Elif POV
Onneksi ravintola oli lähellä ja pääsin nopeasti kotiin. Ulkona satoi hirveästi vettä...suoraan sanottuna katastrofi! Hetken päästä huomaan, et Malina...se tyttö ei vieläkään ole kotona. Ja saakeli sen muijan puhelinkin on kiinni. Sanoi vielä minulle, et on kahden tunnin päästä kotona ja nyt onkin jo iltapäivä. En ajatellut enempään vaan päätin kirjoittaa Yasinille, jotta voisin olla varma, et Malina on vieläkin siellä.
Yasin POV
-Olemme suunnitelleet valmistaa kehitys vammaisille oman kliniikan, joka tulee olemaan valmis kolmen vuoden päästä. Mitä mieltä sinä olet Yasin?
-Kliniikka? Kehitysvammaisille? Well...kulostaa hyvältä miksi ei? Ei paha ajatus, kuten sellaista Dubaissa ei ole yhtään. Vielä parempi tapa olisi hyvä, jos kliniikka tulisi olemaan tarkalleen keskellä kaupunkia, jotta potilaat saisivat vapaasti kulkea sinne tänne ja myös....
Sain kesken kaikkia viestin, jonka takia jouduin pitää viiden minuutin tauko kokouksessa. Menin hieman kauemmas ja huomaan viestin Elifiltä? Itse yllätyin.
-"Yasin...onko Malina vieläkin sairaalassa?"
-"Ei ole, hän lähti jo puolitoista tuntia sitten. Se ei ole vieläkään kotona?"
-"Ei ole...tämä juttu vaivaa mua enemmän ja enemmän. Missä se taitaa olla tässä säässä?"
-"Oletko yrittänyt Elif soittaa sille?"
-"En pysty, hänen puhelin on kiinni."
-"Entä tiedätkö suunnilleen, missä hän voisi olla? Esim paikka, jossa hän on yleensä?"
Meni hetki, kun Elif ei vastannut ja nyt viihdoin kirjoittaa. For real missä se tyttö voi olla?! Elif on huolissaan siitä taas.
-"En tiedä 100% voisko se olla siellä, mutta mun on pakko tarkistaa!"
-"Missä?"
Meni minuutti ja sen jälkeen jo kaksi ja ei vieläkään yhtään vastausta. Ymmärsin heti, et se aikoo yksin hoitaa asian. Soitin saman tien Jiminille, mitä jos Malina meni takaisin sairaalaan sään takia ja odottaa kunnes sade loppuu?
Avtor POV
Meni hetki kunnes Jimin vastasi.
-Jimin...Malina...onko Malina vieläkin sairaalassa?
Ensimmäinen juttu, mitä Yasinin suusta tuli ulos oli sen tytön nimi ja tämä yritti ymmärtää sen kaveria.
-E..en tiedä.
Vastasi Jimin. At the moment se yritti heittää kaikki paskat ajatukset pois sen aivoista liittyen säähän ja siihen muijaan, mutta se ei millään onnistunut.
-Eikö se lähtenyt kotiin?
Kysyi tyyppi suoraan.
-Niin minäkin luulin, mutta häntä ei nähty kotona. Laitan nytten luurin kiinni, soitan sulle sitten, kun pääsen pois täältä.
BẠN ĐANG ĐỌC
My Destiny Is You.
Lãng mạnLike a dream in the summer night. Kaksi parasta kaveria lähtevät lomalle Dubaiin ja siellä heitä odottaa jännittäviä kohtauksia, joita he tulevat kokemaan. (Jos tykkäät excited things...saavuit juuri oikealle paikalle. Lue ihmeissään, jos haluat tie...