Olin innoissaan! Tuntui että kohta saan sydän kohtauksen, siitä että mua jännitti matka Dubaiin.
Olin iloinen kuin mikä. En ollut lähtemässä sinne yksin, vaan otin myös kaverin mukaan, koska ilman sitä en mene minnekään.Muuten unohdin esitellä itsensä.
Olen Elif. Täytän 16 heinäkuussa 18 vuotta, eli viikon päästä.
Minulla on pähkinä väriset silmät, vaaleanruskeet ja pikkasen vihreät. Kun valo paistaa minun silmiin niin ne näyttävät kristallilta joka kiiltää. Käytän Hidjabin, ja joo olen Muslimi, joka on Turkkilainen, mutta synnyin Suomessa. Käyn Lukion 2:lla kurssilla.En tiedä mitä kertoisin lisää. Aaa joo, kaveri, joka lähtee minun kanssani on Malina. Hän on minua vuotta vanhempi ja on kotoisin Tshetsheniasta. Olemme parhaita kavereita jo melkein 10 v, eli lapsuudesta asti. On tosi mukavaa jakaa hänen kanssa salaisuuksia ja vitsailla. Me olemme hullummat kaverit ikinä, joskus vitsailemme niin paljon että alataan loppuen lopuksi itkeä.
Olin pakannut kaikki tarvikkeet, joita tarvitsin ottaa mukaan. Kaikki asiat olivat tehty. Jäljellä oli vain ottaa Malinan mukaan ja häipyä täältä Suomesta.
Malina oli minun naapuri joten ei tarvitsenut odottaa jossain, vaan lähteä yhdessä Airportiin.
Olin odottanut tätä matkaa 2 kuukautta. Mennään Dubaiin viideksi viikoksi joten meillä on hyvin aikaa edessä.Soitin Malinan oveen ja oven avasi hänen pikku siskot Heda ja Selima jotka myös halusivat mukaan mutta eivät päässeet.
-Onko Malina siellä?
-Joo se tulee pian.Malinaa kesti vähän koska se varmisti 5 kertaa että onko hänellä kaikki mukana .
-No kestipä sulla:)
-Haha joo.
-Lähdetäänkö tästä nyt?
-Kyllä!
Huusi Malina.Viihdoin ollaan perillä!!!
-OMG Elif ajattele miten hauskaa meil tulee olla!
- Joo älä. En mene metriäkään pois meren rannalta. Aijon hengata siellä iltaan asti.Lentokone matka kesti 7 tuntia, joten oli hyvin aikaa rentoutua.
Meni 4 tuntia. Olin jotenkin kokonaan hiessä, en tiennyt miksi. Kuulemma ei ollut kuumaa.
Hetken päästä tunsin itseäsi pikkasen kipeältä.Malina huomasi et en voinut hyvin ja kysyi...
-E. ELIF.... Onko kaikki hyvin?
-Joo on, kaikki on täydellistä
-Mutta sinä näytät väsyneeltä...
-Ei.. Kaikki hyvin. Mitä sinä haluaisit katsoa?Yritin vaihtaa asian, koska en halunnut että, Malina huolestuisi.
Ja sitä paitsi en varmasti kestänyt lentoa, sen takia ehkä tunsin oloni huonoksi.
Kyllä se nyt lähtee hetken päästä.Vihdoin lentokone pysähtyi.
Olimme Dubain Airportissa. Huomasin että ulkona oli jo pimeä. Kaikkialla oli valoja.
Ei nähty kyllä kunnolla maisemaa, mutta oli fiilis että ihan niin kuin just ja just sammuisin. En tiedä minne minun innokkaisuus meni yhtäkkiä. Halusin vain nopeasti lähteä nukkumaan johonkin pehmeeseen sänkyyn jossa nukahtuisin heti.
Malina nimeltään muijja ei ollut väsynyt, koska se feidasi minua lentokoneessa nukkumalla, mutta onneksi ei ollut tylsä kun lentokoneessa oli paljon tekemistä.
No mikä onkaan...-Elif huomaan että olet väsynyt odota tässä tulen ihan pian menen tilaamaan meille hotelli huoneen.
-Joo mene vaa. Odotan sinut täällä.Meni 20 minuuttia huomasin että Malinalla kesti.
Halusin käydä Vessalla, mutta en tiennyt missä se on.
Menin etsimään sitä alhaalta ja loppuen lopuksi löysin sitä.
Olin niin poikki että jalat eivät enään kuunnelleet minua. Ne olivat juuttuneitä siitä kun istuin liian paljon paikalla. Joten kävelin niin kuin juoppo. Silmätkin menivät koko ajan kiinni. Uni houkutteli enemmän ja enemmän.
