POV Lauren
Vchod byl temný, procházely jsme kolem několika mužů v černých oblecích – nejspíš byli z ochranky klubu. Hlasitá a náruživá hudba zaplnila moje uši, a potom jsme vstoupily dovnitř. Bezpochyby to bylo úžasné, místo bylo naprosto obrovské a vyzařovalo chtíčem. Kolem byla malá růžová a červená světla. Ve strategicky umístěných místech byly tyče na pole dance a ke každé jedno podium, na kterém prakticky nahé ženy smyslně tančily pro muže nebo ženy, kteří se pozorně dívali.
-Přivedla jsi mě do strip klubu? – zašeptala jsem Vero do ucha.
-Skvělý, že? Je nejlepší v Miami, Lauren! – mluvila velmi zaujatě a nezastavovala svou chůzi.
Moje hlava odmítala to šílenství, které jsem právě zažívala. Prošly jsme kolem lidí, vedeny blondýnkou, až jsme se dostaly k hlavnímu pódiu, které bylo nejspíš VIP, protože se tam nedostal jen tak někdo. Candece nám dala zelené náramky, takže jsme tam mohly vstoupit.
-Nejlepší místo pro ty nejlepší zákazníky. – smála se Candece.
-Přesně proto tě mám ráda! – Iglesias objala tu ženu.
-Užijte si to, dnes tu máme nejlepší tanečnici, tak snad se vám to bude líbit.
-Díky, Candece.
Žena jen přikývla a odešla.
-Zabiju tě, vážně. – Zamumlala jsem k Vero.
Ta se ale jen zasmála.
-Čemu se jako směješ? – moje nervozita byla cítit na míle daleko.
-Kvůli tobě, Lauren, proč jsi taková? Vypadá to, jako bys snad nikdy předtím ve strip klubu nebyla!
-Už nejsem ta nezodpovědná holka jako předtím, Veronico, lidi mě teď znají! Co asi řeknou, když mě uvidí na místě jako je tohle?
-Že se bavíš?! Nebuď tak nudná! Myslíš si, že byznysmeni o tobě budou něco povídat? Jsi nejlepší, nebudou tě odsuzovat.
Rozhlédla jsem se kolem, byli tu samí důležití lidé s velkou mocí.
-Potřebuju drink!
-O tom přesně mluvím! – Řekla Vero nadšeně – Hey!
Přišla k nám zrzka s hubeným tělem, na kterém měla pouze malinký kus oblečení, které ji ani trochu nezakrývalo. Byla krásná a velmi sexy.
-Chcete něco k pití? – její hlas byl nízká a svůdný.
-Začneme dvěma tequilami. – Objednala nám Vero. Rudovláska přikývla a zmizela za barem. –Je dobrý mít tě zpátky, Jauregui. – usmála se.
O pár minut později přišla zrzavá dívka s dvěma sklenkami. Sledovala jsem hladinu likéru, nejspíš jsem totiž hledala kuráž vypít jej celý najednou. Podívala jsem se na Vero, která mi to naznačila velice jasně, a tak jsem jedním velkým pohybem vyprázdnila celou sklenku. Nápoj mi začal pálit hrdlo, ale bylo to příjemné. Vypadalo to jako staré dobré časy.
Bála jsem se, že mě spatří někdo důležitý. Nebylo by příjemné vzbudit se a číst titulky jako „Vlastnice Jauregui's Industry tráví noci ve strip klubu", to by byl konec. Rusovláska smyslně tančila přímo před námi. Pozice, ve kterých se nacházela, byly úchvatné, ale z nějakého důvodu tolik neupoutala mou pozornost tak moc, jako pozornost Vero. To se mi přestaly líbit holky? Ptala jsem se sama sebe, ale hned jsem si uvědomila, jaká je to blbost. Nikdy bych ve svém životě nechtěla muže. Fuj! Možná to bylo těmi roky, co jsem byla sama. Bez zábavy a bez ženy, která by mě opravdu přitahovala. Žít jen pro práci není pro všechny. Nejednou mě ostatní lidi měli za nešťastnou, ale na jejich názorech mi nezáleželo.
ČTEŠ
The Stripper // Camren CZ
FanfictionPřemýšleli jste někdy nad tím, že byste mohli mít dva životy? Být dva lidi zároveň? Vsadím se, že ano. Jenomže mezi přemýšlením a uskutečněním je velký rozdíl, to mi věřte. Představte si to... Camila je sladká a křehká žena. Karla je sexy a impozant...