Sairaalassa

29 1 3
                                    

Sydän löi tosi kovasti. Hän seisoi mun edessä olkapäästä kiinninä.
Ajattelin...
*****
Mitä hemmettiä hän tekee? Pitäiskö minun tehdä jotain tai... ei jos teen voin nolaa itsensä. Odotan vaan kunnes se sanoo jotain...
****
-Haluatko syödä?
Katsoin sitä kummallisesti ja ajattelin
*****
What thee... Mikä toi oli? Siis oliks toi mitä se halusi sanoo?
*****
-Huuuh...
Hengitin syvään.
-Ei
Yhtäkkiä vatsa murisi just siinä hetkessä kun se kysyi. Siis miks just nyt? Voi Jumala. Mitä mä nyt teen?!...

-Haha.. Odota kohta kutsun tänne lähihoitajan.

Se naurahti. Näin hänen hymyn...
Ja huomasin hymykuopan jonka takia minun sydän jostain syystä alkoi lyödä vielä nopeammin.

Hetken päästä nainen tuli huoneeseen ruoka kärryn kanssa, mutta en nähnyt sitä Poikaa.

-Anteeks.. Missä se Lääkäri on?
-Kuka lääkäri?
Muistin sen nimee...

-Yasin.
-Aa se... Hänellä ilmestyi tärkeä työ tehtäväksi.
-Aa niinkö.
Sanoin surullisesti. Malina katsoi minua ja hymyili...
-Elif?

-HMM?

-Mitä äsken kävi?

-Miten niin mitä äsken kävi?

-Sä kyyläsit sitä ihan niin kuin olit pihkassa siihen?

Olin samalla juomassa vettää ruokan päälle, kun oli jano...

Ja.... yhtäkkiä tukehduin melkein Malinan kysymykseen.

-Hahaha mitä sä selität?

-Sinä se älä selittele. Tiedät kyllä mitä mä tarkoitan.

-En ikinä. Miks kyläisisin? Olin vaan shokissa, joten kyyläsin vaan ja..
Miks mä selittelen sulle. Herää eks sul ole muita tekemistä kuin kiusata minua?

-Haha oke okeei chiil. Kysyin vaan.

Meni 2 tuntia. Malina meni jonnekin en tiennyt minne kuten nukahdin.
Oli aurinkoinen päivä, kello 13:24.
Halusin tosi kovasti katsoo Dubain maisemaa. Menin ulos huoneesta. Katselin ympäristöä. Sairaala oli tosi iso. Huomasin ikkunasta, et olin aika korkealla kerroksessa. Kävelin käytävässä, ja halusin mennä parvekkeeseen ottamaan raitista ilmaa.

Oli niin ihana ilma palmut näkyivät niin valtavasti ja kirkas meri sairaalan vieressä. Jos katsottiin vasemmalle niin tosi kaukaa näkyi aavikko. En ollut ikinä nähnyt noin hienoa maata. Tämä oli minun unelma päästä tänne.
Kerättiin Malinan kanssa rahoja yhden vuiden välissä, joten meillä tuli mahdollisuuksia.

Otin taskusta puhelinta ja aloin ottaa kuvia maisemasta. Tottakai halusin myös ottaa selfin itsestä, ja niin otinkin.
Parvekke oli niin valtavan iso, et siihen mahtuisi kolme isoo olohuonetta. Se oli niin kuin paikka, jossa oli paljon Arabialaisten tyylin mukaisesti tehty huonekaluja, matot sohvat värikkäitä tyynyjä ja ynms. Sohvia olibtosi paljon, niitä oli asetettu eri paikkoihin. Kasveja oli myös kaikenlaisia. Ja myöskin sitruuna puita. En tiedä miten Arabilaisille tuli päähän tälläistä kuvitusta, mutta mä pidin tästä. Otin kaikenlaiseja selfejä Ja sitten....

-Hei allergia tyttö!

Joku huusi, et mun kännykkä melkein tippui. Yritin ei pudottaa sitä, mutta kuitenkin sain sitä kiinni jotenkin.

Käännyin taakse nopeasti..

-Anteeksi en halunnut säikäyttää sinua. Olin vaan toisessa puolessa, kävelin ohi ja huomasin sinut.
*****
"OU SHIT" S.se on täällä!!!
****
Hän oli noin minua 7 metriä kauempana. Halusin että se ei tulisi minun lähelle, koska ujosin paljon mua vanhempia poikia...tai niin sanotusti NICE jätkejä. Ja jos ujoon kerran tollaisista niin mun posket muuttuvat punaiseksi, ja mun naama alkaa palaa.

My Destiny Is You.Where stories live. Discover now