Kun tulin pois vessasta huomasin että joku juoksee mua päin täyttä vauhtia laukun kanssa, mutta en yhtään nähnyt sen naamaa kuten sillä oli huppari päässä.
Tuli yhtäkkiä tosi kuuma olo ihan niinkuin joku olisi heittänyt minun päälleni palaavaa vettä. En tiedä mistä se johtui ja miksi, mutta tiesin että en voi hyvin. Päähän alkoi särkeä.
Tuntematon ihminen joka juoksi mua päin törmäsi mua ja kaaduin täysi vauhdilla maahan.
Kävi ilme että se oli varas. Ja sen perään juoksivat paikan vartijoita.Näin vaan kun ihmiset seisoivat ja katselivat minua oudosti.
En pystynyt nousemaan ylös, ihan niin kuin vartalo lopetti kuunnella minua. Ajattelin vaan, että toivottavasti kaikki ihmiset kääntyvät pois ja lähtevät pois paikan päältä.
Kuulin kuinka Malina huusi minun nimeni, mutta en pystynyt vastata. Näin häntä juoksemassa huolestuneena minua päin.
Luulin että aika silloin oli pysähtynyt, kaikki näytti pysähtyneeltä tai... Ihmiset liikkuivat tosi hitaasti.
Aloin yhtäkkiä laittamaan silmiä kiinni MUTTA...
Ihmisten joukon takana kuului huuto
POIS TIELTÄ VAROKAA!!!Heräsin aamulla sairaalassa.
Malina istui minun vieressä tuolissa ka piteli minun kättä.
-Tulitko tajuihinsa Elif?
-J. Joo
-Sattuuko sinuun johonkin? Särkee johonkin?
-Ei...
-Missä minä olen?
-Sairaalassa. Muistatko mitä eilen Tapahtui?
-En kovin muista...
-Onneksi se pelasti sinut. Jos se ei olisi auttanut sinua, en tiedä mitä sinulle nyt kävisi.
-K.Ketä? Pelasti minut? Kuka?
-Yksi lääkäri
Kuin Malina sanoi lääkäri hetken päästä kaikki menivät omille paikoilleen niin kuin Palapelit.
Muistin pitkän ihmisen jolla oli pitkä valkoinen lääkärin puku. Se osoitti pikkuisella taskulampulla minun silmiin.KOP. KOP. KOP!!!
Joku avaa oven.
-Se lääkäri!
Huusin ajatukseissani
Poika?-Voisitteko kertoa onko kaikki ohi? Seuraako häntä muita ongelmia?
Kysyi Malina huolestuneena
-Ahh kyllä on ohi. Onneksi ei tapahtunut mitään pahaa.
-Mutta sitten miksi hän yhtäkkiä voi huonosti?
-Se tapahtuu kuin syö jotain ensimmäistä kertaa, jota ei tiedetä onko se allergista tai ei, eli tätä kutsutaan allergia kohtaukseksi.
Katsoin häntä tosi paljon, en tiedä miksi en pystynyt ottaa silmiäni pois sen päältä.
Ajattelin ja kyselin itsensä, hän pelasti minua?Poika tuli viereen ja tarkisti vielä kerran että onko kaikki hyvin. Tarkisti sykettäni ja koski otsaan tarkistamalla otsaani.
-Näyttää olevan terveelliseltä.
-Kiitos paljon vielä kerran!!!Kiitti Malina häntä.
Huomasin hänen nimen joka oli laitettu kiinni pukuun taskun viereen.
Siinä luki Yasin.
Poika kysyi minulta
-Miltä tuntuu? Eihän sua satu?-J... Jjoo
-Ai sattuu?
-Eei
En osannut yhtään vastata.
Suoraan sanottuna minua vähäsen ujotti. Hän oli niin lähellä, että näin hänen kirkkaat läpinäkyviä silmiä. Kun katoin niin näin oman peilikuva niistä. Ja pitkät ripset. Tummat kulmakarvat. Paksut pinkit huulet ja vaaleat ruskeat hiukset.
-Poika tuli vielä lähelle ja otti olkapäästä kiinni.....
ESTÁS LEYENDO
My Destiny Is You.
RomanceLike a dream in the summer night. Kaksi parasta kaveria lähtevät lomalle Dubaiin ja siellä heitä odottaa jännittäviä kohtauksia, joita he tulevat kokemaan. (Jos tykkäät excited things...saavuit juuri oikealle paikalle. Lue ihmeissään, jos haluat tie...