NOTHING LIKE US

20 1 5
                                    

Yasin

Mua jännitti...jännitti tosi paljon...
Mun lapsuuden kaveri...Faina...tulee takaisin Mexicosta. En ole nähnyt häntä kuuteen vuoteen.
Olin tosi innoissaan...

Faina oli minulle...toinen perhe...Hän aaina hoiti mua...piristi mua vaikeissa tilanteissa...Oli aaina lähellä.

Suoraan sanottuna Faina oli mun First Love...Olin tosi surullinen, kuin kuulin, et se menee opiskelemaan Mexicoon silloin.
Vaikka hän on mua yksi vuotta vanhempi...mua ei kiinnostanut...
Hänen iso valtava hymy sai mun sykettä nousemaan.

Se tyttö...aaina hymyili, kokoajan nauroi...tunsin sen vieressä, olon tosi mukavalta.
Kasvoimme yhdessä...Juostiin kaduilla yhdessä ja jopa käytiin samaa luokkaa.

Me ollaan samassa veneessä hänen kanssa...Hänellä ei ollut isää ja minulla ei ollut äitiä. Hänen isä kuoli silloin kuin Faina oli 9 vuotias.

Muistan vielä tarkasti mitä hän sanoi minulle viimeisen kerran, kuin näin sitä...

"Ei ole väliä, missä tilanteessa olet...muista se, et sä pystyt siihen. Olet syntynyt voittamaan aaina. Se mitä sinä haluat eniten...joutuu olemaan sun"

Olen varma siitä, et meistä tulee enemmän, kuin kavereita. Ja se tulee olemaan minun tyttö, ei kenenkään muun. Ei ketään tuu koskee häntä...

Ja nyt odotan häntä Airportissa...

Annoin tänään henkivartijalleni vapaa päivän, jotta voisin olla yksi päivä kahdestaan Fainan kanssa.

Meni 20 minuuttia...

Kuulin takana jonkun huutavansa mun nimee..käännyin katsomaan..

käännyin katsomaan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Yasin?

-Faina?

-Hahaha Wuaah pitkästä aikaa...

Halasimme toisiaan...

-OMG! En yhtään tunnista sinua..mitä sun kans kävi? Tulit vielä komeemmaksi.

-Hah..Joo samat sanat sulle...mis sun paksut posket? Laihastuit tosi paljon..olet ihan eri ihminen...

Muistan Fainaa pikku tyttönä, joka oli tosi söpö pullukka.

-Haha 6 vuotta meni...aika oli muuttua...Älä vaa...sinä olet nyt lääkäri ja vielä Hirurgi...Arvasin et sinä pystyt kaikkeihin.

Puhuttiin yhdessä meidän menetelmistä ja niin edespäin.

Otin hänen matka laukun ja vein häntä mun kotiin...
Taloni oli riittävän iso ja huoneita oli paljon. En halunnut, että hän yöpyisi hotelleissa, joten ehdotin sille asumaan mun luona.

-Missä isäni Jamal on?

Kysyi Faina. Hän aaina kutsui mun isää, 'isäni Jamal'..

-Ahh hän...niin kuin aaina Kokouksissa.

My Destiny Is You.Where stories live. Discover now