Me: Memes!
Gary: Ha, haha, ha!
Me: I'm funny!
Iris: What a kid
Me: Fish soup!
Cilan: Exquisite!
Me: Stunfisk soup!
Cilan: Not as exquisite!
Me: This is the dishwasher song!
Me: OOOOOOOH. Dishy, dishy, dishy, dishy, dishy, dishwasher! Potato and a dishy, dishy, dishy, dishwasher. Now I'm only saying words because I am the master. Dishy, dishy, dishy, doo!
Ash: *Wipes away tear* Beautiful! Utterly beautiful!
Serena: *Hugs Ash while crying* Waaaaaah! So beautiful.
Ash: Just like you!
Me: Ash!
Ash: Ye?
Me: Stop being the cheesiest cheeseball from planet cheese!
Ash: ;-; I am so lonely.
John Cena: *Makes a hole in the door* Are you sure about that?
Me: Memes are interrupting me!
Me: I want water!
Random stranger: Here, take my water!
Me: Okay! Thanks stranger that I really shouldn't trust but I'm stupid enough to do it anyways!
Random stranger: No problem.
Me: *Drinks water* Q-q-QUACK!
Serena: Eh?
Me: QUACK! QUACK! QUACK!
Paul: He... turned into a duck?
Random stranger: My name is Dr. Robotnik!
Dawn: Eh?
Dr. Robotnik: Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas!
Gary: I'm not gonna touch your pingas!
Dr. Robotnik: Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas! Pingas!
YOU ARE READING
Pokémon Truth or Dare (Mainly Dares)
Fiksi PenggemarAm I back? Yes. It's opened again.