anlaşmadır. Seni nefes aldığın her saniyeye pişman edeceğim.