Malina POV
-Jimin...avaa silmät!
Huusi Yasin.
Yasin otti hänet selkään ja vei ulos hyvin nopeasti...ihmiset kyyläsivät joka puolelta.
Ulos mentyään ambulanssi oli jo perillä. Näin kuinka sitä tyyppiä nimeltään Jimin laitettiin "niihin" kärryihin ja vietiin ambulanssiin.
Mulla ei ollut aikaa päättää menenkö mukaan tai en, joten menin mukaan. Toivoin niin paljon, et sil ei kävisi mitään.
Se tyyppi oli tajuton, seurasin tilannetta, kuinka Yasin teki kaiken yrittääkseen auttaa sitä. Sen kädet olivat sen tyypin veressä niin kuin mulla.
(10m päästä)
Oltiin perillä...Iso Sairaala oli meidän edessä, jossa olin ennen Elifin kanssa.
Mitä, jos se..jos sil tapahtuu jotain..mun takia? En halua olla loppu elämään asti syyllinen.
(20:19... 4 tunnin päästä leikkauksen jälkeen.)
Yasin POV
-Jimin? Heräsitkö?
Olin sen sängyn vieressä, ja kun näin, kuinka hän viihdoin heräsi, niin mulle tuli parempi olo.
-Mitä kello nytt on? Paljonko tuntia mä nukuin?
Kysyi Jimin heti, kuin heräsi.
-Ole hiljaa, älä puhu mitään...Älä välitä ajasta ja rentoudu.
Sanoin minä vakavasti...miten ihminen, joka oli lähellä kuolemaa voi kysyä sen jälkeen kun herää paljonko on nukkunut? En ikinä ymmärtänyt tätä ihmistä.
-Sun haava...huomasin et olet saanut sitä aikaisemmin...Miks et kertonut? Tiedätkö mitä sulle kävisi, jos jatkaisit tolleen?! Se paikka tulehtuisi, saisit siitä jonkinlaisen infektion ja kuolisit siitä...
Jimin katsoi mua hetken ja nousi vähän ylemmäs istuaakseen kunnolla. Katseli ympäriin...
-Mis mun vaatteet?
Arvasin et se vaihtaa asian, niin kuin aaina.
-Unohda niitä... mä tuon sulle uudet...
-En voi jäädä tänne paljon, mun pitää...
Keskeytin häntä...
-Aha...luuleks et mä päästän sut? Jäät tänne siihen asti, kunnes sä paranet.
Näin sen vartalossa isoja mustelmia ja ei kovin syviä haavoja. En ymmärrä missä tää äijjä tappeli ja kenen kanssa?
-Jimin?
-Hm?
Nosti katsetta ylemmäksi mua päin...
- Kuka teki sun kanssa noin? Sano ketä se oli?
Tyyppi oli hetkeksi hiljaa ja huomasin, et se ei halunnut vastata.
-Okei...et vastaa, ei se mitään. Tästä lähtien sä tuut asumaan mun luona. En tiedä ketä teki sun kanssa noin, mut se ei ainakaan enään tee sulle sellaista.
- Ei tarvitse.....
-Kuuntele....En halua enään kuunnella sulta mitään, joten nuku nyt, tulet sit vähän kuntoon. Tulen huomenna takaisin.
Elif POV
Olin just lähtemässä kotiin. Malina sanoi, et se jää vielä sairaalaan huomiseen asti, en tiedä miksi, varmasti haluaa pyytää anteeksi siltä tyypiltä. En pelkää jättää häntä täällä, koska sairaalassa oli turvallista ja oli paljon vartijoita. Olin tosi väsynyt, mun jalat eivät enään toimineet kunnolla, näytin kirahvin poikaselta, joka ei osannut kävellä hyvin, syntymisen jälkeen.
ESTÁS LEYENDO
My Destiny Is You.
RomanceLike a dream in the summer night. Kaksi parasta kaveria lähtevät lomalle Dubaiin ja siellä heitä odottaa jännittäviä kohtauksia, joita he tulevat kokemaan. (Jos tykkäät excited things...saavuit juuri oikealle paikalle. Lue ihmeissään, jos haluat tie...