Pracovaly jsme ještě několik hodin, byla jsem už naprosto vyčerpaná a Lauren nejspíš taky. Jakmile jsme to dokončily, poprosila Alfreda, aby mě vzal domů, a to taky udělal.
Když jsem dorazila domů, dostala jsem vyzývavý pohled od Ally a Dinah, které se ale hned uklidnily, když jsem jim řekla, že se nic nestalo. Další den to bylo to samé, strávily jsme celý den v kanceláři a odešly jedině na oběd. Austin se na mě ani nepodíval, když jsem se potkali na chodbě, nejspíš byl stále naštvaný, protože jsem ho odmítla. Ally strávila několik hodin se mnou a Lauren, aby nám pomohla s finančnictvím.
-Můžu se zeptat Dinah, aby přinesla ty akcie, madam. – Ally se zeptala Lauren.
-To by bylo skvělé, slečno Brooke, potřebovala bych je. – řekla a zvedla se ze židle – Vlastně tu potřebuju všechny ty materiály, o víkendu tu nebudete, proto je lepší, když je tu rovnou necháte.
-Nebudeme tu? – ptala jsem se překvapeně.
-Jedině vy, slečno Cabello. – řekla a podívala se na mě – Jedině vás tu potřebuji.
Ally mi věnovala zákeřný pohled, a proto jsem jen zavrtěla hlavou. Na sto procent to teď půjde říct Dinah a obě mě budou celou noc otravovat. Jsem si jistá, že kromě uklízeček a ochranky jsme teď v budově s Lauren jediné. Ta žena se nakláněla nad počítačem a hledala nějaké podstatné soubory, já už se cítila unaveně. Ale stále musím najít nějakou sílu na večer, Karla bude tancovat, a dnes se Lauren bude dívat, zajímalo by mě, jestli si to pamatuje. S takovým množstvím věcí do práce na to určitě zapomněla, pomyslela jsem si. Musím jí to nějak připomenout, potřebuju už ale jít, nesmím zklamat Candece.
Jako by Bůh vyslyšel moje myšlenky, někdo zaklepal na dveře. Lauren k nim obrátila svůj pohled.
-Jdem pařit, Jauregui! – zaslechla jsem hlas oné ženy.
Lauren se na mě podívala a já se rychle snažila vypadat, že něco dělám.
-Iglesias, já pracuju. – zašeptala a přiblížila se k ní, abych jejich rozhovor neslyšela.
-Ježiš, proměníš se ve stroj! – Veronica si najednou všimla mé přítomnosti – Oh, ahoj Camilo!
-Dobrý den, slečno Iglesias. – usmála jsem se.
-Veronico, nepředváděj se. – Lauren se jí zadívala do očí – Mluvíš, jako bych měla být souzená za otrokářství...
-Je to pravda, nechávat tu chudinku pracovat do půl jedenácté večer – to je otrokářství!
-Cože? Půl jedenácté? – její zelené oči se rozšířily.
Super, pamatuje si to.
-Bože, úplně jsem zapomněla na čas, musíme jít.
-Proč spěchat? Teď si chci promluvit s Camilou. – řekla a přišla ke mně.
Laurenina zoufalost a postrádání vystoupení Karly bylo očividné, Kdyby jen věděla, že tanečnice stojí přímo před ní.
-Slečno Cabello, tohle dokončíme zítra, nyní mám velmi důležitou schůzku. – řekla a vzala si tašku.
-Ano, slečno Jauregui, ale nebudeme to ještě kontrolovat, než odejdeme?
„Do prdele, určitě už tančila" slyšela jsem ji mumlat.
-Ne, žádná kontrola. Vero, pojď sem , jdeme!
-Jsi vždycky tak arogantní, nechceš jít s námi, Camilo?
Lauren se zastavila a zírala na nás. Umíte si to představit? Lauren, Vero, já a Karla v jedné místnosti? Já vím, šílený a taky nemožný.
-Ne, děkuji, já půjdu domů. – zalhala jsem.
-Jseš si jistá? Udělala bych ti skvělou společnost. – Flirtovala se mnou Vero.
-To nezpochybňuji, ale jsem vážně unavená.
-Dobře, bylo hezké tě vidět, Camilo. Snad se budeme potkávat častěji.
Vážně mě balila? Lauren nás sledovala z povzdálí. Věděla jsem, že dává pozor na každý detail naší konverzace.
-Uvidíme se zítra. – Řekla Lauren a odešla.
