Malina meni mua kauemmaksi varmasti 5 metriä.
Hänen edessä olivat rappuset, jotka menivät alas...ja just Malina olivat menossa niitä päin...
-"Malina odota!"
-"Ei mitää, voin mennä autoon ihan it.."
(Malina luuli et se meni autoon, mutta kuitenkin meni siitä kauemmaksi.)
Ei edes ehtinyt sanoa loppuun.
Huomasin, etten pysty ottaa häntä kiinni, olin liian kaukana.
Kaikki olivat valmiina nähdä mitä pahaa Malinalle tulee tapahtumaan...
**********
Malina.Haluaisin istua ite autoon, joten kävelin itse sinnepäin, mutta en tiennyt mistä mun eteen ilmestyi, joku saakelin kuoppa. En nähnyt mitään. Yritin ottaa edes jostain kiinni.
Luulin et kuolen kohta.Yhtäkkiä...
Joku otti mun kädestä ja veti äkkiä sitä päin...En nähnyt mitään...
Tunsin sen ihmisen hajuveden ja sen hengityksen mun naamassa.
Vasta silloin tiesin, että olin sen halissa...
Ja samalla hänen kädet olivat mun vyötärön ympärillä, yksi käsi piti mun selkää ja toinen käsi mun vyötärön.
Olin 100000% varma et se oli poika.
Mielummin tippuisin siihen kuoppaan ja kuolisin. Miks se auttoi minua, oliko sen pakko? En halunnut tälläistä. En edes tiedä kuka se on.Ei kuullut mitään ääntä, ihan niin kuin aika olisi pysähtynyt.
Se hali juttu ei edes kestänyt 2 minuuttia, mutta luulin, että siihen meni ikuisuus. Päästin häntä ensin pois.
Tein ilmen et ei mitään äsken tapahtunut, koska en tiedä pitääkö mun huutaa sen päälle tai puhua?
Seisoin vaan paikalla puhumatta ja en halunnut liikkua. En pystynyt hengittää kunnolla ja samalla yritin rauhoittua. Jännitin tosi paljon ja puristin nyrkkini.
*****
Me kaikki oltiin shokissa tapahtuneesta.
Yhtäkkiä Malinaa otti kiinni se "vakava tyyppi"Tälläistä en nähnyt edes Draamassa enkä edes odottanut.
Se tyyppi piti sitä niin, että he olivat kiinni toisiinsa, Malinan koko vartalo osui sen kroppaan. Se tyyppi niin kuin halasi häntä ja suoraan sanottuna Malinan rintakin osui sen rintaan.
Näin Malina oli säikähtynyt, hän hengitti tosi nopeesti ja samalla yritti olla rauhassa.
Odotin sen huutavansa sen päälle, mutta ei huutanutkaa.
Raukka seisoi vaan paikalla.Ja se tyyppi, mä vannon silloin vasta jotenkin aloin vihata sitä. Oikeastaan jos ajatellaan kunnolla niin se poika kyl ei antanut sille kaatua. Mutta kuitenkin mitä hemmettiä se piti sitä niin kuin et se olisi sen tyttöystävä.
Nopeasti otin Malinan käden joka tärisi ja mentiin kauemmaksi.
Se poika istui sen autoon ja jäi odottamaan sisällä.
Mul oli huono olo sen tyypin takia. Mitä jos se ajatteli jotain tyhmää, siitä jutusta, silleen like Pervert things, koska he olivat liian lähellä Malinan kanssa.-"Yasin ketä toi poika on?"
Kysyin siltä.
-"Hän on mun henkivartija."
"Mitäh? Henkivartija hän?"
En uskonut mun korvia. Siis miten se voi olla sen henkivartija? Luulin et se on sen kaveri tai joku muu.
****
Viihdoin tultiin takaisin hotelliin.
ESTÁS LEYENDO
My Destiny Is You.
RomanceLike a dream in the summer night. Kaksi parasta kaveria lähtevät lomalle Dubaiin ja siellä heitä odottaa jännittäviä kohtauksia, joita he tulevat kokemaan. (Jos tykkäät excited things...saavuit juuri oikealle paikalle. Lue ihmeissään, jos haluat tie...