kim's pov
ik loop over straat met mijn hond en denk na over tja over van alles. ik begin me te vervelen en zet me muziek op. ik begin gelijk heel hard mee te zingen, mensen kijken maar het maakt me niet uit, doe ik altijd. er rent een jogger voorbij, hij loopt even iets langzamer en roept "he jij met die stem moet je iets doen" ik glimlach verlegen. als ik thuis kom spring ik op de bank en zet de tv aan. ik zie een of andere reclame voor een nieuw programma. battle of the bands. mijn ogen beginnen te glanzen, dat zou echt cool zijn denk ik. en zonder dat ik echt besef wat ik doe pak ik papier en begin een aanmeldings brief te schijven. ik weet niet waarom maar dit is mijn kans.
moeders pov
'maaaaaaaam" he wat heeft kim nou weer "wat is er liefje" "ik ben ff naar de brievenbus" "wat moet je ..." maar ik hoor de door al dichtvallen, he verdraaid wat spookt zij nauw weer uit. ik loop naar beneden en zie de tv op pauze staan, de pot met pennen is omgevallen en het papier ligt over de tavel. ik zet de tv op play en zie waar het over gaat "ohnee, niet weer"
kim's pov
ik ren naar de brievenbus hoe sneller hoe beter. het zou echt awesome zijn als ik mee mag doen. dit moeten eva en tessa weten die moeten ook meedoen. ik pak me mobiel maar blijf rennen met het oversteken kiijk ik niet uit. inenen hoor ik een man schelde en zie hem uitwijken. "sorry" roep ik maar ik denk dat ik er weinig van meen. dit is mijn kans.
eva's pov
he ik word gebeld. "nee pap das niet eerlijk ik wil opnemen, wie is het" "oh het is kim daar praat je maar een andere keer mee niet onder het eten" "maar pap mischien is er wel iets ergs gebeurd" "oke voor een keer" hehe wat kunnen ouders irritant zijn "he kim wassup" "HE EVA IK MISCHIEN MEEDOEN AAN DE "BATTLE OF THE BANDS"IK BEN NU EEN BRIEF NAAR DE BRIEVENBUS AAN HET BRENGEN IK GA DOOD. OHJA HET ZOU NOG COOLER ZIJN ALS JIJ EN TESSA OOK MEE DEDEN PLEAS PLEAS DOE MEEEE" "wow kim chill ok je doet mee aan botb en je vraagt of ik ook mee doe?" "ja dooie!!!!!" "oke oke ik vraag t ff. paaap maam zou ik mee mogen doen aan botb?"
kim's pov
oh men wat duurt dat lang. heel zachtjes op de achtergrond hoor ik eva ruzie maken met haar ouders ohnee t mag waarschijnlijk niet van haar ouders. langzaam stop ik met rennen en ga ik wat rustiger lopen ja ik hoor eva weer "en en en mag het " "na veel gezeur JAAAAH ik ga gelijk een brief schrijven en ik bel tessa ook nog wel ff" "JAAAAAAAAAAH" "maar ik moet nu gaan tot zo xx bye" "oke bye xx" yes nu tessa nog en ik ben helemaal gelukkig.