Přiběhla jsem ke svému stolu a rychle jsem balila věci, Měla jsem přesně půl hodiny, abych se dostala do „Imperia" a vážně tam nechci Lauren přivítat jako Camila. Cesta netrvala dlouho, protože dnes nebyly žádné zácpy. Vešla jsem do klubu a bože! Byl přeplněný! Zašla jsem ke své šatně.
-Kdes jako byla? – Slyším Dinah.
-Byla jsem v práci, naštěstí jsem pak ale mohla jít.
-Šéfová tě nenechá jít, co? Jsi tam do noci každej den.
-Je to jen pro tenhle týden. A Ally nám pomáhá. – řela jsem a začala se svlékat.
-Já vím, řekla mi to. A taky mi řekla, že s Lauren strávíš celej víkend.
-Děláš, jako bychom spolu jely někam pryč. Budeme zaseknutý v kanclu celou dobu.
-To je jedno! Trávíte spolu až moc času, je to nebezpečný. Ale jestli je to to, co chceš, tak ti přeju hodně štěstí, protože je tam venku. V první řadě.
-Usmála jsem se na Dinah neschopna skrýt nadšení z toho, že je tu Lauren kvůli mně, nebo spíš kvůli Karle.
-radši otevři oči, pokud o ni nechceš přijít, jde po ní Kellen.
-Co to říkáš?
-Koukni se tam.
Otevřela jsem dveře šatny a vyšla za pódium. Přes záclony jsem mohla vidět stůl, u kterého seděla Lauren. Tam byla, sledovala soukromou show od Kellen. Děvka! Zhluboka jsem se nadechla, najednou jsem pocítila obrovskou nenávist vůči té ženě. Kellen byla v klubu nejdéle. Nikdy mě nepřijala, vždy jsme spolu soutěžily a hrály podobné hry.
-Ta holka je fakt děvka! – řekla jsem a vrátila se k Dinah do šatny.
-To není nic nového, Milo, ale víme přece, že to dělá jen kvůli těm drbům, co tu teď kolují.
-Jakým drbům?
-Že mocná byznysmenka Lauren Jauregui je tu jen kvůli tobě.
-Mluví se o tom tak? – ptala jsem se a mezitím se malovala.
-Ano, že jsi „ta holka z Imperia". – Dinah se zasmála.
Podívala jsem se na svůj obraz do zrcadla, už bylo na čase. Za chvíli zmizí sladká Camila a objeví se nebezpečná Karla Estrabao. Nasadila jsem si už pouze svou černou masku.
-Jak vypadám?
-Sexy! Teď jdi sundat tu děvku Kellen z tvé budoucí ženy!
-Dinah! . smála jsem se.
-Říkám pravdu, Karlo, JAuregui ti leží u nohou, ale je to nebezpečná hra.
-Já ráda tohle nebezpečí, Dinah.
Tu noc jsem byla trochu nervózní. Budu tančit speciálně pro Lauren. Nikdy za všechny roky v „Imperiu" nikdo tak moc nezaujal mou pozornost. Mít tu ženu byla touha, která mě spalovala čím dál víc, jak řekla Dinah, nebezpečná hra, kterou jsem ale toužila hrát. Byla tu v první řadě s těma svýma zelenýma očima a po jejím boku Veronica Iglesias, o které jsem si jednou myslela, že je její přítelkyně. Na druhé straně se smála Kellen a servírovala někomu nápoj. Dnes musím udělat krok vpřed. Když Lauren někdo balí, mohla bych ji ztratit. Co když ji unaví tyto hry? Co když si vybere Kellen? Vešla jsem doprostřed temné stage. Měla jsem na sobě bílý oblek, který mi schovával horní část těla až po zadek a pod ním černý korzet, který perfektně obtahoval moje tělo. Na nohách byly opět punčochy a na jejich konci vysoké lodičky. Vlasy jsem měla v culíku. Dnešní muzika bude pomalá a smyslná. Zavřela jsem oči a zhluboka se nadechla.
Jsi na řadě, Karlo.
ČTEŠ
The Stripper // Camren CZ
FanfictionPřemýšleli jste někdy nad tím, že byste mohli mít dva životy? Být dva lidi zároveň? Vsadím se, že ano. Jenomže mezi přemýšlením a uskutečněním je velký rozdíl, to mi věřte. Představte si to... Camila je sladká a křehká žena. Karla je sexy a impozant...